Bölüm 2

197 31 0
                                    

-2.bölüm-

Senem

“Hah! Kim demiş lisede mini etek giyilmez diye! Büyüyorduk işte… Ve ben o lanet pileli kısa eteği giymek için tırnaklarımı kemirmekten asla vazgeçmeyecektim!”

****

Büyümeye başlıyorlardı artık.Bedenlerindeki değişiklik bunun en büyük kanıtıydı..Bu iki genç kız çocukluk hallerinden kurtulmaya başladıkları her an daha çok göze hitap ediyordu.. ve bu durum Poyraz’ı çıldırtıyordu…

“Seneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmm!” diye bağırmaya başladı Nefes öfkesine engel olmaya çalışarak. Bugün okulun son günüydü ve Senem hala hazırlanamamıştı..Genç kız öfkeyle merdivenleri çıkmaya başladı,kapıyı açtığında Senem’in oyun oynadığını gördü ve daha da sinirlendi..

Nefes “sana inanamıyorum yaaaaaaaaa!” diye bağırdı genç kız..Senem neye uğradığını şaşırmıştı Nefes ilk defa ona böyle bakıyordu..

Senem “kafayı mı yedin sen?”

Nefes elini beline koyarak “hı hı kafayı yedim hem de senin yüzünden! Lanet olsun senem bugün okulun son günü!”

Senem “yani?”

Nefes “ahh,beni çıldırtmasana ya.. vedaya gitmeyecek misin?”

Senem “elbette hayır,o koca kafalıların hiçbirini görmek istemiyorum!”

Nefes hayal kırıklığına uğramıştı ama belli etmedi bunun yerine bağırmaya başladı.. “seni kara boncuk benim sinirlenmemem gerektiğini biliyorsun ve sen buna rağmen beni çıldırtmak için elinden geleni yapıyorsun! Benimle hemen şimdi o veda’ya geleceksin beni anladın mı?”

Senem sinmişti.Nefes’in ilk defa ona bağırdığını görüyordu…yavaş yavaş ona doğru adımlar atıp yeşil gözlerine bakmış ve “sen bana az önce böğürdün mü?” demesiyle iki kız istem dışı bir hareketle kahkaha krizine girmişti…birbirlerine sarılıp ne kadar deli oldukları konusunda hem fikir olduktan sonra aşağı inmişler ve karnelerini eve bırakıp Paşa’ya gitmişlerdi..Hasan baba’ları bu iki küçük genç kızın ne ara bu kadar büyüdüklerini anlamıyordu…Nefes de insana huzur veren bir şey vardı Senem ise tam tersiydi…genç adam bunun düşüncesiyle bir an için gülümsedi ve kızların yanına gidip lgs’nin nasıl geçtiğini sordu..

Her ikisi de aynı anda “süperdi!” demişti kıkırdayarak. O kadar akıllılardı ki kaç puan alacaklarını bile hesaplamışlardı.. ve tabii gidecekleri okulu bile belirlemişlerdi…

Hasan baba “ee ne içmek istersiniz bakalım?”

Her ikisi de aynı anda “milkshake!” diye bağırdı…

Hasan baba “hemen geliyor!” diyerek yanlarından ayrıldı ve onları masa da yalnız bıraktı…….

Senem nefese dönüp yaz tatillerinin harika geçmesi konusunda fikirler sunuyor ve bu yaz yapacakları alışveriş listesini çıkarıyordu…. Ama nefesin bu plana uyabilecek gücü yoktu..

Nefes “seni kırmak istemem biliyorsun ama tekrardan hastaneye yatmam gerekebilir!” diyince senem arkadaşının üzgün yüzüne bakmış ve ona yaklaşıp yanağına bir öpücük bırakmıştı..

Senem “biz de alışveriş yapmaz bütün gün hastanenin altını üstüne getiririz!” diyince nefesin yüzü bir anda aydınlanmıştı….

Nefes “hım,olabilir!” demiş ve o da tebessüm etmişti.. milkshakeleri masaya geldiğinde garsona teşekkür etmişler ama Senemin gözüne çarpan bir kare içindeki şeytanın harekete geçmesini sağlamıştı…

Senem “haybin tunduz!”

Nefes “ne?”

Senem “aman yani haybin kunduz!” diyecektim.. bak doruk efendi yine iş başında sema değil mi o?”

Nefes ,senemin sesinde ki haylazlığı fark etmişti… “unut gitsin senem! Aklından bile geçirme!” demiş ama senemin onu dinlemeyerek dorukun masasına gidişini hayretler içinde izlemişti… cebinden telefonunu çıkarıp Anko’yu arayan nefes yardım peşindeydi…

Anko “efendim prenses?”

Nefes buna gülmüş ve “anko,yardımına ihtiyacım var?”

Anılın sesi birden ciddileşmişti.. “ne oldu? Kötü mü hissediyorsun?” diye söylenmeye başlamıştı…

Nefes “yok ben iyiyim de biraz sonra Esmer ve Doruk arasında dünyalar savaşı yaşanacak! Ve ben onların peşinde koşamayacak kadar yorgunum!”

Anko telefonun öbür ucundan her ikisine de küfür ediyordu… “lanet olsun bu kız hiç rahat durmaz mı ya? Büyüdükçe daha da sorun oluyor!” demiş ve nefesten azar yemişti..

Nefes “anıl koca! Senden arkadaşımı doruk’un elinden kurtarmanı istedim,ikisine birden sövmeni değil!”

