Prophecy🔐

944 124 54
                                    

3. Kişi ağzından

Yaklaşık 20 yıl önce;

"Neden direkt öldürmek yerine böyle bir yöntem tercih ediyoruz ki?" Demişti adam karşısında duran kadına bakarak.

"Öldürmek basit bir çözüm olurdu çünkü. Ben yaşamasını istiyorum. Yaşayıp her zaman acı çekmesini. Acı çekerek hayatına devam etmesini. Bana yapılan şeyin karşılığı ölümden fazlası olmalı çünkü."

"Henüz dünyaya gelmemiş bir bebek o, hiçbir şekilde suçu olmayan bir bebek. İntikamını ondan çıkarmak mantıklı mı sence?"

"İntikamımı hepsinden çıkarıyor olacağım, en güzel yanı da bu." Deyip adama yaklaştı kadın. "Sen benimle misin değil misin onu söyle."

Yaklaşıp adamın dudaklarına bir öpücük bırakmıştı.

"Bu büyünün geri dönüşü olmayacak."

"Olmasın zaten. O çocuğun tahta bir gün bile kalmasını istemiyorum anladın mı beni? Ve hiçbir zaman mutlu olmasını da istemiyorum. Bu yüzden... bunu yapıyoruz."

"Öyle de olsa Maryse'in tek bir oğlu olmayacak. İleride başka varisler de doğuracaktır."

"Onu da zamanı gelince düşünürüz sevgilim. Şimdilik sadece bu çocuğun icabına bakalım. Gerisi gelecektir."

"Bu şeyin bozulmamasını garanti altına almamız lazım."

"Orasını düşünürüz merak etme, sen yapacak mısın onu söyle."

"Yapacağım, hepsi senin için. Senin ve oğlun için."

"Güzel... bu cevabı bekliyordum senden."

....

Günümüz;

"Alec..."

Magnus hızlıca odaya girdiğinde Maryse ayaklayıp Asmodeus'un yanına gelmişti.

"Duyduğumuz anda geldik." Dedi Asmodeus Maryse'e bakarak.

"Teşekkür ederim, sizin gelmenizi umuyordum ben de. Bulduğum hiçbir büyücü bunun ne olduğuna anlam veremedi. Belki sen ve Magnus bir çözüm bulabilirsiniz."

"Elimizden geleni yapacağız."

"3 gündür hiçbir şekilde hareket etmedi. Sanki bilinci tamamen kapalı gibi."

Asmodeus başını anladığını belirten şekilde sallayıp oğlunun ve Alec'in yanına ilerlemişti.

"Neler oluyor baba?" Deyip babasına baktı Magnus.

"Bir bakmam lazım." Deyip ellerini havada salladı Asmodeus. Kırmızı bir büyü dumanı Alec'in üstünde dolaşmaya başlamıştı

Magnus ayaklanırken odaya Clary, Izzy ve Jace de girmişti.

"İyi ki geldiniz." Deyip Magnus'a yaklaştı Clary. Magnus ona sarılırken Izzy de yanlarına gelmişti.

"Niye böyle oluyor?"

"Kimse bilmiyor." Dedi Clary iç çekerek. "Ama eminim baban bir şeyler bulacaktır."

Geçen birkaç dakikanın ardından Asmodeus ellerini indirdi ve gözlerini Magnus'a çevirdi.

"Yanıma gelir misin?"

Magnus ona yaklaştığında Asmodeus onun bileğini tuttu.

"Ne hissettiğini söyle." Deyip büyüsünü kullanarak Alec'in üstünde Magnus'un elini dolaştırdı Asmodeus.

Should See Me in the CrownHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin