3. Kişi Ağzından:
Jace sabah uyandığında yanındaki kız dün gece odaya Clary'nin geldiğini söylemişti.
"Neden beni uyandırmadın?"
"Bilmem, önemli bir şey olduğunu düşünmedim."
"Bırak da bunu ben düşüneyim." Diyerek sinirle kalktı Jace. Sonrasında üstüne bir şeyler geçirdi. "Sen de gidebilirsin odadan."
"Üzgünüm prensim."
Kız üstüne çeki düzen verip odadan çıkarken Jace sinirle soluklandı. Sonrasında kendisi de odadan çıkmıştı.
Birkaç dakika içinde Clary'nin odasına varmıştı. Kapıya birkaç kez tıklattıktan sonra kapı açıldı.
"Efendim Jace."
"Dün gece odama gelmişsin."
"Evet, yaptım öyle bir hata."
"Niye gelmiştin?" Deyip Clary'i süzdü. Bakışları ve tavrından hiçbir şekilde hislerini anlayamıyordu.
"Bir şeyler konuşmak istemiştim ama sonra kapıyı bir kız açtı. Ben de sizi rahatsız etmek istemedim."
"Rahatsız edeceğin bir şey ortada kalmamıştı aslında."
"Uyuyordun, uyandırmak istemedim."
Clary kapıyı kapamaya çalıştığında Jace buna fırsat vermeden odaya girmişti.
"Tamam şimdi konuşalım hadi."
"Konuşmak istemiyorum, ben dün konuşacak birisini buldum zaten."
"O ne demek oluyor anlamadım?" Deyip Clary'i süzmüştü Jace. "Kimi buldun?"
"Seni ilgilendirir mi?"
"Clary beni delirtme istersen."
"Seninle ne zamandır düzgün konuşmalar yapıyoruz Jace? Ne zaman benimle konuştun ve bir şeyler paylaştık? Beni gördüğün anda söylediğin tek şey beni yatağa atmak istemen."
"Öyle bir şey yok, evet bunu sürekli yapıyor olabilirim ama gelip benimle bir şey konuşmak istediğini söylesen seni geri çevirmem."
"Ne kadar yüce gönüllüsün cidden." Demişti Clary dalga geçer bir ses tonuyla konuşarak. "Gerçekten seninle uğraşmak istemiyorum Jace."
Clary kapıya yöneleceği sıra Jace onun kolunu tutmuştu.
"Beni istiyorsun değil mi?" Deyip Clary'i aniden kendine çekti ve arkadan ona sarıldı. "Hadi açık konuş Clary. Yanımda başka birisini görünce çıldırıyorsun çünkü bana abayı yakmış durumdasın."
Bunu derken Clary'nin saçlarına yüzünü gömmüştü. Clary ona bu kadar yakınken düzgün düşünemiyordu kesinlikle.
"Ben senin için sıradan bir kız olmak istemiyorum Jace, dün geceki o kız olmak istemiyorum."
"Hayatımda olmak istiyorsun değil mi? Sence bu mümkün mü?"
"Önceden mümkün sanırdım ama artık böyle olmadığını düşünüyorum."
"Olmayacak zaten. Gel seni mutlu edeyim, söz veriyorum çok zevk alacaksın. Saçma sapan sevgi, aşk olaylarını bir kenara bırak Clary. Onlar masallarda olur. Biz gerçeği yaşıyoruz. Sana söz veriyorum benimle birlikte olursan, olduğun süre içinde bu odaya senden başkası girmez. Tek sen olursun."
"Ne zamana kadar? Sen benden sıkılıncaya kadar mı?"
Jace bu soruya yanıt vermeyince Clary histerik bir şekilde gülmeye başlamıştı.