Bölüm 72

100 23 0
                                    

-2.sezon/ 23.bölüm-

Genç kız,İskenderun'a geldiklerinden beri kendisini toparlayamamış ve Poyrazla hiç konuşmamıştı. Yusufa olanlardan dolayı kendisini suçlayan Senem,onun son halini düşündükçe kaldığı yerden ağlamaya devam ediyordu...

"Hadi artık! Herkes yüzüne hasret kaldı!"dedi genç kız odaya girip yanına otururken...

"Aşağı inmek istemiyorum..."dedi Senem burnunu çekerek. Özge,daha fazla arkadaşının böyle olmasına tahammül edemiyordu. Elini omzuna koyup "Yapma Senem. Bunu kendine sakın yapma. Eninde sonunda olacaktı ve oldu. Üzülmek için çok geç"dediğinde Senem kızaran yüzü ile kendisine bakmakta olan kıza döndü ve "Ama... Ama onu görmeliydin Özge,yüzünün ne hale geldiğini,gözlerinin nasıl nasıl dolu dolu olduğunu görmeliydin... Çok üzdüm onu... Çok..."dediğinde yeniden ağlamaya başladı.

Özge,içini çekerek onun ıslanan yanağına bir öpücük bıraktığında "Böyle yaparak da Poyraz ağabeyi üzüyorsun ama... aşağıda kendisini yiyip bitiriyor. Suçluluk duyuyor?"dediğinde Senem gözlerini kırpıştırarak ona baktı ve "Neden ki?"diye sordu.

Özge "Bir de soruyor musun? Üzüldüğün için ve Yusuf'a olanlar için kendisini sorumlu tutuyor. Kalk ve silkelen Senem. Kaç senedir bu anı beklemiyor muydun? Al işte, önünüze ne güzel bir kapı açıldı. Kalk ve onu yaşa."dediğinde oturduğu yerden ayağa kalktı genç kız ve kapıya doğru yürüdü. Kapıyı açıp dışarı çıkmadan önce "Kahvaltıdan sonra havuza gideceğiz. Ona göre!"dedi ve göz kırparak odadan çıkıp gitti...

*******

İskenderun’a geleli bir hafta olmuştu ve günleri nereden bakılırsa bakılsın dolu dolu geçiyordu poyraz ve senemin. Hemen hemen ya sahilde yada kapalı yerlerde gezip,tozuyorlar ve deliler gibi alışveriş yapıyorlardı.

O gün de yine öylelerdi.

Genç kız sahilde güneşleniyor diğer yandan da etrafındaki çocukları kesiyordu yanında sevdiği olduğunu umursamayarak.

Poyraz,elinde soğuk içeçekleri ile yanına geldiğinde gözlüğünün altından senemin izlediği yere dikti gözlerini. Gözlüğünü çıkarıp senemin baktığı yöne tekrar tekrar baktığında büyük bir sukunet içersinde genç kızın yanına oturup “görüntü hoşuna gitti demek?”dedi iğneleyen bir ses tonu ile.

Senem,poyraz’a kızgın olduğundan sesini çıkarmadı onun yerine kokteylini eline alarak pipetini ağzına aldı ve içeceğinden bir yudum alarak gerisini fokurdatmaya başladı. Poyraz,sinirle yan yan baktığı esmerine gülüple gülmemek arasında gidip gelirken önüne döndü ve “demek onlara öyle bakman çok hoşuna gidiyor öyle mi?”dedi usulca.

Senem “öyle!”dedi ve önüne bakmaya devam etti.

Poyraz “iyi madem,biraz sonra aynısı bana da olduğunda sen de böyle oturursun yerinde değil mi?”

Senem “ne? Anlamadım?”dediği sırada poyraz atletini üzerinden çıkarıp senemin kucağına attı ve dudaklarına küçük bir öpücük kondurarak “seni seviyorum Esmer.”dedi ve suya atladı.

Senem gözlüklerini çıkarıp etrafına bakındığında suyun içindeki kızlara dikkat kesildi. Ellerini yumruk yaparak söylene söylene suyun içine atladığında poyraz geri çekildi. “ne oldu?”

Senem “ne mi oldu? Elinin körü oldu? Çabuk üzerine bir şey giy! Hemen!”

Poyraz gülerek “haha,o niyeymiş?!”

Senem “millet nasıl bakıyor görmüyor musun? Katil mi edeceksin beni adam! Çık çabuk sudan!”

Poyraz “hiç niyetim yok! Hem sana ne oluyor ki? Sen az önce o yarmalara bakarken ben sesimi çıkarmıyordum küçük hanım?”

Senem “bana ne? Çıkarsaydın? Kıskansaydın azıcık,çıkarsaydın sesini! Çık dedim! Çıııııııııııııık!”

Poyraz senemi belinden yakalayıp kendisine çekti ve gözlerinin içine bakarak “ben seni zaten kıskanıyorum esmerim ama bunu gösterme yöntemlerimiz seninle çok farklı. Sen gelirsin yanıma benden rica edersin,bense giderim o öküzlerin yanlarına ağızlarını burunlarını kırarım.”

