Geri és Freki

122 13 24
                                    

Ketten álltak szemben egyel, ketten, akik azt az egyet mindennél jobban szerették. És azt az egyet senki más nem szerette, csak ők. Vagyis ő ezt hitte.
- Mit mondtál? - sziszegte a fogai között. Belül tombolt a dühe, de mellette kitörni készült egy elnyomott lélekdarab.
Sigyn még mindig a markában tartotta a láncot, férje elé lépett, és teljes erőből ágyékon rúgta. Loki felordított, összegörnyedt, Sigyn pedig ráadta a Köveket.
A csendben csak a férfi fájdalmas nyögéseit lehetett hallani. Aztán a nyöszörgés sírássá változott, a sírás pedig nevetéssé. - Legyőztelek... Legyőztelek Karnilla. - Felegyenesedett, ingujjával kitörölte a könnyeket a szeméből. - Bocsássatok meg! Már annyiszor kértem... Sigyn, gyere ide. - az asszony félelem nélkül állt előtte. Megfogta a kezét - Vedd le rólam ezeket! - a nő ellenkezett, de Loki nem engedte el - Ne félj! Vedd csak le! - várta ahogy ismét dühbe jön, hogy átveszi a lelke felett a hatalmat a gonosz erő, de a sötétség nem kúszott elő, és nem akart senkit sem bántani.
- Látod Sig?
- Pedig már kezdtem azt hinni, hogy...
- Mit, te kis buta?
- Hogy nem szeretsz... - Loki olyan szenvedéllyel csókolta meg, hogy anyja elpirult és elfordította az arcát.
- És most mit gondolsz? Még mindig azt hiszed? - Sigyn levegőért kapkodott, de boldog volt. Szorosan kapaszkodott Loki nyakába. - Anyám, elmegyünk Svartalfheimbe, van ott egy kis dolgunk.
- Loki, én... - de mielőtt befelyezte volna, mindketten eltűntek, és Frigga egyedül maradt a lelkiismeret furdalásával és a fájdalmával.

- Maradj mellettem, és legyél nagyon óvatos. Alflyse királynő bérenceit legutóbb... - elgondolkodott, vajon mennyire avassa be Sigynt - kiiktattam. Fandral viszont jó viszonyba került vele, és remélem emlékszik még rá. - Zöld szikrák borították be, amikből kilépett a jóképű harcos. - Hogy festek? - kérdezte és kihúzta magát.
- Mennyire voltak jó viszonyban? Csak hogy tudjam, milyen árat kérhet a királynő, és arra is kíváncsi vagyok, te milyen árat vagy hajlandó megadni a gyógyszerért, vagy legyen bármi is abban a dobozban. - Loki elengedte a füle mellett a kérdést. Intett, hogy induljanak. A barlang üres volt, de nem elhagyatott. A holttestek eltűntek, valaki vagy eltemette, vagy kidobta őket. A szőnyeg mögötti bejáratot kereste, ami a királynő lakosztályába vezetett. Sigyn az ajtó hátramaradt, Loki visszanézett rá, és kacsintott, majd belépett. A királynő elheveredve feküdt az ágyon, és vagy részeg volt, vagy más bódító szert vehetett magához, mert az érkező Fandralra csak vigyorgott zavarbaejtőn. Nagyokat pislogott közben, és Loki legnagyobb örömére a mellette lévő dobozból néha a nyelvére tett a porból. - Bizonyosan ettől ilyen. - gondolta, és közeledett az ágyhoz.
- Visszatértél hozzám?
- Nem bírtam tovább nélküled szépségem. Ugye vártál rám? - óvatosan leült az ágy szélére. A függöny mögül sütött a féltékenység. - Hiányoztam? Mert te nekem nagyon. Ugye nem vígasztalódtál senkivel?

Alflyse homályos szemei vágyat tükröztek, ölelésre tárta a karjait, és Loki kénytelen volt hozzábújni, de amint a kezében érezte a dobozt, lerázta magáról a nőt. Ilyen állapotban is gyönyörű volt, nem csoda hogy Fandral vonakodott elválni tőle. - Meg sem csókolsz? - búgott durcásan, és a csókja édesen kesernyés volt. Karjai úgy tekergőztek Lokira, mintha polip karjai lettek volna.
- A tiéd vagyok, mire vársz? - Loki felült, felhúzta a királynőt, is, aki vetkőztetni kezdte. Aztán puffanás hallatszott, a keze megállt a levegőben, szemei egymás után lecsukódtak, és Loki ölébe ájult. Mögötte ott állt Sigyn, méregtől vörösen. Loki lerázta magáról az ájult királynőt, és a feleségéhez ugrott.
- Ne haragudj, de nem bírtam tovább nézni. Meddig mentél volna el, ha... Loki befogta az ajkát aztán megcsókolta miközben jót mulatott a másik féltékenységén. Sigyn továbbra is dühös volt, de nem veszekedhetett tovább, mert hangok hallatszottak.
- Futás! - amikor maguk mögött hagyták a barlangot Loki arcán még mindig kaján vigyor ült. - Most mit vagy oda? Fandralt próbálta elcsábítani, nem engem. - lágyan megérintette ajkával a nő homlokát, a két villámlóan haragos kék szeme között. - Na gyere már, és ne haragudj. - Sigyn felsikoltott, és próbált kiszabadulni.
- Azonnal engedj el! Hallod?! Meg ne merj így csókolni! - de hiába volt minden tiltakozása, Loki rettenetesen erős volt. Könnyedén felkapta, és a sziklának szorította, de mindeközben mozdulataiból áradt a gyengédség, és Sigyn engedett neki. - Változz vissza, kérlek. - amikor ismerős ajkak tapadtak az övére, és ismerős lett az érintés, csak akkor hagyott alább a tiltakozása. - Hiányzol. - nyögte szenvedélytől fűtve. - Keressük meg azt a helyet, ahol.. -

Asgardi történetek (Loki Fanfiction) befejezett). Where stories live. Discover now