Deja Vu

130 7 0
                                    

W pierwsze dwa tygodnie w wakacje razem z moją rodziną wylecieliśmy do Francji do Paryża. Nie zjem nigdy w życiu już bagietek....

W następnym tygodniu byłam na koncercie Taylor Swift - The Eras Tour. Było absolutnie cudownie!!! Potem pojechałam ze znajomymi mugolami nad morze na tydzień.

Tak jakoś zleciał czerwiec i połowa lipca. No a skoro mam 15 lat to wiadomo co dostaje w połowie lipca.... przyleciała do mnie sowa z wynikami z sumów...

- Boje się sprawdzić. - powiedziałam.

Olive siedziała ze mną w pokoju. Gdy już chciałam się odważyć to przyleciała do mnie kolejna sowa. Olive odebrała od niej list zdziwiona.

- To do ciebie? - spytałam.

- Niee, adresowane do ciebie. - powiedziała.

Sowa czekała na odpowiedz. Uznałam, ze sumy poczekają i otworzyłam ten drugi list.

Droga Nicole,
Jak ci mija lato? Mam nadzieje, ze dobrze.
Pisze do Ciebie z prośbą o spotkanie. Na początku sierpnia będę w Londynie, chciałbym się z Tobą zobaczyć, musimy porozmawiać. Chciałbym ci opowiedzieć pare rzeczy jakie się dowiedziałem w ostatnim czasie i czekałem aż ktoś inny Ci to powie, jednak z wiadomych przyczyn już nie powie.
Proszę odpisz gdzie się możemy spotkać i o której godzinie, moja sowa zaczeka.
                                                                             R.J.L

- Kto to R.J.L? - spytała Olive.

- Remus John Lupin. - powiedziałam. - Fajnie, ze chce się spotkać...

Szybko odpisałam, ze chętnie się z nim spotkam i takie tam i oddałam list sówce.

- Dobra, Liv, włącz muzykę żebym się mniej stresowała.

Olive jak na zawołanie włączyła mi płytę Taylor Swift Midnights. Ja rozpakowałam wyniki z koperty.

bla bla bla
Wyniki:

Transmutacja - Powyżej Oczekiwań ( P )

Zaklęcia i Uroki - Wybitny ( W )

Eliksiry - Wybitny ( W )

Astronomia - Powyżej Oczekiwań ( P )

Obrona Przed Czarną Magią - Wybitny ( W )

Zielarstwo - Powyżej Oczekiwań ( P )

Historia Magii - Zadowalający ( Z )

Runy - Nędzny ( N )

dziedziny dodatkowe:

Starożytne Runy - Zadowalający ( Z )

potem jakieś bla bla Hogwart bla bla Komisja.

- Czyli nie zdałaś tylko runów? Bo od ilu się zdaje, od P? - spytała Olive.

- No. Z to pozytywna ale chyba nie zdajesz. No ale skoro zdałam OPCM!!! I to na Wybitny, czaisz????

Wzięłam telefon i zadzwoniłam do Vic.

- Mam wyniki sumów. Eliksiry i OPCM zdałam na Wybitny!

- Co to znaczy?

- Boże. No, ze 6. Najwyższa ocena! A resztę prawie wszystko zdałam oprócz runów. Jebać runy. Jak super, ze zdaje. Znaczy nie wiem jak z historią magii bo mam Zadowalający to znaczy 4 i chyba zależy od nauczyciela czy będę mogła kontynuować przedmiot, zobaczymy. Większość mam Powyżej Oczekiwań czyli 5. Cieszę się.

Dzisiejsza Uczennica Hogwartu: Sekret Ojca Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz