Sigyn esküje

129 13 8
                                    

Becsapta maga mögött az ajtót, és a falhoz hátrált. Ha Thor utána mer jönni, és tovább erőszakoskodik, megbánja. - Hol vagy Loki? - valaki közeledett, és nyílt az ajtó. Dudorászva Loki lépett be, és Sigyn repült a karjába. Most rá volt szüksége, az ő ölelése, az ő csókja lemossa majd Thor durva érintését. A férje nyaka köré fonta a karját, és vadul megcsókolta. Loki felnyögött.

- Hiányoztál. - bújt hozzá.

- Most mentem el, néhány órája. - mondta Loki és kissé eltolta magától, és fürkészőn a szemébe nézett. - Mit csináltál ma? - Sigyn kibontakozott az öleléséből, és zavartan a ruháját babrálta. Most látta csak, hogy elszakadt a mellénye. Gyorsan elfordult, és kezdte levenni. De nem volt elég gyors. - Ez micsoda? Kiszakadt a ruhád.

Sigyn lekapta, és elhajította. A ruha becsúszott az ágy alá. Loki utána nézett, de nem törődött vele. - Arra gondoltam, hogy elmehetnénk együtt valahová, mondjuk abba a Midgardi faluba, ahol voltunk, volna kedved?

Most Loki jött zavarba. - Az igazság az, hogy el kellene mennem Dorenért. Legutóbb elcsavargott, és kezdek aggódni miatta. Te nem is tudsz róla, de őt én neveltem fel, nagyon fontos nekem. Elpusztult az anyja amikor született, és én etettem, én tanítottam, majdnem olyan, mintha a gyerekem lenne.

- Jó, akkor keressük meg. Hozom a lovamat. - Sigyn ledobta magáról a ruháját, és Loki nagyot sóhajtott. Egyedül akart elmenni Freyjához mert beszélni akart az asszonnyal. De tulajdonképpen örült, hogy a felesége vele megy, legalább Freyja nem fog jelenetet rendezni. Odamennek, elhozza Dorent, és ennyi. Freyját nem akarja látni többé. Sigyn közben meztelenül állt a szekrény előtt, és Loki azon kapta magát, hogy megakad a ajta a szeme. Az ő felesége a legcsinosabb, és a legszemrevalóbb asszony Asgardban. Végigmérte, a karcsú bokájától a hosszú combján át, az izmos hátáig. Talán tud még Doren várni néhány órát, gondolta, és elheveredett az ágyon. Fejét a tarkója alá tette, úgy gyönyörködött a feleségében. Sigyn belenézett a tükörbe, és összeakadt a tekintetünk. Elmosolyodott. Azt érezte, hogy Loki vonzónak találja, hogy nem esik nehezére, ha férji kötelességét kell teljesítenie, és élvezte, hogy ilyen hatással van rá, de többre vágyott. Ez csak vágy, ezt érezheti más nő iránt is. Megfordult, és nem mozdult. Loki megütögette maga mellett a fekhelyet, de Sigyn még mindig nem mozdult. Nézték egymást, és Lokiban egyre jobban eluralkodott a vágy, hogy birtokba vegye a nő testét. Már mozdulni akart, hogy ő maga vigye ágyba, amikor kipattant az ajtó, és berontott Thor. Lokit észre sem vette, egyenesen a meglepett Sigynhez lépett, és a karjába kapta, hogy megcsókolja. Sigyn felsikoltott, és lekevert egy óriási pofont. Thor bűzlött az italtól, megtántorodott, és összeesett. Megrázta a fejét, és meglepetten nézett fel. Loki felrángatta a földről, és ököllel az arcába vágott.

- Hogy merészelsz így rátörni a feleségemre?! - Thor védekezni próbált, de záporoztak az ütések. Loki ökle vérzett, ahogy Thor arca is, de nem hagyta abba. - Megöllek, ha még egyszer hozzá érsz, megértetted?!

Sigyn próbálta csitítani, de hasztalan. - Hagyd kérlek! Nem látod hogy részeg? Azt sem tudja, mit csinál. - Végre sikerült lefogni a férje kezét. - Thor menj innen. És szedd végre össze magad! - Thor vérző fejjel feltápászkodott.

- Loki, testvérem, én nem is tudom... - Loki megmozdult, és Thor botladozva kifutott. Becsapta az ajtót maga mögött, de még hallani lehetett, hogy az ajtó előtt elvágódik. Morogva felállt, és léptei lassan elhalkultak.

Sigyn reszketett, és Lokihoz bújt. - Thor megőrült. - Loki magához ölelte. - Nem önmaga. Talán ha Sigyn hazajönne... - Loki még mindig remegett a dühtől. Szerette a bátyját, de ezt nem engedhette meg neki. Tudta hogy mit érez Thor Sigyn iránt, de nem gondolta, hogy aggódnia kellene ez miatt. De ezek után nem mehet a közelébe sem. Csak azt nem értette, hogy miért jött ez a gyilkos düh, egy részeg csók miatt miért borult ki ennyire, ráadásul nem is tudta megcsókolni. Ha Sigyn nem fogja le, belegondolni is rossz, mit tett volna Thorral.

Asgardi történetek (Loki Fanfiction) befejezett). Where stories live. Discover now