Zadowolony James wrócił do pokoju, który dzielił z Syriuszem. Otworzył drzwi. Black leżał na łóżku i patrzył w sufit.
-Gdzie byłeś?- zapytał.
-W łazience- skłamał James.
-nie kłam nie kłam- zaśmiał się Syriusz- łazienkę masz w pokoju- wskazał palcem na drzwi.
James machnął ręką i stanął obok łóżka. Syriusz spojrzał na niego, próbując nie wybuchnąć śmiechem.
-Nie umiesz kłamać Stary- oznajmił Black.
-Nie rozumiem.
-Pff... Wiem, ze byłeś u Belli.
Potter otworzył usta, ale nic nie powiedział, co wywołało śmiech u przyjaciela. Syriusz wstał i stanął naprzeciwko Jamesa.
-Ja wiem co się dzieje- ujął starszy- byłeś u Belli i powiedz No... Co ty tam robiłeś?
-Gadałem z nią.
-Myślałem, że jak się rozmawia to usta nie są tak blisko- Syriusz wyglądał jakby nieźle się bawił.
-No dobra- westchnął James- całowałem się z nią.
Syriusz zaczął klaskać i walnął Jamesa w ramię.
-W końcu! Brawo! Ale dobra...
Wzrok Syriusza zrobił się poważny i wyglądał groźnie. Ręką pogroził Potterowi.
-Moja siostra tylko stwarza pozory łagodnego anioła, naprawdę jest ostra i groźna...- powiedział groźnym szeptem.
-Wiem. Jak byłem u niej w Pokoju to się o tym przekonałem- odpowiedział w takim samym tonie.
Syriusz zaczął się śmiać a wraz z nim James. Starszy poklepal Jamesa i usiadł na łóżku.
-A teraz na poważnie... Co zrobisz z Lily? Już jej nie adorujesz?
-Nie. Ona jest po prostu...skoro nie chce to nie. Tysiąc razy bardziej wolę Bellę, która jest po prostu idealna- oznajmił że spokojem- jak już odpowiedziałem to możesz teraz powiedzieć kiedy ty sobie znajdziesz coś stałego.
James z uśmiechem popatrzył na przyjaciela, który gryzł usta że zmrużonymi oczami.
-Jeszcze nie znalazłem takiej, którą kochałbym naprawdę z całego serca. I tak teraz to nie stworzę jeszcze stałego związku. Lubię to co robię. Co jakiś czas mieć inną.
-Nie co jakiś czas tylko co chwilę- poprawił James.
-No nie przesadzaj- odparł- niektóre są nawet nawet. W sumie i tak wyląduje w piekle za to co robię i w jakim wieku- zaśmiał się.
Na dziś to koniec. Teraz mam pytanie! Który ship jest najlepszym że związków i romansów Belli???
•Bellelix (Bella+Felix)
•Klaube (Klaus+Bella)
•Bames (Bella+James)
CZYTASZ
Wybacz ~HUNCWOCI✔
Fanfiction-Nie mówiłeś nam że masz siostrę, Syriusz- powiedział Rogacz -Tak wiem...- mruknął- No ale... zaraz tu będzie. O! Już idzie! Do Huncwotów podeszła dziewczyna. Damskie odwzorowanie Syriusza. Piękna, bardzo piękna. Miała czarne włosy i szaro-zielone o...