- Mi az hogy börtönben van? És mikor engedik ki? - Thor gondolkodás nélkül tette a dolgát. Felesleges volt gondolkodnia, Amora úgyis megmondta mit csináljon. Teljesen átvette a hatalmat felette. Thor megszakított minden kapcsolatot a külvilággal. Nem beszélt a barátaival, keveset a szüleivel, viszont nem ivott, és ennek Odin nagyon örült.
- Nem értem mi a bajod Amorával, nézd meg Thort. Kezdi összeszedni magát.
-Mikor beszéltél vele utoljára? Én próbáltam, de a jegyese szerint nem ér rá. - Frigga aggódva fogta meg Odin karját. - Loki hogy van?
Odin csak a fejét rázta. - Nem eszik. A gyógyítók szerint napjai vannak hátra. - Fenrir felnyüszített, és fejét Odin térdére tette. - Ő is érzi, nézd a szemét. Minden nap leszökik Lokihoz. - megsimogatta az állat fejét - Tudom hogy odamész, te kis ravasz. Órákig ott ül a cella előtt, és Loki beszél hozzá. De két napja már azt sem. - nagyot sóhajt, akkorát, hogy Fenrir riadtan kapja fel a fejét.
- Engedd ki Odin. Ugye nem akarod, hogy börtönben haljon meg?
A férfi felállt a trónról. A farkas, amely már majdnem a derekáig ért, követte minden lépését. - Ő nem akar szabad lenni. Azt mondta, hogy akire vágyik, az látni sem akarja, a másik meg nem jöhet. Szerintem az elméje is kezd elborulni.
Frigga értette, minden szót, és tudta mit kell tennie. - Elmegyek Sigynhez, mert ő meg tudja menteni. Te pedig beszélj Thorral.Amora a tükör előtt ült, és a haját fésülte. - Tudod Karnilla azért száműzött Nornheimből, mert szebb voltam nála, és ezt ő nem tűrhette. De mindent megtanultam tőle, még többet is, mint amennyit ő akart. Bármit elérhetek, elég hozzá egy csók. - felállt, végigsimított szűk ruháján. - Te most itt maradsz. Beszédem van a leendő apósommal.
Ragyogóan sütött a Nap, és Frigga sietős léptekkel közeledett a Valkűrök szállásához. Bekopogott, és azonnal kapu tárult. A Valkűr, aki beengedte, mélyen meghajolt. - Sigynhez jöttem. Beszédem van vele.
- Bocsásson meg fenség, de meghagyta, hogy senkit ne engedjek be hozzá. - Frigga szeme megvillant. - Bocsásson meg, természetesen ön kivétel. - egy faajtó elé kísérte a Királynőt. Bekopogtatott, aztán sarkig kitárta az ajtót.
- Megmondtam hogy senkit nem akarok látni! - Sigyn felugrott, dühösen toppantott egyet a lábával, aztán meglátta Friggát. Meghaholt előtte, és bocsánatáért esedezett, amiért így fogadta. Frigga megsimogatta az arcát. Sovány volt, nyúzott, szemeiből eltűnt a csillogás. Olyan volt, mint Loki. Elvesztették egymást, és csendben haldokoltak.
- Megint nem ettél semmit hercegné! Nem lesz ennek jó vége. - csóválta a fejét a Valkűr, és a tányért kivitte.
- Minek köszönhetem, hogy Királynőm személyesen keres fel?- hellyel kínálta Friggát.
- Tudod egy feleség kötelességei nagyon szerteágazóak lehetnek. - ügyet sem vett Sigyn tiltakozására. - Azon kívül hogy gondoskodunk róluk, ápoljuk ha betegek, és ha gyógyíthatatlanok méltóképpen elbúcsúzunk, és eltemetjük őket. - Sigyn csak nézett maga elé, aztán lassan Friggára nézett, és annak könnyes szeme láttán felugrott.Halk kopogással kinyílt Odin hálótermének ajtaja. Odin meglepetten nézett fel a tekercsből, amit éppen olvasott. Az ő ajtaján hívatlanul senki nem szokott bejönni. Amora lépett be, akire Odin legkevésbé sem számított. A lány pillekönnyű lépteivel Odin elé libbent, és Odin látva közelről, már értette miért sietteti Thor a házasságot. A lány tökéletes volt, olyan, aki magába bolondítja a férfiakat. Hatalmas zöld szemeivel olyan kacéran nézett, hogy Odin érezte, hogy zavarba jön. Amora leült a szék karfájára, és szinte hozzádörgölőzött Odinhoz.
- Nem jöttem volna kedvesem, ha nem lenne nagy a baj. A gyógyítók szerint nem akar élni. Eddig a beléerőszakolt cseppek és főzetek életben tartották, de már azokat sem hajlandó bevenni. Téged vár szüntelen.
- Engem? Ezt ő mondta? - Sigyn elfordult, és meg kellett kapaszkodnia, mert megfordult vele a világ. Egy pár napja kezdte érezni, ahogy a rosszulléteket is.
Frigga meglátta a pillanatnyi megingását. - Gyere ülj le. - megsimogatta a sápadt arcot. - Odint kérte meg hogy megmondja neked, nagyon sajnálja ami történt. De a férjem nem egy lelkizős típus, ezért jöttem én. - Sigyn néha lecsukta a szemét, és továbbra is szédülés kínozta. - Jól vagy?
Sigyn felugrott és kirohant a szobából. Frigga utána nézett, és akármilyen gondok gyötörték elmosolyodott. Ő már tudta, amit az asszony még csak nem is sejtett.
YOU ARE READING
Asgardi történetek (Loki Fanfiction) befejezett).
Fanfiction"- Én nem akarok közétek állni. Én csak egyet akarok, azt akarom, velem legyél. - Sif karját Loki nyaka köré fonta, és szinte összeolvadt vele. Lokiban kihunyt a szikra, és mohón megcsókolta. Mennyire más volt ez a csók, mint az az első. Innen már n...