-2.sezon/ 36.bölüm-
“of ama ya!”diye söyleniyordu genç kız karşısındaki kızın dikkatini çekmek için.
Nefes,aynanın karşısında şortunu giyerken yan gözle Seneme bakıyor diğer yandan da Didem ve Serap’ın Leyla’ya fal baktırışlarını dinliyordu. Kaşlarını havaya kaldırarak içini çekti ve tekrardan aynadaki aksine baktı. Ayağına giyeceği ayakkabılar kesinlikle çok büyüktü ve bu durum genç kızı fazlası ile zorluyordu. Senem tekrardan “Of ya of!”diye bağırdığında içini çekti ve gidip yanına oturdu.
Nefes “sorun ne?”
Senem “ayakkabımın topuğu kırıldı!”
Nefes “yenisini alırız.”
Senem ,Nefes’e bakarak “ben bunları giymek istiyorum ama?”
Nefes bıkkınlıkla “iyi de kırıldığını söylememiş miydin?”diye sordu.
Senem omuz silkerek “yapıştırırız.”
Nefes yarım ağızla “boşuna uğraşmış olursun. Lou Lou’da yenisi vardır. Gider alırız.”dediğinde Senem “ama bunlar özel yapımdı!”dedi. Nefes daha fazla dayanamayarak “benim elimin tersi de özel yapımdır ama. Böyle bir vurdum mu diğer yanak hani bana hani bana?diye tutturur genelde.”dediğinde Senem mahmur gözlerle kendisine baktı. Dudaklarının büzülüp,gözlerinin dolması ile başını başka yöne çevirdiğinde Nefes dikkatle kendisine bakarak “hey?”dedi.
Senem,uzun zamandır bu konuşmayı yapmak istiyordu ama bir türlü yapamıyordu. Ve Nefes aslında Senemin kendisi ile ne konuşacağını biliyordu ve kesinlikle bu konuşmayı yapmak istemiyordu. Çünkü sonunda ikisi de ağlayacaktı biliyordu. Tebessüm edip Senemin omuzlarına yapıştı ve “hadi kalk! Gidip Leyla’ya fal baktıralım.”dediğinde Senem şaşkınlıkla “sen? Fal.. baktıracaksın? Öyle mi?”diye sorduğunda Nefes istemsizce “ne var? Fal’a inanma falsız da kalma demişler.”dediğinde Senemin keyfi yerine geldi. Yataktan çıkıp kızların yanlarına gittiğinde “Sıra Nefesin”dedi hemencecik! Nefes,olduğu yerde kalakalmış bir ifade ile seneme bakıp “yuh ama ya. Bana hiç acımıyor musun sen?”diye söylendiğinde çoktan Leyla’tül Kübra’nın önüne oturtulmuştu bile.
Nefes “kahve falı olmaz mı?”
Leyla “akşam o. Annemler öyle istedi.”diyince Nefes önüne konan kartları seçmeye başladı ve sırasıyla Leylanın kağıtları açıp tanımlamalarını söyledi.
Nefesten çok Senem heyecanlıydı aslında. Senem,çok meraklıdır fala ve diğer türlerine ama Nefes şimdiye kadar hiç böyle bir şey yapmamıştı. Onun için Leylanın söylediği her kelimeyi dikkatle dinliyordu.
Leyla “başarı! Çok başarılı olacaksın! Burada biri var..”dediğinde Nefes “o birini kartın içinde mi görüyorsun?”diye sordu alayla. Senem,Nefesin omzuna vurup “şişt! Dinle ya.”dediğinde Nefes başını sallayarak önüne döndü. “burada biri var. Ve bu kişi yükselmene,çok ama çok başarılı olmana neden olacak Nefes. Sürekli etrafında senin aslında..”dediğinde kızlar “adı ne?”diye sordu.
Nefes “yok artık.”
Senem “o kartlar rezzan kirazın kartları değil güzelim. Sus bir ya. Devam et kızım sen.”
Leyla “Baş harfi M! Adı yok. Sadece bu var. Çok güçlü biri ama. Etrafında M harfi ile başlayan birini tanıyor musun?”dediğinde Nefes “hayır!”dedi.
Leyla “peki,o zaman şöyle diyeyim. Bu kişi şuan da bile seni izliyor Nefes. Ve seni koruyor.”dedi kartı yanına koyarak.
Nefes elini kalbine koyarak “ne kadar mesudum anlatamam.”dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESMER ( ESMER SERİSİ -3)
Teen FictionOnları bir araya getiren bir kader vardı ortada... Ağlatan... Nefret ettiren... Acı çektiren ve güldüren... Ne olursa olsun bir arada kalmalarını sağlayan bir kader... Esmer'di onlar... Sonsuza dek öyle kalacak, kim ne derse desin hep birlikte olaca...