Bella siedziała na kanapie obserwując tańce innych. Nawet Syriusz porwał się w tango z Andromedą. Jedyną kuzynką, którą Bella i Syriusz lubili. Syriusza było już przez długi czas, jednak Bella doskonale widziała jak Syriusz tańczy niedaleko niej. Dziewczyna jako jedyna siedziała i nic nie robiła.
-Isabella- oznajmił jakiś męski głos.
Bella popatrzyła do góry i zobaczyła Lucjusza. Chłopak usiadł obok niej i posłał jej nikły uśmiech.
-Tak?- spytała lekko przestraszona.
-Zatańczysz?- zapytał szarmancko.
-Emm...- dziewczyna chwilę się zastanawiała- słabo tańczę.
Skłamała. Prawie każdy wiedział, że Bella jest doskonałą tancerką.
-Nie umiesz kłamać- powiedział chłopak.
Blondyn wstał i podał dziewczynie rękę. Bella popatrzyła na Lucjusza i po chwili przyjęła jego propozycje. Wstała i razem poszli dalej w tłum. Zaczęli tańczyć. Przez chwilę Bella nieśmiało tańczyła jednak po chwili zupełnie tańczyła jakby to nie był Lucjusz tylko na przykład James czy Remus. Lucjusz przyglądał się dziewczynie. Ona to widziała jednak próbowała nie zwracać na to uwagi. Aczkolwiek po chwili przeniosła wzrok i patrzyła mu się w oczy. I tak przez dłuższą chwilę.
Syriusz trzymając za rękę Andromedę szli usiąść na kanapie.
-Nieźle tanczysz- oznajmiła dziewczyna.
-Dzięki ty również- powiedział.
Usiedli obok siebie. Co chwila śmiali się i robili inne rzeczy.
-Widzę, że Bella zniknęła- zauważyła Andromeda- czyżby znalazła jakiegoś kogoś do tańczenia?
-Ciekawe kogo?
Przez chwilę rozglądali się po sali. W końcu Syriusz znalazł wzrokiem swoją siostrę.
-Tańczy... Z Lucjuszem?- zdziwił się.
-Aha... To nieźle. Tak szczerze- dziewczyna znizyla głos- to od kiedy jestem tu, widzę że Lucjusz ciągle patrzy na Bellę.
-Myślisz że coś knuje?- zapytał.
-Nie każdy chłopak, który patrzy się na dziewczynę to od razu coś knuje? Nie przesadzaj.
-No ale weź... My się nienawidzimy. Jesteśmy z Gryffindoru...
-No właśnie. Ja jestem że Slytherinu i jakoś że sobą rozmawiamy i w ogóle.
-Ale ty nie wiesz jaki on jest... W stosunku do nas...
-No ale to jest Bal. Daj spokój. Chodź zatańczyć.
Dziewczyna zaśmiała się i wstała. Syriusz zrobił tak samo i razem poszli tańczyć.
CZYTASZ
Wybacz ~HUNCWOCI✔
Fanfic-Nie mówiłeś nam że masz siostrę, Syriusz- powiedział Rogacz -Tak wiem...- mruknął- No ale... zaraz tu będzie. O! Już idzie! Do Huncwotów podeszła dziewczyna. Damskie odwzorowanie Syriusza. Piękna, bardzo piękna. Miała czarne włosy i szaro-zielone o...