Bölüm 98

116 23 1
                                    

-2.sezon / 46.bölüm-

I.part

Her şey artık tamamen hazırdı. Kınaya saatler kalmışken çocuklar son hazırlıklarını yapıyorlardı. Poyraz son 2 gündür Senemi görmemenin vermiş olduğu sıkıntı ile etrafta barut fıçısı gibi dolanırken Anıl bir aksilik çıkmaması için Demir ile beraber istemese de beraber çalışıyordu. Erdem ise müzik işlerini hallederken Doruk organizasyon şirketinin kendileri için hazırlamış oldukları menüye göz atıyordu. Elindeki listeye bakıp “Atilla abi! Ya bu karides mi ne zıkkımsa ona gerek yok be abi. Yeteri kadar aparat koymuşsun zaten. Milleti yorma”diye bağırdığında organizasyon şefi “bu bizim görevimiz. Yorulmak ne demek.”diye söylendi.

Doruk “tamam o zaman.”diyerek yanlarından ayrıldıklarında evden çıkmaya hazırlanmaya başladı. Poyrazın deli gibi etrafta dolandığını görünce “elektrik direği gibi güç yaymaktan vazgeçsen artık diyorum. Hadi gel Mahmut Paşaya gidelim. Takım elbiseleri alacağız. Ve kapalı çarşıya uğrayacağız.”dediğinde Anıl arka taraftan “Doruk!”diye bağırdı.

Doruk “hey allahım! Ne?”

Anıl içerden çıkarak “oğlum.”dedi cebinden kredi kartını çıkararak. “bununla benden de bir şeyler almanı istiyorum.”dediğinde Poyraz “ya saçma sapan iş yapmayın oğlum. Ne gerek var?”dediğinde Doruk ve  Anıl aynı anda “kes lan! Bir kere evleniyorsun! He ikinciyi yaparsan düşünürüz.”dediklerinde Poyraz “haha,komik insanlar sizi.”diyerek çocukların kafalarına vurdu hızla. Ceketini alıp evden çıktığında Senemlerin evine doğru baktı ve cebinden çıkarmış olduğu telefonu ile genç kızı aradı. Uzun bir çalıştan sonra telefonu açan Senem oldukça gergindi.

Poyraz “Esmer?”

Genç kız,Poyraz’ın sesini duyduğunda içini çekti “Aşkım. Beni buraya hapsettiler. Of,seni özledim ya.”diye sızlandığında genç adam “biliyorum yavrum. Ben de çok özledim inan. Ama dayan bugünü de atlattık mı bir daha kimse ayıramayacak seni benden”dediğinde Senem “inşallah”dedi.

Poyraz “annemler nasıllar?”

Senem “iyiler. Koşturuyorlar. Serap ve Nefes de hem bana hem onlara yardım ediyor sağ olsunlar.”dediğinde genç adam “evet.”dedi.

Senem “sen nerdesin bu arada?” diye sorduğunda Poyraz “Dışardayım. Doruk ile takım elbiselerimizi almaya Mahmut paşaya gidiyoruz. Otur otur evde sıkıldım.”dediğinde Senem heyecanlanarak “Poyraz?”dedi.

Genç adam “efendim.”dediğinde genç kız “sadece bir gün kaldı ya. Sadece 1! Ondan sonra artık senin yanında uyanacağım.”dediğinde genç adam gülümseyerek “ondan ve bundan sonra. Her zaman. son nefesimize kadar.”dediğinde Doruk kapıya çıktı ve “ooooo! Millet bunların arkalarını toplasın bunlar vıcık vıcık aşk gösterileri yapsınlar. Toplanın lan! Ver şu telefonu”diyerek Poyrazın elinden telefonu alan Doruk Senem’e “bana bak yenge bozuntusu. Senin saçını başını yolarım. Kır kıçını evdekilere yardım et! Bu ne canım.”dediğinde telefonu kapadı ve gülümseyerek Poyraz’a baktı. Genç adam kaşlarını çatmış bir halde kendisine bakarken doruk “anladık. Yakışıklıyım mükemmelim de bu kadar bakma istersen ha. Nazarın değecek”diyerek poposunu kaşıdı ve abisine göz kırptı. Poyraz ellerini iki yana açarak “hey allahım! Hey Allahım!” diyerek arabaya doğru yürüdüğünde Doruk arkasından “Abim damat oluyor. Tadına da doyum olmuyor. Abim damat oluyor. Tadına da doyum olmuyor.”diye söylenmeye başladı.

Arabaya binip Mahmut paşaya doğru yola çıktıklarında Nefes ,Senemi çağırıp “benim bu çocuktan kurtulmam gerek. Of ben ne aptalım ya.”dedi üzgün bir ifade ile. Senem,Nefesin elinden telefonu alarak numarayı engelledi ve Nefese bakıp “bir daha aramaya kalksın da göreyim ben o *** kurusu şerefsizi.”diyerek genç kıza sarıldı.

ESMER ( ESMER SERİSİ -3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin