📜Terima Kasih!📜

972 77 11
                                    

I'm literally crying. 😂

Akhirnya habis jugak buku kali ni. Walaupun tak seperfect mana.

Ingatkan takkan dapat habiskan. Serius beritahu memang tak yakin dapat habiskan semua buku2 yang dah di bukak ni.

Rupa-rupanya tamat jugak. Itulah... Buddies punya pasal, complete jugak satu buku ni.

Huhuhu!Tak tahu la kenapa sebak sangat lepas berjaya complete kan satu lagi buku untuk kali ni.

Kali ni rentak Tinta kurang buat action dan conflict sebab nak ragamkan penulisan tinta. Jadi maybe slightly bored dari karya sebelumnya.

Apapun,

Terima kasih kepada yang sudi baca dan menyokong sepanjang pembuatan buku Tinta kali ni.

Dah nak masuk tahun ke-6...dalam dunia Wattpad ni. Hiatus beberapa kali, kemudian comeback non stop sebab atas permintaan ramai.

Terutama sekali sejak awal tahun 2022 lagi. Kalau dihitung ada 6 buku sahaja untuk tahun ni. Ikutkan rancangan nak cukupkan 10 buku dalam setahun. Tapi disebabkan masa tidak mengizinkan. Setakat itu saja la Tinta dapat karyakan. Dan ianya merupakan cabaran yang paling tak masuk akal yang Tinta cuba buat. Ingatkan dapat la cecah 50 buah buku sebelum akhir tahun 2022. Tapi nampaknya memang takkan sempat la.

Next Year!Kalau ada kesihatan yang baik, umur yang Panjang dan masa yang banyak, Tinta akan teruskan berkarya dan hasilkan penulisan lebih menarik lagi. In sya Allah kalau diizinkan.

Untuk baki buku yang Tinta belum sempat complete kan, Tinta akan cuba complete kan satu persatu sehingga selesai seperti biasa. Mana yang berminat teruskan membaca. Kalau tidak berminat tak apa. Boleh nantikan karya seterusnya dari Tinta. Sama ada di Wattpad atau NovelPlus atau WebNovel!

Siapa nak share feedback ke review ke share idea ke... dipersilakan. Jangan segan jangan malu. Post aje dekat wallprofile Tinta atau message direct. Mana sempat Tinta reply ASAP.

Itu saja!

Keep supporting!

Keep reading!

Tinta gonna keep writing.

See you at the next book!

Cya!

46.  The Guitar BoyWhere stories live. Discover now