עונה 2 - הוריקנים - פרק 47

1.5K 91 15
                                    

Bruno mars - marry you (lyric video).

אתה לימדת אותי למה להוריקנים קרויים על שמות אנשים...

• • •

סהר

הייתי דיי קרוב למיכל, בצורה שכך יסמין תוכל לעורר את כל רגשותיה...

הבחנתי במולי הלחוצה שדוהרת מכיוון הכניסה לקבלת המקום עם שתי בנותיה מאחוריה. קראתי לה בקולניות, מושך לעברי כמה מבטים לא מרוצים. היא מיהרה לבוא אליי ולהביט בי בעצבים, נותנת לי את המבט החסר סבלנות של יסמין.
"מה קרה? איפה יסמין?"

"אני אסביר לך אחר כך. אני צריך שתקשיבי לי ותשתפי איתי פעולה"

הסברתי לה את מה שקרה ביני לבין יסמין. מהריב הקטן והמלא משמעות ועד לסידורים הקטנים שהייתי צריך לערוך בשביל ההצעה.
"תשלחי הודעה ליסמין שתגיע לכאן. אני אעמוד ליד מיכל וזה ייראה כאילו אני עומד לנשק אותה. תנסי לעכב אותה כמה שאפשר ובזמן הזה אח שלי יסדר הרבה פרחים בחדר שלה, אני רוצה להציע לה נישואים. נמאס לי לחכות" אמרתי זאת בחיוך הכי גדול שלי שאפילו לא שמתי שחייכתי אותו!

ליבי התחיל לדפוק בחוזקה בזמן שמולי חייכה אליי ואמרה לי מילים שירגיעו אותי ושכדאי לי לוותר על הקטע עם מיכל אבל אני יודע שזה יגרום ליסמין לשכוח מההצעה וברגע שזה יקרה זה יהיה מושלם מאיך שהיא תופתע!
היא שלחה לה הודעה בזמן שאני היתקשרתי לדותן ווידאתי שהוא חיכה בחדר המדרגות שקרוב לחדרה של יסמין ובידיו נמצאים זרי הפרחים.
"לך היא פה!" מולי אמרה לי בלחץ. עפתי למקומי ליד מיכל וחיבקתי אותה חזק, הבת של פמלה שמתנדבת כאן, נערה חמודה.

רגשות כמו פרחים - 2&1Where stories live. Discover now