Sif és Frigga

159 17 4
                                    

Loki mosolyogva ébredt, könnyűnek érezte magát és kipihentnek. Elégedetten nyújtózkodott, és nem érzett semmit. Kipattant az ágyból és a tükörhöz rohant. A tegnapi hólyagok eltűntek, a vörös égésnyomok már alig látszottak. - Köszönöm anyám. - hálálkodott magában - Aztán megfordult, hogy rendbe tegye az ágyát, és ekkor eszébe jutott az előző éjszaka. Felsóhajtott, és megborzongott. Vágyott rá hogy újra átélje, vágyott a katarzisra, és még jobban vágyott rá, hogy az azt követő látomásban még többet megtudjon. - Ha ez az ára, akkor állok elébe. - mosolygott az egyáltalán nem kellemetlen áldozatra gondolva. De ehhez kell egy partner. Sifről lemondott, bár egy próbát megér, kapható bármire, ha eleget iszik. Ahogy a lányra gondolt hirtelen a homlokára csapott. Amilyen csendben csak tudta, felkapkodta a ruháit, vetett egy pillantást a horkoló Thorra, és futva indult Heimdal és a Bifrost felé. Még a palotában járt, amikor az egyik díszes oszlop mögül Sif lépett elő.  Loki legszívesebben rohant volna tovább, de inkább megállt a lánytól néhány lépésnyire.

- Jó reggelt, Sif. - Köszöntötte óvatosan, de a lány rezzenéstelen arccal állt, száját összeszorította. Loki önkéntelenül is arra gondolt, hogy azok az ajkak tegnap éjjel milyen követelőzőek, és mégis mennyire gyengédek voltak. Jól gondolta akkor. Hol van már az a szenvedély? Felszáradt, és tovatűnt, mint a harmat a hajnali napsugaraktól.

- Neked is, Odin fia. - és Sif, Loki legnagyobb megdöbbenésére enyhén meghajolt. - Éppen az ünnepségedre intézem a díszítést, és késésben vagyok. Bocsáss meg, de mennem kell.

- Mintha ez a lány nem is ugyanaz lenne, aki tegnap éjjel önként az ágyamba bújt. - sejtette hogy ez lesz, de azt nem gondolta, hogy ennyire fog fájni. - Heimdalhoz megyek, meg kell beszélnem vele valamit. - Loki elindult a Bifrost felé, de Sif kardja megvillant, és Loki a torkán érezte annak jéghideg pengéjét.

-Ha a tegnapi dologról akarsz vele beszélni, akkor ne fáradj. Már hajnalban hívatott a bátyám, és komolyan elbeszélgettünk. Loki, a legjobb az lesz, ha nem találkozunk, vagy ha mégis, akkor tegyünk úgy, mint régen, mintha semmi sem történt volna köztünk. - Sif leengedte a kardját. - Ha eljár a szád, ha el mered árulni bárkinek, megöllek. Megértetted?

Loki válaszra sem méltatta, úgy ment el mellette, mintha a lány ott sem lenne, és napokig átnézett rajta, pedig az ünnepség és a beavatási ceremónia miatt sokat találkoztak. Frigga lehetőleg úgy intézte, hogy ne találkozzon a két fiatal, de hamar megnyugodott, mert látta, hogy ők is kerülik egymást. Az ifjú herceg minden percét beosztották: próbák, Odin az uralkodásra, míg Frigga mágiára tanította, a napi kemény edzések is kimerítették, és késő este szinte ájultan zuhant az ágyába. Napok teltek el, hogy akár Sifre, akár Angrbodára, akár a Végtelen kövekre gondolt volna.

- Kérdezhetek valamit? - zavarta fel Thor félálmából. - Amióta visszajöttem Jottunheimből van egy furcsa álmom. Egy déróriással álmodom, egy lánnyal, aki gyönyörű. Hogyan lehetséges ez? Én még sosem láttam egyet sem közülük. Rajzon igen, azok rettenetesen visszataszítóak voltak, de ez a lány... már várom, hogy újra vele álmodjak. Nem értem, miért nem jut eszembe, mi történt.  - Thor komolyan gondolkodni próbált. -  Arra emlékszem, hogy majd megfagyok, és valami rémlik, hogy mintha sok mézsört ittam volna. De aztán semmi.

- Miért, máskor ha sok mézsört iszol, szoktál emlékezni valamire? - kérdezte Loki bosszúsan, és elfordult fivérétől. - Tényleg jobb lenne, ha külön hálótermet kapnánk végre.

Thor felnevetett, és Loki legszívesebben hozzá vágta volna a párnáját. - Fogd már be a szád! Aludni próbálok! - förmedt rá Thorra, nem is tudta miért lett dühös. Hogy Thor túl boldog néhány napja? Persze, hogy boldog, hiszen Sif viszonozni látszik az érzéseit. Bár néha elkap egy-egy pillantást a lánytól, amikor őt nézi. És Loki a könnyben úszó szemekből nem olvas ki mást, csak szomorúságot. Vagy talán azért lett mérges, mert az ő Angrbodáját gyönyörűnek látja? Ekkor eszébe jutott az ígérete. Napok óta nem vitt át élelmet Jottunhiembe. Megvárta, hogy Thor elaludjon, és kiosont, egyenesen a konyha felé véve az irányt. Azonban a sötét folyosón beszélgetésre lett figyelmes. Sif volt az, és Frigga.

Asgardi történetek (Loki Fanfiction) befejezett). Where stories live. Discover now