Anko “senden nefret ediyorum prenses!” diyince nefes gülmeye başlamış ve telefonu kapatıp milkshake’inden bir yudum alıp saatine bakmaya başlamıştı…

Nefes “3”
           “2”
            “1” ve bela geliyorum demez! Demiş ve olanları izlemeye başlamıştı…

Doruk “hadi güzelim ya! Atakanların partisine geleceksin benimle alt tarafı!”

Sema “bilemiyorum doruk! Ya sana nasıl güvenebilirim söyler misin?”

Doruk pişkin pişkin sırıtarak “Allah aşkına,şu surata bak,şu yakışıklılığa baksana sen,böyle tatlılık kimde var söyler misin? Dahası bana güvenmeyeceksin de neye güveneceksin? Hem garantim bile var bugün al beni yarın beğenmezsen geri iade edersin!” demiş ve semanın şaşkınlıkla bakan yüzüne doğru hamle yapmaya başlamıştı ta ki senem burnunun dibine girene kadar…

Senem “sana inanmıyorum!”

Doruk “ah,lanet olsun Senem! Ne işin var burada?”

Senem “bugün okulun son günü?”

Doruk “ve?”

Senem “kardeşimle birlikte milkshake içmeye geldik!” demiş ve başıyla onları izleyen nefesi göstermişti.

Doruk bir süre nefese bakmış ve yüzünü asmıştı. “havanın çok sıcak olduğunu biliyorsun ve bu durumun onun  için ne kadar tehlikeli olduğunu da ve buna rağmen onu dışarı çıkartıyorsun? Öyle mi?” diyince senem bir an için doruk’un söylediklerinin doğruluğu ile ne diyeceğini şaşırmıştı… ama nefesin gülümsemesi üzerine keyfi tekrar yerine gelmiş ve dorukun saçlarını çekerek “ben de sizinle oturacağım!” diye çemkirmeye başlamıştı ama  doruk’un buna müsaadesi yoktu…

Doruk “saçmalamayı kes Esmer!”

Senem “bana esmer deme seni at suratlı!”

Doruk sabrının sınırına geldiğini biliyordu ama ne olursa olsun bu küçük şeytanın kendisini sinirlendirmesine izin vermeyecekti…

Doruk “senem,hadi ağabeycim git masana! Beni de delirtme!”

Senem tam itiraz edecekken Doruk’un kucağında masaya taşınırken bulmuştu kendini.. doruk onu sandalyeye oturtup nefesin yanına geçmiş ve yanağına bir öpücük bırakarak seneme kızgın bir bakış atmış ve kendi masasına doğru gitmişti…

Nefes “hadi kalkalım!” demiş ve senemin öfkeli yüzüyle karşılaşmıştı…

Nefes “hiç bana öyle bakma! Kendin kaşındın! Gidiyoruz dedim! Hadi!” demiş ve senemi kolundan tutarak paşadan yaka paça dışarı çıkarmıştı..

Senem homurdanarak caddede nefesle yürüyordu… ne yapabilirim  de doruk’tan intikamımı alabilirim diye düşünüyordu ve cevabı karşı kaldırımda yürüyen Sevinçteydi…

Senem sokağın ortasında çığlık atarak “buldum! Sen görürsün doruk efendi!” demiş ve nefesi kolundan sürüklediği gibi karşı caddeye koşmuşlardı..

“sevinnnnnnçççç!” diye bağırınca sevinç tebessümle kızlara bakmış ama senemin hararetli hararetli anlattıkları karşısında öfkeden kudurmuştu..

Sevinç “nerde şimdi o!”

Senem “nerede olacak sevinç ablacım! Paşa da!” demiş masum bir ifadeyle…

Sevincin gittiği yolu takip eden senem Nefesin ağırlaştığını fark etmiyordu bile…Sonundan paşaya girdiklerinde kızılca kıyametin kopmasına az kalmıştı..Sevinç en yakın arkadaşının Doruk’la birlikte masada sarmaş dolaş olduğunu görünce daha da sinirlenmiş ve masaya doğru hınçla yürüyerek “Doruk!” diye tıslamıştı…

Doruk kafasını kaldırdığında Sevincin öfkeden kararan ela gözlerini gördüğün de ne demesi gerektiğini bilememiş sadece “h…s s….r!” diyebilmişti..

Sevinç “Allah muhabbetinizi arttırsın!” demiş ve semanın cevabıyla daha da çileden çıkmıştı genç kız.. hasan baba ve garsonları da olayı izlemeye başlamış ve olacak olanlar yüzünden müşterilerin bazılarını dışarı çıkarmaya başlamışlardı….

Sema “sağ ol canım!”

Sevinç “ne sağ olu be salak!”

Sema “anlamadım?”

Sevinç “anlatayım o zaman! Bu salak seni de beni de aynı anda idare ediyor tatlım! Anladın mı beni!” demiş ve dorukun yanına gidip okkalı bir tokat atmıştı Doruk’a,doruk neye uğradığını şaşırmış ve Sema’dan gelen tokatla da daha da içinden çıkılamaz bir hale gelmişti durumu.Kızlar salına salına paşadan çıkarken,Doruk’un gözlerinde öfke vardı… gözlerini kapatıp tekrar açtığında kollarını birbirine dolamış,simsiyah gözlerle kendisine gülen kızı görmüş ve Paşa da kıyametin kopmasına neden olmuştu…

Doruk “ Seneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmm!”

Senem “kaççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççç!”

-2.bölüm sonu-

ESMER ( ESMER SERİSİ -3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin