La1

973 51 23
                                    

Nominowała mnie vmerrax.

1. Jak masz na imię?
Lucienne... (tajemnicaa)

2. Jaki masz kolor włosów?
Ciemny brąz.

3. Jaki masz kolor oczu?
Brązowee ;D

4. Określ siebie w trzech słowach.
Marzycielka. Optymistka. Tajemnicza.

5. Lubisz mnie, prawda?
Ojjj taak ;*

6. Skąd pomysł na twoje opowiadanie?
Nie chcę się rozpisywać... więc w skrócie...
Od ZAWSZE nienawidzę swojego wyglądu. Wszyscy mówią mi że jestem szczupła i ładna, ale trudno mi w to uwierzyć.
Więc, pewnego dnia, kiedy kładłam się spać, wymyślałam jakąś historię, treść była przybliżona pomysłem do perfekcji, aż przyśniła mi się Nina. Potem stworzyłam Maxa i tak dalej... teraz, daje się ponieść emocjom i wyobraźni. ( tak wiem xdd przyśniło mi sieee xd )

7. Byłaś zakochana? A może jesteś?
Takk!! Pomijając Malfoy'a czy Mellark'a, Hemmings'a, Styles'a no i tak dalej... to owszem. A przynajmniej mam nadzieję! To musi być miłość, tym bardziej że jest odwzajemniana. <3 trzymajcie za nas kciuki!

8. Wierzysz w duchy? ^.^
Moja głupota wierzy. Czy to że jak wieczorem wracam z kibelka i biegnę przez korytarz jak najszybciej i pobudze cały dom bo boje się że coś lub ktoś mnie zabije się liczy?

9. W jakim województwie mieszkasz?
Małopolska <3

10. Masz rodzeństwo?
Niestety. Brata -.- oddam za darmo!!

11. Masz/miałaś szczęśliwe dzieciństwo?
Nie chcę się zwierzać nieznajomym, ale tak. W podstawówce miałam piekło... ale to wina takiej jednej blondi ( nie chcę obrażać blondynek ;* wasz kolorek jest wspaniały ) po prostu miałyśmy taki sam charakter i ona mściła się na mnie za wszystkie czasy... trudno mi o tym rozmawiać i boli do dziś tak samo.

12. Jesteś leniwa?
NIEEE *srkazm*

13. Jesteś oszczędna?
Tak

14. Twoje hobby?
Głównie to śpiewanie, ale kocham rysować jak i grać na fortepianie.

15. Jesteś tolerancyjna?
Tak. Według mnie, wszyscy jesteśmy tacy sami. Czy jest ktoś Homo czy Hetero. Czy jest 'biały' czy 'czarny'. Dla mnie to wszystko nic nie znaczy. Wszyscy jesteśmy ludźmi. Niczym się nie różnimy.

Nominuję:
buntowniczka487
ZuzaRdm
Dolly_Wear
maksiox

1. Jak masz na imię?

2. Co sądzisz o moim opowiadaniu 'Perfekcja'?

3. Gdzie chciałabyś zamieszkać w przyszłości?

4. Jakie jest twoje ulubione opowiadanie na wattpad?

5. Jaki film/serial jest twoim ulubionym?

6. KFC czy Mc'Donald?

7. Jaki sklep odzieżowy polecasz?

8. Jakie jest twoje hobby?

9. O czym jest twoje opowiadanie?

Noooo to dajecie <33

Perfekcja?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz