List #1

2.2K 113 17
                                    

Ukochana Bello
   Nie ma Cię wśród nas już od tygodnia. Nawet nie wiesz jak nam Ciebie brak. Każdy wyczuł twoją nieobecność, chociażby przez zachowanie reszty huncwotów. Sam już nie mogę tego znieść, chociaż próbuje zachować twardą minę to nie udaje mi się to. Nie mogę z tobą rozmawiać, nie mogę widzieć, bo Dumbledore gdzieś ukrył Ciebie, więc pomyślałem, że pisząc list poczuje się lepiej.
   Dumbledore czegoś nam nie powiedział. Próbujemy to z Remusem wyciągnąć ale nic się nie udaje. Bez Ciebie nic się nie udaje. Regulus też wyraźnie poczuł twój brak. Nawet nie myśli o tym co rodzice mówią o nas i że się z nim pobiłem. Zamknął się w sobie. Trudno mi się z nim rozmawia. Ale jeszcze trudniej jest z Jamesem, Remusem czy Klausem. Nie uwierzyłabyś, ale on nadal jest w Hogwarcie. Nie chcę wrócić do Durmstrangu, No ale kiedyś nadejdzie pora. Na razie wszyscy opłakują utratę naszego słońca, światła, które rozświetla ciemność, naszego pięknego kwiatu, który rozkwitał tak pięknie, kogoś kto tyle miał w sobie mądrości, miłości i tyłu pięknych rzeczy jakich ludzie sobie nie wyobrażają. Brakuje mi Ciebie Bello. Ilekroć spojrzę na twoje zdjęcie to przypomina mi się każdy moment życia, które spędziłem z Tobą. Ta przemiana. Od poważnej dziewczyny, która zaczynała naukę w Hogwarcie, która nie widziała co zrobić z faktem, że rodzice będą ją nienawidzić, aż do momentu, w którym stałaś się otwarta na wszystkich, roześmiana. Rozkwitłaś. Niestety każdy kwiat, który pięknie kwitł lato i jesień czeka jego zima. Kwiat obumiera, znika. Ty też zniknęłaś. Jednak o tym naszym kwiecie nikt nigdy nie zapomni. Choćby świat się walił, wojna by nastała, ziemia się trzęsła, to zawsze w sercu będzie cząstka Ciebie. Nawet nie wiesz, Bello, jak bardzo nas zmieniłaś. Z pewnością w huncwotach coś pękło jak się pojawiłaś, bo co prawda nie mówiłem im o tobie i nie żałuję tego. Gdybym im o tobie powiedział to by wiedzieli jaką jesteś, a tak to cię rozgryzali przez miesiące, lata co nieraz sprawiało niezłą frajdę.
   Nie wiem co z tobą jest. Gdyby już cię nie było to Dumbledore powiedziałby o tym, a on milczy cały czas. To znaczy, że nie do końca znikłaś. Gdzieś jesteś, ale nie wiem gdzie. Mam nadzieję, że nasza rozłąka nie będzie trwać długo. Chcę żebyś była wśród nas, żebyś widziała nasze postępy w rozwoju, żebyś widziała piękno świata, żebyś doczekała się pięknego życia...
Na zawsze twój
Syriusz


Takie dodatki będą, będzie ich 5



Wybacz ~HUNCWOCI✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz