פרק 57 - חול

2.5K 123 2
                                    

&&&בתמונה איזבל&&&

אני הייתי כמו חול, אני הייתי כמו דף,
מוכתבת, ושוב מוכתבת ואז נמחקת מחדש.

●●●●●●●●●

נ.מ סהר -

בשלב מסויים איבדתי את יסמין. ניסיתי ללכת ולמצוא אותה אך איבדתי כבר את עצמי בין האנשים, אני חושב שהיא תוכל להיסתדר בלעדיי ואם לא אני בטוח שניראה אחת את השני בבוקר. "סהר!!" מישהו קורא לי מרחוק ואני מסובב את ראשי אחורנית בחדות ומקבל מיד לאחר מכן סחרחורת ענקית. "אתה בסדר ?" קולו של שחר נשמע למולי וידו מחזיקה את גבי. "כן כן רק סחרחורת קלה" אני אומר לו וחיוך מנחם עלה על שפתיי. הוא מסתכל סביב כאילו מחפש דבר מסויים ואז מגרד בראשו בתמיהה. "איפה החצי השני שלך ?" הוא שואל בחיוך ציני ונושך את שפתיו, לא!, שאני אבין הוא חרמן על יסמין?

"פה איפשהו. תשמור מרחק ממנה, אני לא צוחק" אני אומר במאה אחוז רצינות והוא מהנהן את ראשו בפחד והולך איתי לקחת עוד אלכוהול לשתייה ולשבת עם כמה אנשים. "אז אתה מבין למה קראנו לך דחוף ?" "לצערי כן, אנחנו חייבים את הכבוד שלי בחזרה ממנו" אני אומר בכעס ועוד שנייה שובר את הבקבוק וודקה שבידי. לקחנו את הגיגית האדומה שמלאה בקרח , בירות וגלידות והלכנו לאוהל שלנו.

חיכו לנו שם בראל , רז , שי , נאור , ועוד כמה אנשים שעוזרים לנו במבצע הזה. היתיישבתי בין שחר לרז ופרשתי את המפה שמישהו נתן. "בדיוק עוד שבוע מהיום הולכים להרוג את סילבני!!" אני צועק בחוזקה וכולם צועקים יותר חזק בעידוד ופותחים בקבוקי בירות, כמה משמח זה לראות עוד אנשים שאוהבים לראות דם. "אז ככה, בראל ושי יתחילו ללכת מכניסת הבית שלו אחרי שינטרלו את כל מערכות ההגנה ממנה ויכנסו הביתה.

מיד אחריהם ייכנסו רז ונאור ועוד כמה אנשים שאני אחליט ויחשמלו במהירות את השומרים שלו ואז יקחו אותם לבחוץ ויהרגו אותם בשקט.

בזמן הזה שחר יילך לכספת שלו וייקח את כל הכסף שהחרא הזה חייב לי ואני כבר אהרוג אותו בעצמי." סיימתי את דבריי והבטתי בכולם. בסך הכל הם היו נראים מרוצים מהתוכנית שבניתי במשך כמה חודשים טובים וחשבתי עליה בקפידה.
סילבני היה אחד מאנשי אבי שהיו קרובים אליי. הוא חשב שזה בסדר בגלל הקירבה שלנו לקום באמצע הלילה ומתחת לאף שלי לגנוב את תכולת הכספת הקטנה שלי ולגנוב את כל הכסף שלי. למזלי נותרה לי את הכספת הגדולה ויום למחרת השגנו את אותו הסכום שהוא גנב אבל עדיין, לגנוב ממני זו לא אפשרות וכבר מזמן לא מדובר כאן על כסף אלא מדובר על עיקרון.

"יאללה לכו תהנו" אני משחרר אותם וכל אחד בתורו מודה לי והרגשתי מקסימום ראש מאפייה. יצאתי גם אני לבחוץ וישבתי קצת ליד הגדר. חשבתי על כך ששיקרתי ליסמין בכדי להגיע לכאן כי אני יודע שאם הייתי אומר לה שזה קשור לעיניי הפשע שלי היא תגיד לא אז נאלצתי טיפה "לייפות" את השקר הזה בעזרת מסיבה אחת מהירה שמצאנו כאן. רעש תיקתוקי עקב נשמעו מאחוריי והנחתי שזו יסמין. "היי יפה שלי, נהנית ?" אני שואל ומעשן את הסיגריה שלי בעודי מביט על הירח הצהוב.

רגשות כמו פרחים - 2&1Where stories live. Discover now