Odin miután megbocsájtásért fohászkodott, rábízta örökbefogadott fiára a Végtelen gyémántokat.
Loki évekig magánál tartotta, és ha kellett, használta azokat, de csakis a béke védelmében. Aztán, hogy a gyermekei felnőttek és méltónak találtattak, rájuk ruházta a köveket, és ezekkel együtt a Kilenc birodalmat is, amikből bátyja Thor gyermekei is részesültek. Ki korlátlan hatalmat, ki amolyan vezér státuszt kapott. De Thor nélkül persze nem döntött, előtte az ifjak minden erősségét és gyengeségét figyelembe véve, többször átgondoltan együtt választottak a kövekhez őrzőket.Modi annyira ragaszkodott Asgardhoz, annyira szívén viselte a nép boldogulását, hogy egyértelmű volt, hogy Thor elsőszülött fiaként ő kapja meg a trónt, és Asgarddal együtt az Idő kövét.
Hela, Fandrallal az oldalán Hellbe költözött, és megkapta a Lélekkövet.
Loki emlékezett Jormungand gyermekként tett esküjére, hogy addig nem nyugszik, amíg az összes jégóriást meg nem ölte. Nehéz volt elmondani neki az igazságot, de meg kellett tennie. Sigyn végig Loki kezét fogta, és csak arra a kis időre engedte el, míg apja felfedte magát a fiuk előtt, aki az átváltozást tátott szájjal nézte, és leborult a lába elé, esedezve, hogy bocsássa meg neki, amit mondott. Méltóvá vált, így megkapta apjától Jottunheim trónját, az Örök tél szelencéjét és az Elmekövet. Azzal, hogy ha szükséges vesse be, de mindig a jóra használja.
Fenrir Midgardon maradt, és hosszú élete alatt Amorával békét teremtettek az emberek között. Havonta egyszer, holdtöltekor a férfi vad énje előtört, és az erdőket járta, hogy a Nap első sugaraival újra emberi formát öltve térjen haza Tonsbergbe. Loki itt bízta rá egy halandóra a Tér kövét - amit a templomban az Yggdrassil ágai közé rejtett el - annak a hajdan élt parancsnokának az utódjára, akit hosszú földi évekkel ezelőtt bízott meg erre.
Váli, Loki és Sigyn legkisebb fia, akit anyja legjobban elkényeztetett, Niflheimben telepedett le, a köd világában, és uralta a Valóságkövet.
Míg Nari, aki a nagybátyja, Thor által kemény nevelésben részesült, és kiváló harcossá érett, a Hatalom kövét kapta, hogy Svartalfheimben a sötét tündérek között meg tudja vetni a lábát, és elfogadják uralkodójuknak. Talán neki volt a legnehezebb dolga mind közül, de ő volt a legerősebb és a legrátermedtebb.
Thúd, Thor és Sif gyönyörűvé serdült lánya kapta Alfheimet, aki maga is olyan légies volt, mint az itt élő elfek.
Magni pedig anyja szülőhelyét Vanaheimet uralta, bár az itt élők inkább tartották fontosabbnak a békét és a boldogságot, mint bármely más dolgot a világon.
Egyedül Muspelheim nem került a dinasztia fennhatósága alá, Surt és a tűzóriások amúgy sem hajoltak volna meg Asgard és Jottunheim előtt. Thor, és Loki hosszú tárgyalások útján elérték, hogy békét kössenek egymással, és megígérték, hogy meghagyják a tűz birodalmának szuverenitását.
Loki és Thor családfája:
A szívemhez nőtt ez a történet, és akik végig kitartottak, azoknak köszönöm és hálás vagyok nekik.
Jó volt olvasni a kommenteket, hogy volt, aki együtt élt a történettel.Az én általam írt Loki kicsit olyan volt, mint a mitológiából ismert Loki, és kicsit olyan, mint akit a filmből is megismerhettünk. Bízom benne, hogy sikerült megszerettetnem veletek ezt a hibrid csínytevés istenét is.
Remélem ti is annyira élveztétek a történet olvasását, mint én az írást.
YOU ARE READING
Asgardi történetek (Loki Fanfiction) befejezett).
Fanfiction"- Én nem akarok közétek állni. Én csak egyet akarok, azt akarom, velem legyél. - Sif karját Loki nyaka köré fonta, és szinte összeolvadt vele. Lokiban kihunyt a szikra, és mohón megcsókolta. Mennyire más volt ez a csók, mint az az első. Innen már n...