Nornheim

123 13 0
                                    

Kifulladva, izzadtan kapkodta a levegőt, a szíve olyan hevesen vert, hogy úgy hallotta, hangja betölti a szobáját. Aztán rájött, hogy csak az ajtót verik hangosan. Letörölte az izzadtságot a homlokáról, és az ajtóhoz sietett. Egy őr állt kint, aki kérte, azonnal menjen Heimdalhoz. Felkapta kabátját, és az istállóba sietett. Dorent már felnyergelték. Loki látta, hogy Thor lova már nincs a karámban.

- Fivérem? - kérdezte az őrt.

- Ő már Heimdalnál van fenség. Megyek én is, parancsot kaptunk, hogy készüljünk. - azzal sarkon fordult, és elsietett. Loki sarkát a lova oldalába vágta, és az obszervatóriumhoz vágtatott. Már csak ő hiányzott. Heimdal szemét le sem véve a végtelenről, nyugodt hangon közölte, hogy háború készül.

- Végre mindenki itt van. - dörmögte, és bosszús tekintetet villantott Loki felé. Sif megrázta a haját, és ő is Lokira nézett. Aztán mindenki őt kezdte figyelni. Lokit ez bosszantotta, és érezte, hogy hamarosan kirobban belőle a düh. - Mindenek Atyja álmát úgy látszik ki akarja használni régi ellenségünk. Sereget toborzott magának Karnilla királynő, és támadni készül. A serege hatalmas, de nem ez a legnagyobb gond. Szemeim elől rejtve, van, de érzem szövetségese jelenlétét. Sötét erők hajtják, sötét mágiát használ, és erejét megsokszorozza Asgard és Odin ellen érzett gyűlölete. Cselekednünk kell, támadni, mielőtt ők támadnak meg minket. - Heimdal figyelme ismét a Végtelen felé fordult és Loki végre megnyugodott. Azt hitte, már senki nem foglalkozik vele. De tévedett. Egy valaki azóta figyelte, amióta lovával végigvágtatott a Szivárványhídon. A felsorakozott valkűrök között ott állt Sigyn. Loki az ő tekintetét megérezte, és ahogy a szemébe nézett a lány elpirult.

- Hamarosan a feleségem leszel. - suttogta Loki, de csak az ajkai mozogtak. A lány félénknek és visszahúzódónak tűnik, de ő már érezte a benne szunnyadó tüzet, már megtapasztalta milyen szenvedély lakozik a piruló arc mögött. Ahogy figyelte a lányt, aki teljes felszerelésben, prémmel a nyakán állt a többi valkűr között, alig várta, hogy elhálják a nászt. Sigyn gyönyörű volt, fonott hajába fehér tollakat tűzött, arcát vörös festékkel kente be, szeme elszántságot tükrözött, duzzadt ajkait összeszorította, és arcán nyoma sem volt félelemnek. Loki arra gondolt, ha a hitvese lesz, le kell hogy küzdje a félénkségét vele szemben. Elbűvölő volt ugyan, amikor elpirult, de Asgard hercegének hitvese ne legyen olyan, mint egy kislány, aki mindentől zavarba jön. Azon kapta magát, hogy nem is figyel arra, amit Heimdal mond, hanem gondolatban már a nászéjszakájukat töltik, és Sigyn odaadja neki az ártatlanságát. Thor hangja rántotta vissza a valóságba a puha nászágyból, ide a semmi, a végtelen fölé, a ragyogó Szivárványhídra. Loki még mindig Valkűrt, a menyasszonyát nézte, aki most állta a pillantását, és dacosan felszegte az állát.

- Végre kipróbálhatom a Pörölyömet, kár, hogy nem láthatod hogyan csapom vele agyon a lázadókat. - minden szem újra rá szegeződött. - Te szépen itthon maradsz Loki, és védelmezed atyánkat. Majd a következő csatában harcolhatsz az oldalamon, ne félj, eljön annak is az ideje.

Loki parázna gondolatai széthullottak, és nagyot sóhajtva nézett fivére kék szemeibe. Thor arcán ugyanazt az elszántságot látta, mint Sigynen. Arra gondolt, hogy talán békés útra kellene terelni ezt az egészet. Nem félt ugyan, sem a harctól, sem attól, hogy megsebesül, sem a haláltól, de most mégis elgyengült a lába. Rájött, nem magát félti, hanem Sigynt. Neki maradnia kell. Tudta, hogy a lány elszánt Valkűr, hogy kiváló kardforgató, de rossz érzés kerítette hatalmába. Nyugalmat erőltetett magára és mosolyogva válaszolt. - Ugye nem gondolod, hogy itthon hagysz engem. Természetesen veled tartok. Majd a valkűrök védelmezik atyánkat és Asgardot. Ez az ő dolguk nem? Amúgy hová is megyünk?

Thor keményen átkarolta, megrázta. - Nem figyeltél? Nornheimbe. Tudod, ott jártunk nem oly régen. - aztán minden előzmény nélkül elkomorodott, és elhúzódott öccsétől. - Alászállunk a Világfa gyökeréig, és még annál is mélyebben. Heimdal mit látsz még? Mekkora a sereg? Milyen a fegyverzetük?

Asgardi történetek (Loki Fanfiction) befejezett). Where stories live. Discover now