עונה 2 - פושע - פרק 27

1.5K 81 12
                                    

Unlike pluto ft. Desi valentine - someone new.

&&&בתמונה מיכאלה&&&

אם לאהוב מישהו, לכבד אותו, לנשק אותו, לפרק אותו לגורמים זעירים של אהבה, ללכת כמו גוויה בלעדיו, לשתות לעצמך את הדם בגללו, לבכות עליו, לשמור אותו בלב שלך לנצח נצחים נחשב פשע...אז תחשיבו אותי כאחד מגדולי הפושעים ותכלאו אותי למאסר עולם.

כעבור שנתיים

יסמין

10:23

'האסיר לשעבר סהר אגם שהואשם למאסר עולם שלמות בגין רציחה, הישתחרר כיום עקב סיבות אישיות לביתו בבאר שבע וכרגע פניו מועדות קדימה בכדיי להתחיל לכפר על המעשה שלו הנה מכמה דבריו שהשגנו היום בצהריים, ממש בעת שיחרורו -'

סגרתי את הטלוויזיה במהרה ועצמתי את עיניי בחוזקה, חושבת שאם אעשה זאת מספיק זמן זה יסיר מעליי את הפחד והסיוט.
"דין תביא אותה אנחנו נאחר!" צעקתי לו מלמטה ואירגנתי בינתיים עד שירד עם מיכאלה הקטנה בת השנתיים את התיק יציאה שלה.
המסכנה הקטנה כבר מקיאה ומשלשלת יומיים וחששתי כל כך שזה איזשהו וירוס שיכול להישתלט על כמה מערכות, לפי דבריו של דין.

הם ירדו ביחד במדרגות, הילדה הקטנה והמתוקה שלי והאבא הלא אמיתי שלה.
לא הייתי צריכה את סהר בשביל לדעת שזו הבת שלו. כבר כשבדיקת הדי-אן-איי שעשיתי בחשאי יצאה שלילית ביניהם כבר ידעתי שאין אחר מאשר סהר. הדחקתי את זה עוד כשנכנס לכלא שבוע אחרי הכניסה להריון שלי ולא שם קצוץ על מה שיכול ליהיות הילד שלו שהיתבררה כילדה מושלמת.

רגשות כמו פרחים - 2&1Where stories live. Discover now