Senem “hiç günahları yokken hem de”

Poyraz “hiç düşünmeden hiç günahları yokken.”

Senem ,kollarını poyraza dolayıp “ama sen bana kızdın. Ben de sana o yüzden öyle davrandım.”

Poyraz içini çekerek “of esmer of. Giydiğin şeyi küçükken barbie bebeklerine giydiriyordun. Seni benden başkası göremez dediğimde
ciddiydim.”

Senem “ama havuza gelirken ne giyeyim ya? Paçalı don mu?!”

Poyraz kahkaha atarak “kimse senden çok açık giyinmeni yada kapalı giyinmeni istemedi esmer. Sadece kıskanç ve seni her daim sahiplenen bir eşin olduğunu hatırlamanı ve ona göre davrandığını görmek istİyorum o kadar.”dediğinde Senem Munzur bir bakış atıp “ama ama”diyebildi sadece.

Poyraz daha da sararak “ve dikkat ederseniz senem hanım,sevgilin olduğumu değil,eşin olduğumu söylüyorum!”dediğinde Senem heyecanlanarak “tamam ya tamam.”dedi yanağını öperek.

Genç adam içini çektiğinde senemin kulağına doğru “şeytan ne diyor biliyor musun?”diye söylendi.

Senem “ne diyor?”

“al kızı git en yakın nikah dairesine kimseye haber vermeden bas nikahı!”diyor dediğinde Senem poyrazdan uzaklaşarak ciyaklamaya başladı.

Senem “ne? Ne? Ne? Beni bu yüzden buraya getirdin değil mi? usulünce evlenemeyelim diye değil mi?”dedi sudan çıkarak.

Poyraz,afallayarak peşinden gittiğinde senem hala bağırıyordu.

“babam haklıymış. Seni pis serseri! Allahım ben ne bahtsız bir insanım yarabbim! Aşık olduğum herif tam bir hödük çıktı!”

Poyraz hala şokları yaşarken Seneme bakıp “sesini alçalt bakalım!”dedi bileğinden tutarak.

Senem ,odasına doğru yürümeye başladığında Poyraz gelen Özge ve Emrah’a bakıp “siz gidin ben cenazemi gömüp geleceğim”dedi ve senemin peşinden odaya girdi.

Senem gülerek derin bir nefes aldı ve ciddi bir yüz ifadesi ile poyraza dönüp “seni terk edeceğim! Evet,seni terk edeceğim! Sonra da gidip Yusuf ile beraber olacağım!” dediğinde Poyraz sinirlerine  hakim olamayıp “Sen kafayı mı yedin?! Eğer niyetin beni delirtme Esmer! Seni alkışlıyorum çünkü başardın! Tamam git istediğini yap!”diye bağırdığında Senem az da olsa korktu ama akabinde poyrazın kucağına atlayarak “beni insan içinde kısa bir anlığına da olsa kontrolden çıkarak azarlamak nasıl bir duyguymuş tattın mı SEVGİLİM?”dediğinde gülümsüyordu genç kız.

Poyraz “ne yani bütün bunlar…”

Senem “oyun’du!”

Poyraz başını sallayarak “oyun’du! Oyundu demek öyle mi?! tüm insanların içinde bana hakaret et,ondan sonra gel eski sevgilinin adını ağzına al! Sonrada de oyundu! Sen benimle dalga mı geçiyorsun Esmer!”dediğinde genç adam gerçekten sinirliydi..

Senem az da olsa somurtarak “ne yapayım? Sen kaşındın!”dediğinde dikkatle poyraza bakıyordu genç kız.  Poyraz gözlerini sımsıkı kapattığında senem onu kendisinin incidiğini sandığından daha fazla incindiğini anladı ve poyrazın yüzüne dokunarak “özür dilerim”dedi. Ufak bir öpücük bıraktıktan sonra yanağına kucağından inip komodinin üzerinde duran nar çiçeği rengindeki elbisesini üzerine geçirdi ve dışarı çıktığını söyleyerek poyrazın önünden geçti.

Poyraz “bekle!”dedi genç adam..

Senem,olduğu yerde durduğu sırada yavaş adımlarla poyraza döndü ve onu dinlemeye başladı.

“Eğer bir daha aynı şeyi yapacak olursan Esmer. Sonuçlarına katlanmak zorunda kalırsın!”dediğinde gülümsüyordu genç adam..

Genç kız koşarak boynuna atladığında “seni seviyorum seni seviyorum! Seni seviyorum!”diyerek öpmeye başladı genç adamı. İçini çekerek sevdiğine sarılan poyraz içinden gülüyordu çünkü bunun intikamını çok kötü alacaktı.. hem de büyük bir yardımla…

Poyraz “ben de seni seviyorum esmerim.”

ESMER ( ESMER SERİSİ -3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin