2.sezon / 7.bölüm
Nefes ve senem eve geldiklerinde sabahki hallerinden eser yoktu,evin içinde şen şakrak koşup duruyorlar mehir ve talu'nun başını döndürüyorlardı.
"ya adamın babası oğlundan daha yakışıklı değil miydi?" diye sordu senem nefes nefese.
Nefes "sadece o mu? Sanki tek bir kumaştan üretilmişler gibiydi. O değilde Demir amca fenaydı ya. Adamın bakışlarını görmedin mi? acaba eşi nasıl biri?" diye sordu gülerek.
Senem dudağını ısırarak "valla sırf savaş amcayı göreceğim diye yusufla her yere gitmeye razıyım."dedi gülerek.
Nefes,yatağın üzerine çıkmış zıplarken "sersem ya"dedi ve devam etti "onu bunu bilmem ama dikkatimi çeken bir şey oldu,Yusuf dayısının eski nişanlısının oğlu,ve bunlar aynı evde yaşıyorlar anladığım kadarıyla."dedi dudak bükerek.
Senem zıplayarak "aman zengin ailelerin en büyük sorunu da bu değil mi? bizim durumumuz da onlardan farklı değil hani?" dediğinde nefes "hayır bizim ailelerimizle onların ailesi kıyaslanamaz bile. Bizler süperiz! Unuttun mu?" dedi elini beline koyup göz kırparak.
Senem "ısırayım mı bir tane ne olur nefes ya?" diye başlayınca nefes yastıklarla seneme vurmaya başlamıştı. Mehir ve Talu'nun da gelip kızlara katılması ile yatak odasında savaş başlamıştı. Senem elindeki kumandayla number one Fm'de çalmakta olan şarkının sesini daha da açınca nefes ellerini çırpıp klipteki hareketleri yapmaya başlamıştı. Mehir nefes nefese bir edayla "tanrım bu enerjinizin sırrı nedir? Oy maşallah benim kızlarıma!" diyerek kızlara birer öpücük vermişti yanaktan,dudaktan..
Nefes terleyince yatağın üzerine çömelmişti. Anılın da gelmesi ile oda renklenmiş ve kızlar gülme krizine girmişti. Anıl,nefesin sırtına bakıp terleyip terlemediğine baktıktan sonra çekmecesine gidip atlet alıp gelmişti,kızlar ise bu sırada kapıda zile basmaktaydılar. Talu kapıyı açıp içeri aldığı kızlara gülerek kızların yukarda olduklarını birazdan yanlarına geleceklerini söylemişlerdi. Serap,odanın kapısını açtığında Senemi laptopun başında nefesi ise yarı çıplak anılın üzerini giydirirken buldu. Direk "oha?! Ne oluyor lan burada?!" diye bağırınca nefes,senem ve anıl aynı anda serap'a dönmüşler ve birbirlerine anlamayan gözlerle bakmışlardı. Didem,Ayşegül,Bade ve Serap içeri girdiklerinde anıla bakıp "sen utanmıyor musun bu yaştaki kızı giydirmeye ?" diye bağırınca anıl kaşlarını çatmış ve sert bir şekilde "sana garip gelen şey benim için normal,beni anladın mı?!" dedi ve serap'a dik dik baktı. Nefesin alnına bir öpücük kondurduktan sonra odadan çıkmaya yeltenen anıl son anda arkasını dönüp nefesi yanına çağırmıştı "efendim?" diyen nefese anıl "ya yarın bir parti var,bizim emo'ların,içlerinde sevdiğim bir arkadaşım olmasa gitmem ama yalnız çekilmez şimdi,gelir misin yavrum?" diye sorunca nefes direk "gelirim tabi." Diye cevap vermişti. Anıl gülümseyerek eve gideceğini bir şey olursa aramasını söyleyerek merdivenlerden aşağıya inmişti. Nefes odaya geri döndüğünde kapıyı sertçe çarpıp serap ile burun buruna gelmiş ve gözlerinin içine bakıp "seni seviyorum sarı cadı! Ama sınırları zorladığın zamanlar var! Bu evde benim yanımda olan her insan istediğini yapma hakkına sahip,senem ile banyo yapmamız normal,annemizin bizi dudaklarımızdan öpmesi de ve anılın beni yada senemi giydirmesi yada yarı çıplak görmesi! Bunlar normal!" dediğinde Serap diklenerek "ben fikrimi söylüyorum!" dediğinde nefes ona doğru bir adım atıp "yorum yapabilirsin elbette ama eleştirmek ve orada burada uluorta konuşmak işte buna sahip değilsin! Canımı sıkacak olursan canını sıkarım! Hem de çok fena! Beni tanıyorsun!" dedi başını dikleştirerek.
Serap "evet,tanıyorum!" dedi. Kızlar ,serap ve nefes arasındaki gerginliğe bakarken nefes serap'a güldü ve "hoş geldin" dedi. Serap da gülerek "you drive me crazy girl!" dedi ve sarıldılar. Serap kızlara bakıp "biz dostuz, birbirimizin ağzını burnunu dağıtacağımız zamanlarda gelecek,bunun için deli gözüyle bakmayın!" dedi ve gülümsedi. Mehir teyzenin "senemmmmmmmm,beş dakika gelir misin bebeğim!" diye seslenmesi üzerine odadan çıkan senem hemen döneceğini söylemişti. Nefes bu aralıktan faydalanıp kızlara dönüp "abimden tek bir şey bile duymak istemiyor!" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESMER ( ESMER SERİSİ -3)
Teen FictionOnları bir araya getiren bir kader vardı ortada... Ağlatan... Nefret ettiren... Acı çektiren ve güldüren... Ne olursa olsun bir arada kalmalarını sağlayan bir kader... Esmer'di onlar... Sonsuza dek öyle kalacak, kim ne derse desin hep birlikte olaca...