-35.bölüm-
İstiklal marşının okunmasından sonra herkes dağılmıştı. Kızlar hala sınıfta Senem ve Nefesi izliyor bir yandan da Didem’in anlattıklarını dinliyorlardı. Senem , uzanıp Nefesin elini tutmuş ve “iyi misin?” diye sormuştu.
Nefes tebessümle, “iyiyim.” Demiş ve o da Senemin elini sımsıkı tutmuştu. Başını camdan dışarı çevirdiğinde derin düşüncelere dalan
Nefes , Senemin sesi ile kendine gelmişti.Senem “yani Poyraz Ezgi’yi bıraktı mı? bitti mi gerçekten?”
Nefes başını sallayarak “evet!” dedi..
Nedenini anlayamadığı bir huzursuzluk vardı Nefesin içinde. Senem kısa süren suskunluğunun ardından “ben Yusuf’un teklifini kabul ettim Nefes?” dedi..
Nefes ,gözlerini kapatıp derin bir nefes almış ve Seneme dönüp gülümseyerek “biliyorum.” Demişti..
Senem “biliyor musun? Nasıl?”
Nefes içini çekerek “canın yanıyordu ve can yakmak istiyordun. Yusufa gideceğini biliyordum Senem. Açıklama yapmak zorunda değilsin. Yapman gereken tek şey mutlu olmak.!” Dedi..
Senem gülümseyerek “mutlu hissetmiyorum ama? Yusuf’u kullanıyormuşum gibime geliyor?”
Nefes “öyle zaten. Hem ne olmuş kullanıyorsan?! Hep erkekler mi kullanacak kızları?” demişti..
Senem “ama o beni seviyor.”
Nefes “ama sen de ona değer veriyorsun?! Sen Yusuf’u üzecek ya da onu incitecek bir şey yapmazsın Senem merak etme! Onun seni sevdiğini sürekli aklına getirmekten vazgeç. Bu ilişkiye sağlam devam etmek istiyorsan aklının içindekileri temizle..”
Serap “Poyraz öğrendiğinde ikinci bir kavga çıkacak?”
Ayşegül “ve bu sefer Doruk ve Anıl’da girecek o kavgaya!” dedi..
Senem ,başını önüne eğdiğinde Nefes kızlara dönüp “hiçbiri bir şey yapamayacak. Hepsi biliyor Senemin Yusuf ile birlikte olduğunu!” dedi..
Senem başını kaldırıp “nasıl biliyorlar? Kim söyledi?”
Nefes “ben! Üzerinde şu saatten sonra hak iddia edemeyeceklerini söyledim. Abim her ne kadar suçsuz olsa da,suçlu olduğu yerler de var. Bunu göz ardı edemem.”
Serap “neymiş o?!”
Nefes “Ezgi’nin erkek arkadaşı olması ,onu bizim eve getirmesine neden oldu. Buna ses çıkaramam. Hepimizin arkadaşları evimize geliyor. Ama abim Ezgi’ye nerede durması gerektiğini hiç söylemedi. Onunla çıkarken böyle bir kuraldan hiç bahsetmedi!” dedi..
Bade başını sallayıp “bu gene de Poyraz abi’nin suçlu olduğu anlamına gelmiyor. Bu tamamen Ezgi denen o kızın terbiyesizliği bence! Kişilik meselesi!”
Nefes “haklı olabilirsin! Ama söyler misin seninle kısa zamanda çok yakın olduk ve ben senin evine girip çıkıyorum o da yetmezmiş gibi senin odan dışında odalara girip hafiyelik yapıyorum. Bu hoşuna gider mi?”
Bade “ıyy,düşüncesi bile kötü.” Dedi..
Senem “olan oldu artık! Bunun üzerine konuşmaya gerek yok bence.” Dedi ve ayağa kalkıp elbisesinin etek uçlarını düzeltti.
Nefese bakıp kırılgan bir sesle “bugün beyazlar içinde Poyraz melek gibi olduğumu söylemişti Nefes! İşe bak kanatları mı koparıp beni cehennem azabına bırakan da gene o oldu!” dedi gözleri yaşararak.
Nefes içini çekip “gel buraya. Henüz o kanatlar tamamen kopmadı beni anladın mı? birlikte saracağız o yaraları.” Dedi..
Kızlara dönüp “her şey için teşekkürler kızlar. Bugün diğer günlerden daha çok yanımızda olduğunuz için teşekkür ederiz!” dedi Nefes...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESMER ( ESMER SERİSİ -3)
Teen FictionOnları bir araya getiren bir kader vardı ortada... Ağlatan... Nefret ettiren... Acı çektiren ve güldüren... Ne olursa olsun bir arada kalmalarını sağlayan bir kader... Esmer'di onlar... Sonsuza dek öyle kalacak, kim ne derse desin hep birlikte olaca...