Timeflies - unsteady
שמעתי היום שיר ישן.
הוא היה האהוב עלייך, ולרגע נזרקתי לרגע ההוא.
זו אהבה אמיתית, זה לא נגמר. אני פשוט חושבת שזה רק פיזר את עצמו בין דבריי היום ונעלם בין רגליינו המחפשות תשובות לכך...• • •
יסמין
"גוסס? איך? למה ?" השאלות יצאו מפי כחצים. הלב שלי התחיל להיסדק לאט לאט והרגשתי את המועקה הכי ענקית בליבי מתחילה להיתעצם. סהר גוסס ? איך ? מה קרה בזמן שלא הייתי ? איך הכל החמיר ?
רציתי לדעת הכל, רציתי לדעת למה קורה מה שקורה. זה מרגיש שהזמן נעצר, שהכל הולך באיטיות בזמן שכולם בוכים ומחבקים אותי אבל אני אדישה לזה."הלכתי לבקר אותו אתמול. מאז שעזבת יסמין...הוא קיבל התקף לב, הוא סיפר לי שזה היה בגלל הלחץ שהופעל עליו, הוא חשב שתעזבי אותו. כשיצאתי מהחדר דיברתי עם הרופא שמטפל בו ואז הוא אמר לי שהמצב שלו מדרדר; הוא בקושי נושם, אוכל הוא בעיקרון יכול למות והמצב רק מחמיר"
• • •
2:30
נכנסתי בסערה בין דלתות בית החולים. העיניים הבוחנות והאדומות הופנו אליי ואנשים היתרוצצו ממקום למקום בשקט, הלכתי לקבלה במהירות ובדקתי את חדרו של סהר.
458...
הלכתי למעלית וברעד ידיים לחצתי על קומה ארבע. אחרי כמה דקות דלתות המעלית נפתחו ונעמדתי מול חדרו של סהר במהירות.
הנסיעה לכאן שלקחה לי הרבה זמן נתנה לי לחשוב, לתכנן את צעדיי.הוא הזהיר אותי! מטומטמת! הוא אמר לי שהוא לא יישרוד בלעדיי ואני כמו מפגרת חשבתי שזה רק עוד מהדברים שנהג לומר. אני מרגישה רע ובצדק, אני זו שגרמתי לדברים להיתגלגל ככה.
דפקתי על דלתו מספר פעמים ונכנסתי פנימה. היתנשפתי בפליאה וצווחה קטנה יצאה מפי; הוא מחובר למכונת הנשמה, כל גופו מחובר למכונות משונות וציפצוף איום חודר את תוף עורי.הלכתי בצעדים קטנים לכיוונו וידי ליטפה את ידו. היתיישבתי על הכיסא הכחול ושפכתי את ליבי אליו, לאדם שאני כל כך היתגעגעתי, שאני מכירה כל חיי.
חשבתי שמה שהיה בינינו הוא בסך הכל שטות של נערים אבל אם באמת אוהבים מישהו, אין דבר שיוכל להפריד ביניהם לא משנה כמה עברו בחיים ולא משנה מה באמת עשו הם ישארו ביחד."האם באמת היית מאוהב פעם סהר?
נוראי, לא? זה גורם לך ליהיות כל כך פגיע. זה פותח לך את החזה ופותח לך את הלב וזה אומר שמישהו יכול להיכנס פנימה וזה דופק אותך לגמרי. ואתה בנית את כל ההגנות האלה, ובנית את השריון הזה כדי ששום דבר לא ייפגע בך ואז, בן אדם אחד מטומטם, תועה לך לתוך החיים המפגרים ואתה פשוט...נותן להם חתיכה ממך, והם אפילו לא ביקשו את זה.
YOU ARE READING
רגשות כמו פרחים - 2&1
Romance**מקום 1 בתאריך 17.4.17** מכירים את ההרגשה הזאת? ההרגשה שכולם מאשימים אתכם במשהו... יסמין אושריה ,בת 17 גרה עם אחותה ואביה...חייה לא הכי טובים שיש . אמה מתה בלידתה ומאז כולם מאשימים את יסמין בכך...מתביישים בה ומנסים לא לשייך אותה מהמקום היחיד שנשאר...