Gyere velem

157 16 0
                                    

Loki kettesével szedte a lépcsőfokokat, talpa szinte alig érintette a jéghideg márványt. Annyira izgult, hogy hányinger kerülgette. A lépcső tetején egyetlen hófehér ajtót látott, csakis ez lehetett Sif szobája. Mielőtt belépett volna megállt, és próbálta háborgó gyomrát megnyugtatni. Nem lenne jó, ha vacsoráját a lány lába elé tenné, mert csak elrontaná vele a hangulatot. A másik Loki közben visszaindult a palotába, és az igazak álmát fogja aludni az ágyában reggelig, amikor is nem létező veszély miatt fel kell vernie az őrséget, hogy Heimdal figyelme a Palota felé forduljon, annyi ideig, amíg észrevétlen ki tud osonni. Hányingere csak nem akart csillapodni, és ettől még jobban izgult. Fülét az ajtóra tapasztotta, talán a hallgatózás eltereli a figyelmét az émelygéstől.

Bentről csak elfojtott sírást hallott. Óvatosan lenyomta a kilincset, belépett, és halkan betette maga mögött az ajtót. Sif ruháit tépte ki a szekrényből és dobálta az ágyára. Észre sem vette, hogy nincs egyedül. Gyertyák világították meg a szobáját, aminek falai az ajtóhoz hasonlatosan hófehérek voltak, és a tömérdek gyertya fényénél vakítónak ragyogott az egész szoba. Loki vágyakozva figyelte, ahogy a lány a dühtől vörösen, és tehetetlenségében zokogva őrjöngve gyűri össze a finom kelméket. Szőke haja kibomlott, és beborította csupasz vállait, a keblét, amely zihált az érzelmek túláradásától. Loki annyira boldog volt, hogy csínyt tervelt ki. Rámutatott a gyertyákra, és azok lángjai egyesével kialudtak. Már csak két gyertya égett, amikor Sif kezei megálltak, és először csak a szemével, majd a fejével is látogatója felé nézett. A könnyei már nem a szomorúságtól hulltak. Repült Loki karjaiba, aki felkapta, és megforgatta.

- Mit csinálsz te itt? Hogy jöttél be, hogy Heimdal nem látott meg?

- Én el tudok tűnni, ha azt akarom, hogy ne vegyenek észre. Sif, mindent hallottam. Tudom, hogy a bátyád megfenyegetett, hogy haza akar küldeni, miattam. És tudom, hogy anyám mire készül. - Sif Loki mellkasához simult. - De én ebbe nem egyezem bele. Mondanom kell neked valamit.

De mielőtt bármit is szólhatott volna, a lány ajkaival lezárta az övét. Nem volt követelőző vagy szenvedélyes, gyengéden belesimult Loki ölelésébe, és sírástól reszkető teste hamarosan megnyugodott. - Mit akartál mondani? - súgta a lány. Loki megfogta Sif kezeit. Gonosz terve lassan révbe ért, bosszút állhat Heimdalon, a saját palotájában, azzal, hogy a mindent-látó szeme előtt fogja elcsábítani a húgát, és ha ő is akarja, megszöktetni. Már a gondolat is megelégedettséggel töltötte el, bár tudta hogy erről az éjszakáról Heimdal nem fog tudni.

- Igazad volt. Én sem tudom elfelejteni azt az estét. - megcsókolta a lány tenyerét - Megőrülök már a gondolatától is hogy Thor feleségül vesz, hogy hozzád ér, hogy az övé leszel.

Sif lehajtotta a fejét. - Ha hallottad, amit édesanyáddal beszélgettünk, akkor tudod, hogy nincs más választásom. Hogy ne veszítselek el, ahhoz el kell hogy veszítselek. Ennek így nincs semmi értelme, tudom. - Loki vállára hajtotta a fejét, és újra könnyezni kezdett. - Mit tegyünk?

- Ezt akartam mondani neked. - Loki nagy levegőt vett, vallott, és igazat szólt. - Sif, én szeretlek téged. - a lány könnybe lábadt szemeivel csodálkozva nézett rá. - Ha te is akarod, szökjünk meg. Ugye, akarod? Ha te is úgy érzel mint én, akkor... - a választ várta, hogy az édes ajkak annyit mondjanak, igen. De a válasz nem szó formájában érkezett. A ruhák az ágyról egy mozdulattal lekerültek a kőre, hogy helyet adjanak a szerelmeseknek. Nem kellett félniük a lebukástól, nem kellett sietniük, az egész éjszaka az övék volt. Sif gyönyörűbb volt, mint amilyennek Loki képzelte. A múlt éjjel nem láthatta, csak érezte, de most a halvány fényben megcsodálhatta minden porcikáját. Sif nem jött zavarba attól ahogy Loki szinte felfalja a szemével. Egyenként vált meg ruháitól, lassan, amivel még jobban feltüzelte, míg végül az nem bírta tovább, és az utolsót maga szakította le róla.

Asgardi történetek (Loki Fanfiction) befejezett). Where stories live. Discover now