2.sezon / 16.bölüm
Genç adam düşüncelerinden sıyrıldığında kendisine geldi. Esmeri ona merakla bakarken cevap olarak “yatman gerek”dedi. Hayalleriyle gerçekleri birbirine karıştırıyordu ve eğer şimdi kendisine hakim olmazsa sonu çok kötü olurdu ve bunu ailesiyle beraber yaşamış olduğu evde yaşamak istemiyordu. Senemi kucağına alıp yatağına yatırdığında oda yan tarafına geçti ve uyuması için onu kollarına aldı. Göğsünün altında soluk alışverişlerini duyduğu esmerinin saçları ile oynuyordu. Derin bir of çekip gözlerini kapadığında daha çok sokuldu esmerine..
***
Uyanıyordu.. gözüne vuran güneş ışığı başında olan ağrının şiddetini daha da arttırıyordu. Sola döndüğünde başını olduğundan biraz daha ileri koydu ve inip kalkan göğsü fark ettiğinde duraksadı. Gözleri kapalı,nerde olduğunu anlamaya çalışırken elleri iş başındaydı.
Odasında olmadığını biliyordu. Ve üzerinde uyumakta olduğu şey kesinlikle yastığı değildi. Yumuşak,sert ve sıcaktı. Genç adam gıdıklanma hissi ile uyandığında tek gözünü açıp göğsünde mırıldanmakta olan esmere baktı.
Gülümseyerek gözlerini kapattığında kendisini esmerin ellerine bıraktı.. senem, elleriyle poyrazın bedenini yoklarken gözlerini iri iri açtı ve altında kahkahalarla gülmekte olan poyraza baktı.şiddetli bir şekilde zonklayan başını ellerinin arasına alıp poyraza baktığında “senin burada ne işin var?”diye söylendi..
Poyraz kollarını başının altında birleştirerek “burası benim odam. Ve yattığın yatak da benim yatağım esmer.”dediğinde senem etrafına göz gezdirdi.. yutkunarak dün olanları hatırlamaya çalıştı. Poyraza bakıp “sen neden çıplaksın?”diye sordu. Poyraz “hatırlamıyor musun?” dediğinde senem “Neyi?”dedi.
Poyraz gülerek “dün gece neler yaşadığımızı?”
Senem “neler yaşadık ki?”
Poyraz “bilmem” dediğinde senem huzursuz bir ifade ile yerinde kıpırdandı ve ona bakıp “doğruyu söyler misin? Biz ne yaşadık!” diye bağırınca poyraz senemi kollarından tutup sırt üstü çevirdi ve ağırlığını üzerine vererek “hatırlamadığına emin misin?”diye sordu.
Genç kız üzerindeki baskının artmasıyla nefes alamayacak duruma geldi. Poyraz,çok ağırdı ve bu da onun nefes almasını zorlaştırıyordu. Öte yandan yakınında olması da iyiydi ama konu bu değildi. Gözlerini kapatarak “hatırlamıyorum. Tek hatırladığım deli gibi içtiğim.”dediğinde poyraz “hatırlatmamı ister misin?”dedi dudaklarını senemin dudaklarına yaklaştırarak. Değdireceği an senem başını yana çevirdi ve poyrazın dudakları genç kızın yanaklarını buldu. Boynuna doğru indiğinde genç kızın nefes alışverişleri hızlanmıştı. Yutkunarak “poyraz.”dediğinde genç adam başını kaldırıp kendisine bakmakta olan gözlere baktı ve “efendim?”dedi.
Senem “gece bir şey olmadı. Değil mi?”dediğinde genç adam gülmeye başladı ve “hayır,olmadı.”dedi. senem ,ellerini yumruk yapıp poyraza vurmaya başladığında “biliyordum! Seni adi!pis sapık! Çık üzerimden!”dediğinde poyrazla yer değiştirdiler.senem üzerinde olduğu poyraza vurmaya devam ederken poyraz tokatların arasından “ne var? Ne diye kızıyorsun ki?”diye söylendi.
Senem ağlamaklı bir ifade ile “neden benimle uğraşıyorsun sen ya! Bir sevgilim var benim unuttun mu? Neden duygularımla oynuyorsun?!”diye bağırdığında genç adamın gülüşü bıçak gibi kesildi ve senemi bileklerinden tutarak kendisine çekti. Saçları ikisinin de yüzüne dağıldığında poyraz öfke dolu bakışlarını seneme dikip “sevgilinin olması umurumda bile değil! O kıl kuyruk yakın bir zamanda nereye ait olması gerektiğini anlayacak!”dediğinde Senem öylece bakakaldı. Kendisini geri çekmek istediğinde poyrazın arttırdığı güç ile nefesi kesildi. Ağlayarak “bırak.”dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESMER ( ESMER SERİSİ -3)
Teen FictionOnları bir araya getiren bir kader vardı ortada... Ağlatan... Nefret ettiren... Acı çektiren ve güldüren... Ne olursa olsun bir arada kalmalarını sağlayan bir kader... Esmer'di onlar... Sonsuza dek öyle kalacak, kim ne derse desin hep birlikte olaca...