פרק 5 - נרות

9.7K 469 53
                                    

&&&רפאל וסיוון&&&

אנשים הם כמו נרות:
הם שורפים את עצמם
בכדי לתת לאנשים אחרים אור..

●●●●●

"תנו לנו את בועז מנדל או ששתיהן מתות !" אחד מהם צועק ומכוון את האקדח שלו עליי ועל יותם....

●●●●●●

אני עומדת מול דלתם של משפחת ראניון מוכנה לכל העצב שעומד לבוא עליי, באותו יום בעצם אתמול כשיהב ניסה להגן עליי ועל יותם אחד מהאנשים האלה ריסס לגופו אין ספור כדורים כל כדור כאב לי כל כך כי אהבתי את יהב אבל כמובן מבחינה רומנטית ואני שמחה שיצא לנו לנהל את השיחת נפש הזו שנייה לפני שהוא מת ובמיוחד שמחתי לדעת שהוא אוהב אותי ואני אוהבת אותו אני בטוחה בזה וזה כואב, ממש!. עכשיו באמת ובתמים אין לי אף אחד!

אני דופקת על דלתם של המשפחה ובצער רואה את הדף שמסמל על מותו, המנעול נפתח ולעיניי נגלת אימו שאותה אני מכירה הרבה זמן, "היי רינה" "איזה טוב שבאת יסמין, רק את יודעת כמה קשה לנו. בואי כנסי" היא אומרת ובדרך אני נותנת לה חיבוק ענק והולכת להיתיישב עם שאר המשפחה אשר רואים תמונות שלו של טיולים עם חברים, תחרויות בסיף שהיה פשוט מקצוען בהם ותמונות משפחתיות וחופשות. יהב בהחלט יהיה חלק ענקי ממני היה ויהיה.

נ.מ סהר -

"לאזעזל יון! איך לא תפסתם אותו ?!" אני צועק עליו דרך הטלפון ונשימותיו מתכבדות, "אני לא יודע הוא ברח שוב בין האנשים" "תמצאו לי אותו ושלא תעזו להשאיר אותו חי!" אני אומר בזעם ומנתק את השיחה, במילא אבי יושב לי על העורף עם כמה שאני צריך להרוג אותו אחרת לא אקח את עסקיו המפוקפקים שבשמחה רבה אשמח לקחת ולהרוויח את כמות הכסף שהוא מרוויח, אני מיתיישב בסערה על המיטה וחושב וחושב,

●●●●●

אני קם מהספה אחרי אין ספור סיפורים של רפאל על איך בילה את הלילה עם איזה בחורה והולך למטבח בכדי לשטוף את פני במעט, אני רואה את הילדה הזאת, נאסרין ? איך קראו לה ? אהה יסמין ! אני מגיע לשם ובשנייה היא מפסיקה את ההכנות ואני קולט מזווית את עיניי את עינייה נתקעות עליי, לא אשקר הנתונים שלה מרשימים; עיניים כחולות, גוף משגע!, ועור שזוף וחלק וגבוהה וגם בערך נמוכה אך מגיעה לי עד הצוואר, אם אהיה אמיתי הייתי לוקח אותה ללילה, ואך ורק אחד!

●●●●●●

מאיפה היא צצה לי במחשבות הילדה הזאת עכשיו?
אני יורד למטה ורואה את אמא שלי עם אחי הקטן, בסך הכל בן 13 ומתנהג כמו הערס של החיים, "אהה גבר" הוא בא ואומר לי ואני נקרע מצחוק מול הפנים שלו, אני אוהב את דותן אהבה בדם אבל לפעמים יש לו את היציאות שלו, אני אפילו בחיים לא הייתי ככה כלומר ערס, אולי טיפה אבל כמו שאומרים לי : אני ערס עם קלאס,
"תפסיק להיתנהג כמו מסומם מנתניה ולך להיתלבש אני אקפיץ אותך ללמוד את הדרשה אצל הרב" הוא מהנהן בראשו ואני הולך למאדרא, ככה זה אצל ספרדיים! 

רגשות כמו פרחים - 2&1Where stories live. Discover now