- Te mit csinálsz itt a szekrényben! - Thor sarkig nyitotta a masszív szekrény ajtajai, és Lokit egy pillanatra elvakította a beáramló fény. Már régen felkelt a Nap! Thor kissé másnaposnak tűnt, kócos volt és mosdatlan. Loki kimászott a szekrényből, és kihúzta magát. A küldöttség már a hálóteremben várakozott, és mintha valaki jelzett volna nekik, teljesen egyszerre hajoltak meg. Mind egyforma, díszes talárban voltak, hajuk és szakálluk fényes és rendezett volt.
- Úgy! Hajoljatok csak meg előttem. - Fejét biccentve fogadta a köszöntést. - Fivéremmel hamarosan megyünk. Kérjük, várjatok türelemmel, odakint.
Thor tátott szájjal bámulta öccsét, és megvakarta a szakállát. - Ejha, ez igen. Én legszívesebben kizavartam volna őket. Képzeld, kopogás nélkül bejöttek, és lerángatták rólam a takarót. Kik voltak ezek?
- Ha elég bátor vagy, akkor a holttestéért jöttek volna, és nem ünnepi lakomát, hanem tort ültök ma éjjel! - Loki nem válaszolt bátyjának, aki leült az ablak elé, és révetegen kibámult. Bosszantotta a jelenléte. Megmosdott, haját hátrafésülte és felvette a felakasztott díszöltözetet. - Azért jöttek, hogy elkísérjenek engem. Most választok sisakot. Te nem figyeltél, amikor erről volt szó? Vagy már nem emlékszel, mi történ egy évvel ezelőtt?
- Bocsánatodért esedezem fenséges herceg! - Thor meghajtotta magát, és sértődötten fordított hátat, aztán maga is hozzáfogott az öltözködéshez. - Én arra sem emlékszem, hogy mi volt tegnap.
Loki végigmérte magát a tükörben. Aztán Thorra nézett, és elhúzta a száját. - Bátyám! Igazán lefürödhettél volna. Bűzlesz!
- Jól van már, nem lehet mindenki olyan, mint te. Nem is tudom hogyan csinálod? Mindig tiszta vagy, és illatozol. - Thor beletúrt a hajába, hátraigazította elkóborolt tincseit, aztán hideg vízzel arcot mosott. - Majd a mai éjszaka után megnézem hogy fogsz kinézni. Ma éjjel megízlelheted a legfinomabb asgardi bort, és annyit ihatsz, amennyi beléd fér. Ma végre együtt ihatok az öcsémmel, kíváncsi vagyok, hogy mennyit bírsz.
Loki az arcára erőltetett egy mosolyt - Persze, neked ilyen alantas dolgok is örömet okoznak, mint hogy öntudatlanra idd magad. Szánalmas vagy! - és Thor felé szagolt - Még mindig rossz szagod van! Ennyire nem tiszteled a beiktatásomat, vagy ennyire nem tisztelsz engem?! - rá sem nézett, meg sem várta a választ, magára hagyta elképedt testvérét.
Díszkísérettel vonult át a fegyverterembe. Abban a pillanatban tudta hogy melyik sisakot fogja választani, amint belépett. Minden asgardinak, aki a királyi családhoz tartozott, vagy a testőrséghez, szarv volt a sisakján. Egy karcsú, görbe szarvakkal feldíszített sisakot választott, ami oldalt védte az arccsontját. Felvette, de kissé szűk volt, és kényelmetlenül érezte magát benne. - Ezt válaszd! Ez a tiéd, és te az övé vagy! Kényelmetlen? Nem baj. Fájdalmat okoz? Add tovább a fájdalmat másnak! - Loki ujjai végigsimítottak a fején, a simára csiszolt fémen, és megérintették a két szarvat a homlokánál. - Ez csak arra jó, hogy elhiggyék, te is közéjük valónak érzed magad. Ne aggódj, lehet gúnyolni fognak, de később rettegi fognak még az árnyékától is.
Ketten a kíséretéből megfogták a kiválasztott sisakot, és elvitték. A többiek átkísérték egy másik helyiségbe, ahol palástot kellett választani. - Válaszd a zöldet, a harag színe, és mindig jusson eszedbe róla hogy csúszómászóvá kellett válnod, csak hogy a közelében lehess. Emlékezz rá, hogy elvették tőled legfontosabbat, elvették tőled a boldogságot! Éltessen a gyűlölet, éltessen a harag. Bosszuld meg a fájdalmat, a kínt amit neked okoztak. Vedd fel és hordd! Suhogjon mögötted amíg meg nem látod kihunyni a fényt a szemükben! - Loki rámutatott arra az egyszínű zöld palástra, ami a többi díszes, aranyszállal hímzett közül kitűnt egyszerűségével. A sisakja után ezt is elvitték. Aztán a menet felsorakozott, és Lokit lekísérték Odin fegyvertárába, ahol magára hagyták. Egyedül maradt a sok ereklyével és mágikus tárggyal.
YOU ARE READING
Asgardi történetek (Loki Fanfiction) befejezett).
Fanfiction"- Én nem akarok közétek állni. Én csak egyet akarok, azt akarom, velem legyél. - Sif karját Loki nyaka köré fonta, és szinte összeolvadt vele. Lokiban kihunyt a szikra, és mohón megcsókolta. Mennyire más volt ez a csók, mint az az első. Innen már n...