Huszonharmadik dobbanás 18+

1.3K 132 67
                                    


Nagyon melegem volt! Hirtelen azt hittem, hogy lázas vagyok, de az agyam elég hamar mozgásba lendült. Képek, hangok, illatok, érintések kúsztak be a fejembe hihetetlen sebességgel. Láttam a vágytól izzó tekintetet, hallottam a vérlázító hangokat, a pici kezek matatását, a kellemes kamilla illattal keveredő szex szagát. A testem lustán zsibongott, olyan volt, mintha a vérkeringésem is lelassult volna. Fáradt voltam fizikailag, nem is kicsit! Ez a kis szexmániás törpe kikészített! Azt hittem belepusztulok a második orgazmusba! Örültem, hogy fölém kerekedett, de amit művelt az ölemen, arra igen nehéz szavakat találni! Nem tudom, meddig „gyötört", de nekem minimum egy évszázadnak tűnt, mire elélveztem! Ő annyira remegett, hogy mozdulni sem bírt. Úgy kellett leemelnem magamról, és lefektetnem. A kis huncut hozzám gömbölyödött, és azonnal elaludt... bár szerintem előbb elájult, és csak utána aludt el. Engem sem kellett ringatni, nem sokkal később követtem.

Nem tudom mennyit aludhattam. Arra ébredtem, hogy matat a hasamnál. Álmában nyögdécselt, törleszkedett hozzám. Még aludt, de a farka már állt! Egy pillanatra eszembe jutott, hogy nem keltem fel, de az ujjai nyomán éledező láng nem hagyott nyugodni. Újra egymásnak estünk. Szégyentelenül fogadott a lábai közzé, olyan szélesre tárva őket, hogy biztosan elférjek. Édes kínjában harapott, karmolt, sikított! Minél vadabbá vált, annál keményebben keféltem... Hmm, mintha kicsit szabadgondolkodásúvá váltam volna, de ahányszor ő ezt a szót a fülembe súgta, nem is csodálom! Az az ijesztő benne, hogy nem csak mozdulataiban vérlázító, hanem a szavaiban is! Néha már arcpirító volt néhány elnyikkant szava!

Lenéztem a mellkasomon szuszogó törpére. Haja a szemébe lógott, de az arca kimondottan sima volt. Igaz lenne, amit mindig mondogattak, hogy a szex kisimít? Mert ha igen, és folytatjuk, amit elkezdtünk, igen kisimult leszek! Óvatos érintéssel kisimítottam homlokából sötét tincseit. A szája elnyílt. Minden levegőkifújásnál megcsiklandozta kicsit a mellkasomat. Fura így látni valakit. Mármint rajtam. Valahogy soha nem mertem elképzelni ezt. Mikor még Levibe voltam szerelmes, vagy mi, ilyen eszembe sem jutott. Valamiért nem tartottam helyesnek. Olyan érzésem volt ezzel kapcsolatban, hogy megerőszakolom a barátságunkat, ha ilyet képzelgek. Attól is tisztára lebetegedtem mindig, ha önkielégítés közben rá gondoltam. Sokkal intimebb, vagy romantikus szemszögből nem is mertem. Emlékszem, egy sátras táborra nem sokkal azután, hogy realizáltam az érzéseimet. Öt éjszakán át voltam összezárva vele egy pár négyzetméteres területen. Ha náluk aludtam, mindig a kihúzható kanapéján tettem, de ott és akkor túl közel volt. Gyakorlatilag úgy csináltam végig a 6 napot, hogy alig aludtam. Nehogy a közelsége szétszakítsa az idegeimet, és olyat tegyek, amit később tuti megbánok!

Most azonban nem volt bűntudatom. Azt tettem, amire vágytam, és úgy, ahogy a másik fél is szerette volna! Nem mondom, hogy nem lepett meg a vehemenciája, vagy épp a reakciói, de mindent összevetve, nagyon kellemes élmény volt! Bár a farkam kissé sajog! Végignézek most rajta, amilyen ártatlan arccal alszik. Ha arra gondolok, ahogy az iskolában viselkedik, meg nem mondanám róla, hogy egy vadmacska! Elengedte magát, ezt tisztán éreztem, de ha képes lesz ezután egyenesen járni, azon csodálkoznék!

– Miért nézel? – kérdezte rekedt hangon.

– Sok irányba nem tudok, mert a mellkasomon fekszel. – nevettem halkan.

– Csúnya vagyok ébredés után. – morogta a mellkasomnak.

A szájából kiáramló levegő csiklandozta a bőrömet.

– Szerintem, a reggeli feje senkinek nem szalonképes, pláne egy annyira mozgalmas program után, mint amit mi folytattunk! – feleltem.

– Túl aktív vagy! – nyalta meg a mellbimbómat, mire az egész testem megrándult.

Szerelem, sokadik dobbanásra /Befejezett/Where stories live. Discover now