Taylore swift - the last time ft. Gary lightbody
היא היתקדמה, ואני מרחמת עלייך
בגלל שהיא חשבה שאתה היית הגבר הכי מושלם בעולם. וגם אם יכלה לבחור כל גבר בעולם הזה, היא עדיין הייתה בוחרת אותך. עכשיו, אתה רק חלק העבר שלה זיכרון שנידהה כל יום. ויום אחד, היא תמצא מישהו שמגיע לה, והוא יהפוך אותה לבחורה השמחה ביותר בעולם הזה!●●●●●●●
אני מנתקת את עומרי משפתיי והוא מביט בעיניים האלו שלו שאני יודעת שאפול בשבילן פעם אחר פעם, "א-אני ...." הוא מתחיל לומר ואני פשוט שותקת. מה שאני מרגישה הוא חזק, זה יעבוד עליי פעם אחר פעם אם אנשק אותו שוב וזה יגרום לי לפרפרים בבטן!
"אני הרגשתי משהו" אני אומרת לו והוא פורש חיוך לבן על שפתיו ומעביר חתיכת שיער אל מאחוריי אוזני, "אני הגבר עם הכי הרבה מזל בעולם הזה כרגע" הוא אומר ונושק לשפתיי בשנית.שנינו קמים ואני מנקה את ישבני מהחול ועומרי צופה בי עושה כל תנועה שכזו. "על מה אתה מסתכל ?" אני שואלת בחיכום והוא נושך את שפתיו מצביע עם הראש לכיווני, "עלייך, אם היה לי אותך כל היום הייתי מסתכל עלייך" הוא אומר גורם לליבי לפרוץ בקצב חזק מחזי והוא מאיים לפרפר מהיתרגשות. אני מרגישה נורא. כל מה שסהר עשה זה לאהוב אותי בלי תנאים ולתת לי את כל האהבה שכביכול מגיעה לי ואני מחזירה לו בכך שכבר יש לי רגשות למישהו אחר.
אני מתקדמת לעומרי בצעדים איטיים וידיי נכרכות סביב צווארו אני מביטה לעיניו הירוקות והכהות. "יש לך אותי, תגיד את זה" אני לוחשת לשפתיו וכל מה שרציתי לשמוע מהן היה, "את שלי" הוא אומר ואני נושכת את שפתיו ברעבתנות רק מצפה לכך שינשק אותי שוב בסתר כי כרגע לספר לסהר זו לא אפשרות.●●●●●●●●
אני קמה בבוקר והולכת למרפסת בשנית מאותו הלילה צופה באותו הנוף רק באור שמש שטוף. יש ילדים שרצים על החוף, חתיכים בכל פינה עם חברים וחברות וזוגות מבוגרים שנהנים מכוסית אלכוהול על הבוקר ליד הבריכה. ידיים נכרכות סביבי ואני מתענגת על התחושה, "עומרי..." אני ממלמלת את שמו, "מה ?!" אני שומעת את קולו סהר וממהרת לפקוח את עיניי ולהיסתובב אליו. "אומרים בוקר טוב!" אני אומרת לו וחיוך צחקקני היתפרש על שנינו, אוח איזה מטומטמת ורעה אני!
הוא נושק לשפתיי ולא אשקר ואגיד שלא היה לי רגש כי כן היה, הרי זה סהר! אבל לא הייה את אותו הרגש שתמיד היה בינינו, הוא עכשיו נמצא בין הנשיקות שלי ושל עומרי."תתארגני ונאכל ואחרי זה נלך לים, מתאים ?" הוא שואל ומחבק אותי מהמותניים, "מתאים" אני לוחשת בחיוך ונותנת לו עוד נשיקה על השפתיים.
אני הולכת לשירותים מצחצחת שיניים ושוטפת פנים ולאחר מכן הולכת למזוודה ומוציאה משם חולצה אפורה פשוטה עם כיתוב, ג'ינס בויפרנד עם קרעים, ג'קט עור ומתאמת את הנעליים.
YOU ARE READING
רגשות כמו פרחים - 2&1
Romance**מקום 1 בתאריך 17.4.17** מכירים את ההרגשה הזאת? ההרגשה שכולם מאשימים אתכם במשהו... יסמין אושריה ,בת 17 גרה עם אחותה ואביה...חייה לא הכי טובים שיש . אמה מתה בלידתה ומאז כולם מאשימים את יסמין בכך...מתביישים בה ומנסים לא לשייך אותה מהמקום היחיד שנשאר...