Lostboycrow- stay a littel longer
בבקשה תגיד לה, שמתי שהשמש שוקעת אני חושב עליה. בבקשה תגיד לה, שאני אף פעם לא אשכח את הקול שלה קורא בשמי. ובבקשה בבקשה, תן לה לדעת שהיא חיה בליבי ושלא משנה לאן אלך, תמיד אראה את פניה....
●●●●●●●●
גיחוך לא אמין נפלט מפיו והוא מסתכל עליי במבט שלא יכולתי לפענח, "אני לא מאמין לך" הוא אומר וקם ממני נעמד מולי ברגל מקפצת ולסת הדוקה.
"אז תאמין! זה לא הולך" אני צועקת והוא תופס בפניי חזק במיוחד, "תעזוב אותי סהר!" אני צורחת ומכה בגופו ולו לא מחלחלת העובדה שזה מכאיב לי.
"את משקרת!" הוא צועק ומטיח את גופי בריצפה.אני נושמת עמוקות ומביטה כלפיי מעלה רואה את דמותו העצבנית של סהר מתכופפת לעברי, "תסתכלי לי בעיניים ותגידי בלב שלם 'סהר אני לא רוצה אותך יותר' נראה אותך" הוא אומר והתחושת הזלזול שלו כלפיי דיי פוגעת בי,
אני מביטה לעיניים השחורות שלו שחוות סערת רגשות,
"סהר אני לא רוצה אותך...יותר" אני אומרת ובמילה האחרונה נשברתי והסטתי את פניו ממנו, "את משקרת, את כל כך שקופה יסמין! זה ברור שאת אוהבת אותי ואני לא יודע מה הסיבה שאת עושה את זה אבל אני רוצה לדעת...עכשיו!" הוא צועק גורם לי להיתרע אחורה ולהישען על המיטה,"מאיימים עליי סהר! אם לא אפרד ממך יהרגו את כל מי שאני אוהבת" אני אומרת והדמעות זורמות מפניי ללא הפסקה ולא גורמות לי למנוחה רגילה. "מי זה ?" "אני לא יודעת, זה היה קול של אישה עם מבטא בריטי ופלצני. היא אמרה לי שאנחנו לא מתאימים ושאני צריכה להיפרד ממך. היא תהרוג את יותם, את סבתא, את ירדן את אבא!" אני נלחצת והנשימות שלי ניהיות קצרות מרגע לרגע.
נ.מ סהר -
"היי היי יסמין תרגעי" אני אומר ומיתיישב לידה. אני מניח יד אחת על ליבה גורם לה להירגע, "היא לא תהרוג אף אחד, את איתי ואני אשמור עלייך ועליהם" אני אומר ומחבק אותה, "אני כל כך מצטערת סהר" אני מלטף את שיערה הרך וסנטרי נח על ראשה והיא מיתייפחת לצווארי.
זה כבר כל כך ברור לי מי זאת, מריאן. היא תמיד הייתה שתלטנית לגביי, היא לא אהבה לראות שאני מדבר עם בנות אחרות שהיו כל כך פחות ממנה. היא סלדה מכל תכונה ישנה שבי והפכה אותי לסהר אחר, אחד שהיא הייתה רוצה שיהיה לה ואחד שבעצם כל אחת הייתה רוצה שיהיה לה, אפילו יסמין...●●●●●●
למה עשית את זה מריאן !?
תבין סהר, אם אני לא מקבלת אותך אף אחת לא מקבלת אותך, אז יסמין שלך עוד תקבל את מה שמגיע לה
אם יש לך אומץ תתמודדי מולי, אל תתחבאי מאחוריי האיומים הלא שווים שלך. מחר תבואי למחסן של השדה תעופה ובלי טים!
סגור....אתה כל כך הולך להפסיד דארלינג שלי...
●●●●●●●
YOU ARE READING
רגשות כמו פרחים - 2&1
Romance**מקום 1 בתאריך 17.4.17** מכירים את ההרגשה הזאת? ההרגשה שכולם מאשימים אתכם במשהו... יסמין אושריה ,בת 17 גרה עם אחותה ואביה...חייה לא הכי טובים שיש . אמה מתה בלידתה ומאז כולם מאשימים את יסמין בכך...מתביישים בה ומנסים לא לשייך אותה מהמקום היחיד שנשאר...