Bölüm 13

128 24 2
                                    

-13.bölüm-

Poyraz kalakalmıştı öfkeden ne yapacağını bilemez haldeydi. Yeni gelen çocuklardan hoşlanmıyordu. Doruk da aynı onun gibi düşünüyordu.. Poyraz derin bir nefes alıp ona gülmekte olan Anıl’a baktı sinirle “ne var lan!”

Anıl “yok, yok bir şey ağabey. Siz devam edin ya.” Dedi kahkahasına engel olamayarak.

Poyraz anılın yanına şimşek gibi bir hızla gelmiş ve anıla dönüp “Doruk hangi cehennem de?”

Anıl “bilmiyorum kardeşim! Tüm sınıflara baktım ama gene yok!”

Poyraz seneme yetişmeye çalışırken Anıl’a pis bir gülümseme ile bakmış ve sözlerine devam etmişti “bodruma bak,soyunma odasına ya da boş sınıflardan birine ama illa soruyorsan abi beni yorma da yerini söyle diye “biyoloji laboratuarına bak! Muhakkak çiftleşme hakkında uygulamalı ders veriyordur ***!” dedi sinirle gülerek…

Anıl kahkahasına engel olamayarak “ya abi beni gene onu suçüstü yakalamaya zorlamasan!” dedi pişkin bir şekilde.

Poyraz “ne diyorsam onu yap Anko! 10 dakika içersinde o kalabalığın içinde olun! Özellikle de o ***. Kız kardeşim onu görmezse ikimize de bu hayatı zehir eder.”

Anıl “of nefes of! Bazen nasıl oluyor da onun senin kardeşin olduğuna inanasım gelmiyor biliyor musun? Nefes tamamen Doruk’un kopyası istediğini çok kolay ve rahat yaptırabiliyor ve biliyorsun ağabeycim bunu söylediğim için kızma ama sen de ben de iyi biliyoruz
Nefes de en az Doruk kadar ***likte usta!”

Poyraz “haha! Kız kardeşim hakkında doğru konuş Anko. Ve evet kesinlikle haklısın kardeşim.”

Anko “haklı olmaktan nefret ediyorum.”

Poyraz “10 dakika sonra!”

Anko “kalabalığın önünde!”

Her ikisi de “tamamdır!” diyerek iki ayrı yöne doğru koşmaya başladı. Poyraz Senem’e yetişmişti bile,senem ne olduğunu anlayamadan Poyraz onu tekrardan kollarının altına almıştı,senem yan yan poyraza bakıp onun yarı çarpık gülüşüne bakmaya başlamıştı.

“neye gülüyorsun?”

“dayanılmaz oluşuma!”

“hah,kim? Sen mi?”

“belli değil mi?”

“nereden çıktı şimdi bu?”

“Esmer, bana şuan küs olman gerekiyordu ama görünen o ki değilsin!”

“hah, sen öyle san! Sırf Nefes geliyor diye sırf…” diyemeden poyraz ona bakmaya başlamış ve ciddi bir ifade ile “özür dilerim Esmer.
Seni o şekilde azarlamamalıydım!” dediği an Senem yelkenlerini suya indirmiş ve dudaklarını büzüp “hım, tamam sorun değil!” diyerek ortamı yumuşatmıştı. Sonra başını dışarıdaki kalabalığa çevirip “sana söylüyorum nefes bu karşılamadan hoşlanmayacak hepsinden nefret edecek ve hıncını bizden çıkaracak!”

Poyraz “merak etme! Doruk buradayken bize bir zararı dokunmaz.”

Gülmesine engel olamayan senem devam etmişti “ama senin, Anıl’ın ve Doruk’un etrafındaki kızlara zararı çok olacak!”

Poyraz “eee ne demişler gülü seven dikenine katlanır! Tıpkı benim de seni sevdiğim gibi.” Dedi poyraz göz kırparak..

Senem kekeleyerek “na-nasıl yani?” dedi heyecanla..

Poyraz onun sesindeki tonun değiştiğini anladığı an içinden kendisine küfür etmiş ve işi normale çevirerek “yani ben de seni seviyorum ama hırçınlığından bir şey kaybetmiyorsun! Demek canım. Dedi..

ESMER ( ESMER SERİSİ -3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin