Bölüm 7

128 27 1
                                    

Esra Saran

-7.BÖLÜM-

Genç kız koşa koşa revire girmişti. Anılın deli gibi olta atmasından korkmuştu ama Doruk duvara yaslanmış heykel gibi sakin bir şekilde en göz alıcı şekliyle bir şeyler düşünüyordu..Anılın kendisini fark etmesiyle Doruk da başını Senem’e çevirmiş ve senem ağlamamak için direndiyse de başarılı olamamıştı… Doruk’a doğru koşmaya başladığı vakit,doruk da ona doğru ilerlemiş ve birbirlerini bulduklarında;

Senem “o nasıl? Ya aynı okuldayız ve ben bir şey duymadım!”

Doruk “sakin ol! Domuz gibi!” dedi sırıtarak..

Senem “onu göremez miyim?”

Anıl “sakinleştirici yaptılar  Senem. Gitsen bile yanına seninle konuşamaz!”

Senem küçük çocuklar gibi,dudaklarını büzdü ve omuzlarını banane anlamında silkti..

Doruk onun bu haline gülmüş ve “geç bakalım! Ama olur da onu bir de sen sinirlendirirsen bu sefer kimse seni elinden almaz haberin olsun!” demiş ve tekrardan sırtını duvara yaslayarak kaldığı yerden düşüncelerine devam etmişti..

Fısıltıyla “bizi uzaklaştıracaklar abi! Özellikle de Poyraz ve beni!”

Anıl “biliyorum abi!”

Senem revirden içeri girdiğinde Poyraz’ın hareketsiz bir şekilde yattığını gördü.. gömleğini üzerinden çıkarmışlardı.. parçaladığını anlamıştı genç kız.. yavaş yavaş onu uyandırmamak için yanına yaklaştı Poyraz’ın.. bir süre onu izledi soluğunu tutarak… yavaşça yanına oturdu sonra sargı da olan eline baktı, birden kızdı ona. Oracıkta boğmak istedi.. ama poyrazdan gelen sesle yerinden sıçrayan
Senem az kalsın poposunun üzerine düşecekti..

Senem “iyi misin?” dedi titreyen sesiyle.. Poyraz,senemin sesindeki tizliği fark etmişti.içi acıdı genç delikanlının… alıp kendine çekmek istedi senemi ama yapamadı artık yapamazdı. Büyümüş oldukları gerçeği bir kez daha yüzüne çarpıldı delikanlının…

Poyraz “iyiyim! Ne işin var burada?”

Senem “kavga ettiğini duydum.” Dedi gözleri sargılı olan ellerine bakarak…

Poyraz gözlerini Senemden ayırmayarak “evet ettim! Ne olmuş?”

Senem “ne mi olmuş? Şu haline baksana! Eline verdiğin zarara bak!”

Poyraz “bundan sana ne Esmer!”

Senem poyrazın neden bu kadar soğuk ve sert davrandığını anlayamıyordu. Ve Poyrazın onu tersliyor olması canını yakıyordu genç kızın…

Senem “senin derdin ne? Buraya korktuğum için geldim, endişe ettiğim için! Böyle davranacağını bilseydim gelmezdim!” dedi ağlamaklı bir sesle..

Poyraz “gelmeseydin! Ben mi dedim sana gel diye? He! Ben mi dedim! Spor takımındaki arkadaşlarınla eğlenmene devam etseydin,sanane benim durumumdan!”

Senem “salak! Geri zekalı! Aptal! Onlar benim arkadaşlarım!”

Poyraz yataktan kalkmak üzere olan senemi bileğinden tuttuğu gibi kendine çekmiş ve kendi de yataktan kalkıp Senemi duvara yapıştırmıştı..

Poyraz “sana yapmayacaksın dediğim şeyleri inadına yapıyorsun? Görüşmeyeceksin,konuşmayacaksın,gülmeyeceksin diyorum! Anlamıyorsun! İnadına inadına aynı şeyleri yapmaya devam ediyorsun! Ve sakın bir daha sakın bana hakaret etmeye kalkma Esmer! Sakın!”

Senem “kes şunu! Derdin ne senin ya! Kime sinirlendin bu kadar!” dedi Senem ağlayarak.. odaya giren Doruk onlara bakmış “yuh ya,sesiniz kapıdan geliyor abi!” demişti sinirle..

ESMER ( ESMER SERİSİ -3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin