-15.bölüm-
"Doruk"
İkimizde aynı odada kalıyorduk. O gece dahası günümüz çok hareketli geçtiğinden gecenin devamını sonlandırmak istememiş ve elimizde biralarla poyrazın odasında takılmaya devam etmiştik.bir yanda açık test kitaplarımız(mat ve geo çözülmeyi bekliyorduxd),diğer yandan ansiklopedilerimiz ve internetimizle birebir haber kaynağı yapan laplerimizle odanın ortasında yere uzanmış oturuyorduk. Poyrazı konuşturmak zordu. Çetin cevizdi ***. Sen laf atmadan yüzüne bile bakmazdı. Gene öyle olmuştu.
Ben “şişşt!”
Poyraz “hı?”
Ben “şişşt!”
Poyraz “hı?”
Ben “sıçtırcan şimdi hı’na he? Bir tınla oğlum beni!”
Tek kaşını havaya kaldırıp bana bakmış ve “ne oğlum?”
Ben “bu soruya verecek mükemmel bir cevabım var ama boş ver ağabeycim,sonra söylerim. Ne düşünüyorsun?”
Poyraz “ne konuda?”
Ben “senem?”
Poyraz “konuşmak istemiyorum!”
Ben “evde kalmış erkek kuruları gibi kös kös oturmaktan vazgeç!”
Poyraz “anlamadım?”
Ben “anlatayım ağabeycim. Biz ne kadardır zamandır birlikteyiz?”
Poyraz “On üç sene olacak bu ay neden?”
Ben “hımm,onüç sene. Ömrümü yedin lan!”
Poyraz “ben mi senin ömrünü yedim? Siktir lan! Sen yedin asıl. Onun bunun koynundan zor aldım seni,hala bana didiniyorsun!”
Ben “tamam,kes. Konuya dönelim. Senem!”
Poyraz “ne olmuş ona!” dedi içini çekerek.
Ben “anca içini çek zaten! Neden açılmıyorsun ya!”
Poyraz “bir sevgilim var?”
Ben “ne olmuş benim de var! Ama bu gidip birine asılmama engel değil.”
Poyraz “senin ağzına ……”
Ben “valla daha yeni yemek yedim,aç olduğumda gel.”
Poyraz “emin ol geleceğim!”
Ben “poyraz! Ben ciddiyim!”
Poyraz “ben de öyle ! ya ne demem gerekiyor ki? Hey,esmer ben seni seviyorum ama bunu bastırdığım içn sen anlayamıyorsun ve anlayamadığın içinde ben de başkalarına dalıyorum. Ezgi gibi mesela. Seni incitmek istemiyorum ama her seferinde sabrımı zorluyorsun,konuşma dediğim çocuklarla konuşup beni kıskançlıktan kudurtuyorsun ve ben de abin olma sıfatından ileri gidemediğim için hiçbir şey yapamıyorum ve bu durumda gene senin canını yakıyorum mu diyeyim?”
Ben “neden olmasın?”
Poyraz “siktir git oğlum! Nereye söyleyeyim ya! Olmaz öyle şey!”
Ben “pekala bu söylediklerin tamamen onu kıskandığında hissettiğin şeyler. Peki karşında olsa,kavga etmeden,ne derdin?”
Poyraz “sana bunu asla söylemem!”
Ben “küfür etcem ama ha! Zor tutuyorum kendimi poyraz! Rahatlamanı sağlamaya çalışıyroum şurada. Değerli zamanımdan çalıp sana psikolojik destek veriyorum senin yaptığın ***liğe bak!”
Poyraz “hahaxd değerli zaman mı? o zamanın içinde ne varmış lan””
Ben “seksi kızlar ve mükemmel bir gece! Oldu mu lan! Dökül hadi,”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESMER ( ESMER SERİSİ -3)
Teen FictionOnları bir araya getiren bir kader vardı ortada... Ağlatan... Nefret ettiren... Acı çektiren ve güldüren... Ne olursa olsun bir arada kalmalarını sağlayan bir kader... Esmer'di onlar... Sonsuza dek öyle kalacak, kim ne derse desin hep birlikte olaca...