A Lélekkő

108 14 39
                                    

Loki leroskadt, hátát a fekete sziklának döntötte, és nézte az eget, s az égen kavargó sötét felhőket. A szél belekapott a hajába, és minduntalan az arcába fújta. Felrémlett előtte az éles kétségbeesett sikoltás, amit akkor hallott, amikor erről a helyről volt látomása. - Miért nem mondtad el? Te átkozott! Ezt bezzeg eltitkoltad előlem! - a hangja messzire szállt a csendben. - Én ezt az árat nem fizetem meg! - arcát a kezébe temette.

Sigyn nem bírta tovább nézni, a peremhez sétált és óvatosan lenézett. Megrettent a mélységtől, de fura módon vonzotta is. Nem ismerte a rúnákat, nem tudta elolvasni, amit a kőbe véstek, és fogalma sem volt róla, vajon Loki miért borult ki ennyire. De azt tudta, hogy a férje nagyon vágyott arra a dologra, ami itt van elrejtve. Mindenáron meg akarta szerezni, és most mégis meghátrál. - Nem hagyom, hogy üres kézzel térj vissza innen, segíteni fogok, bármi is az ára. - Arcát a szélbe tartotta, fejéről leoldotta a csatokat, először azóta, hogy Loki hitvese lett. Ujjaival beletúrt és élvezte, hogy a szél felkapja, és lobogtatja a haját. Megállt háttal a peremnek, előhúzta a kardját a hüvelyéből. Nem tudta mi vár rá, de készen állt, hogy kiharcolja a férjének a Végtelen követ, ha a világ összes teremtményét kell megölnie, akkor is.

- Ne add fel! Gyere, közösen megoldjuk. - Loki felnézett rá és megigézte a látvány. Sigyn kibontott hajával, mögötte a végtelen Vormirral olyan volt, mint egy festmény. Az asszony elszántan állt, kardját maga mellett a földbe szúrta. - Mondd meg, mit kell tennem!

Thor szédelgő fejjel ébredt, keserű szájízzel. - Aah, borzalmasan berúgtam az éjjel. - fordulni akart, hogy kikel az ágyból, de mellette feküdt valaki. Az arcát nem látta, csak szőke göndör haját, ami beterítette meztelen hátát. - Nagyon borzalmasan berúgtam. - legurult a másik oldalon, és felöltözött. Nem a saját hálótermében volt. Felhúzta a csizmáját, és indult volna ki, amikor a lány felébredt. Felült, megdörzsölte a szemét.

- Jó reggelt hercegem. - Thor valamit morgott, mert zavarta a lány meztelensége. Fogalma sem volt róla, hogy került ide, és hogy mit csinált az éjjel. - Csak nem menni akarsz?

- Hm. De igen. Dolgom van. - kinyitotta az ajtót, de az éles fény visszatántorította. - Talán kicsit várok, mondjuk, hogy elmúljon a fejfájásom. A lányra nézett, aki megemelve a takarót, és sokat sejtetően nézett rá. - Inkább leülök ide. - nyögte, és eltökélt szándéka volt, hogy meredten néz maga elé addig, amíg el nem határozza rá magát, az indulásra. De valami nem hagyta nyugodni. - Hogy kerültem ide...és te ki vagy?

A lány felállt, a haját kisimította a melle elől, és Thor inkább elfordult, túlságosan felkavarta amit látott. A lány gyönyörű volt, de zavarában nem mert rá nézni. - Amora vagyok herceg. A palotában dolgozom, nem emlékszel rám? - Thor köhintett. Ő nem szokott azokkal foglalkozni akik dolgoznak a palotában. Rájuk sem néz, nem azért mert semmibe veszi őket, hanem, mert... - Nem érezted jól magad, ezért elhoztalak hozzám. Hát nem emlékszel? Nem emlékszel semmire? - kérdezte, és meztelenül hozzásimult. Thor felugrott, hogy már tényleg indul, de a lány elpityeredett, és elfordult.

- Most miért sírsz? Amora, kérlek ne haragudj, de tényleg semmire nem emlékszem. - megérintette a lány vállát - Mostanában szinte semmire sem emlékszem. Tudod, elhagyott a feleségem, és úgy volt hogy az öcsém meghalt, aztán van ez a lány, aki...

Amora megfordult, és vakítóan zöld szemeivel rá nézett. Nyoma sem volt könnyeknek. - Milyen lány? Pedig reménykedtem, talán én, talán majd velem... - Thor feladta. Nem értett ő a női hisztihez, nem is szerette.

- Azonnal hagyd abba! Nálam ezzel nem mész semmire. Bármi is volt köztünk, annak vége. Megértetted?! Vége! - kiáltotta és kiviharzott a szobából. A lány könnyei egy pillanat alatt felszáradtak, és vészjóslóan elmosolyodott. Felnevetett, egész teste rázkódott a nevetéstől. Az ablakhoz lépett, és a távolodó Thort figyelte - Azt mondtad, hogy vége? Oh, nem hercegem. Még csak most kezdődik! Visszaszerzem Karnilla királynőm ékköveit, és ebben te fogsz nekem segíteni.

Asgardi történetek (Loki Fanfiction) befejezett). Where stories live. Discover now