Post Malone - Congratulations ft. Quavo
רגע.
רגע.
רגע.
רגע.
אני? מקום ראשון ?
זו שהתחילה לכתוב סיפורים רק בשביל תחביב ?
אני כל כך...לא מאמינה!
ובטח לאנשים אחרים זה נראה כל כך שטותי ובטח אחרים לא עושים מזה ביג דיל אבל בשבילי...זה הרבה!
לדעת שיש אנשים שבאמת מעריכים את הכתיבה שלי, שבאמת נותנים את החוות דעת שלהם על הדברים שאני כותבת ואני משקיעה בהם גורמים לי וממריצים אותי לכתוב.
אני תמיד הייתי מסתכלת על הסיפורים שבמקום הראשון והייתי חושבת-
"שיואו!! זה רמה כל כך גבוהה אני בחיים לא אכתוב כמוהה""וואו זה ממש מעניין שלי אף פעם לא יהיה כזה"
"זה כל כך קשה להגיע למקום 5 אז למקום ראשון ?! אין פלא הסיפור הזה מושלם!"
כל פעם עוד קצת ועוד קצת ניסיתי וניסיתי ובסוך הצלחתי לכבוש את היעד האישי שלי וזה מה שחשוב לי. יש אנשים שיגידו שזה שטותי אבל זה הפסגה שלי ואני מרגישה שכבשתי אותה ובענק!
אני רוצה באמת להגיד תודה מכל הלב לכל מי שמגיבה והגיבה מצביעה והצביעה, כל פעם שיש קורא חדש אני ממהרת לדעת את זה ובשקט אומרת בלב על כל הצבעה שלכם תודה (לפעמים בקול😂) זה לא מובן מאליו שאתם קוראים את הסיפור שלי וזה לא מובן מאליו שאתם באמת מתעניינים בו כי אפילו אני מדיי פעם חושבת שהוא לא הכי מהמם בעולם.
מקום 1 זה היעד שלי מאז שהתחלתי לכתוב כאן ואם אני צריכה לזכור את כל הסיפורים עכשיו אז הם יהיו ....-
1. בלינדד blinded - שאני כל כך מצטערת שמחקתי!
2. ההיתערבות - שמחקתי גם כן😥
3. המריונטה שלי - מחקתי ונכנסתי לאטרף 😂
4. כמובן שגם נסיעה זוגית - אני חושבת שזה הסיפור הראשון שלי שאנשים באמת היתעניינו בו וזה הסיפור הראשון שלי שבאמת הביא לי כל העיניין הזה של הכתיבה לעומק.
5. היה גם את הסיפור...הסיפור- אנחנו לא זוכרים - תמיד הייתי מדמיינת את הסוף בסיפור הזה😂 שהילד שלהם עושה עבודת שורשים והוא שואל אותם איך הם הכירו ואז הם היו עונים לו - את האמת ? אנחנו לא זוכרים.
6. היה....אחרי זה היה....את הסיפור הזה לא בשבילי אני חושבת אני לא ממש זוכרת את השם אבל אני זוכרת את הרעיון!
7. יש רגשות כמו פרחים (רכ"פ) שדרך אגב אם לא ידעתם הגיע למקום ראשון🤗
8. דברים משתנים - לא הכי מתחרטת שמחקתי כי הכתיבה יצאה לי חרא.
9. סודות על גבי סודות שהוא הבייבי החדש שלי😇😇
לסיכום.....
תודה.
תודה.
לא מובן מאליו.
תודה.
😍😍.
YOU ARE READING
רגשות כמו פרחים - 2&1
Romance**מקום 1 בתאריך 17.4.17** מכירים את ההרגשה הזאת? ההרגשה שכולם מאשימים אתכם במשהו... יסמין אושריה ,בת 17 גרה עם אחותה ואביה...חייה לא הכי טובים שיש . אמה מתה בלידתה ומאז כולם מאשימים את יסמין בכך...מתביישים בה ומנסים לא לשייך אותה מהמקום היחיד שנשאר...