עונה ‏2 ‏- ‏ליצן ‏- ‏פרק ‏53 ‏- ‏סיום ‏חלק ‏6

2K 82 13
                                    

Son holo - light.

אם תנסה לשעשע ליצן, תדע שאתה מצטרף ליהיות חלק מקרקס...

• • •

כעבור שישה חודשים

יסמין

10:21

נעמדתי מול המראה וסידרתי את שיערי, מביטה בקלילות עם השמחה הפירחונית שלבשתי ובטני שגדלה מיום ליום. הליצנית הקטנה שלי באמת יודעת איך ליהיות גדולה וחזקה, ולדעת לנצל את האנרגיות שלי בהתאם ללילות שאני מרגישה בחילה.
אפשר להגיד שהילדה שלי באמת גורמת לי להקיא.
אבל כל הבדיקות של האולטראסאונד, המצב שבו אני יכולה לראות אותה טיפה ולשמוע את קצב פעימות הלב שלה גרם לי לנחת וגם הידיעה שסהר איתי כל הזמן.

יש היום אירוע לחבר של סהר, יום הולדת לאישתו בביתם הגדול. הוא אמר לי להיתלבש בהתאם ולא חשוף, הוא חזר ואמר שגם כשאני בהריון לא יעצור מבנים להיסתכל עליי אבל...מי ירצה אישה ששוקלת כמעט שמונים קילו בגלל ההריון הדפוק הזה?!
הבטן שלי לא ענקית והיא דיי ממוצעת לחודש שביעי, הרופאה אומרת שזו הבטן הכי קטנה בהריון שיצא לה לראות וכנראה הילדה שלנו תשקול פחות משלוש קילו.
לא ידעתי למה לצפות, לא ידעתי למי היא תצא יותר דומה כי זה ברור שמיכאלה דומה לסהר בכל מובן. אני רק מקווה שהליצנית הקטנה שלי תצא דומה לי, סהר הדביק אותי עם הכינוי הזה בגלל שחזר עליו כל כך הרבה פעמים עד שזה נשמע כמעט מוזר לקרוא לה תינוקת.

אספתי את שיערי לקוקו גבוה שהגיע עד סוף עורפי, מרחתי על ריסיי שכבת מסקרה עדינה ומרחתי על שפתיי אודם אדום שמתאים לפרחים האדומים שנמצאים על השמלה הלבנה.
שמתי נעליי בובה שחורות כשיצאתי מהשירותים, מסתכלת על מיכאלה שמתגלגלת על המיטה בין מבצר הכריות שבנינו לה.
צחוקה היה תמים ויפה, שיערותיה היו מפוזרות על פנייה וחיוכה היה מתוח וצעיר.
סהר יצא מחדר הארונות כשלבוש בחליפה שחורה שהדוקה ביופי על גופו, מסדר על ידו את השעון היוקרתי, הגבר שלי הוא הגבר הכי יפה בעולם.

מיכאלה היתייאשה ואספתי אותה מהמיטה ובמיידי ניהייתה ישנונית כשנחטפה מידיי על ידי סהר. "מי הילדה הכי יפה בעולם? מי התינוקת הכי מושלמת בעולם?! את! את!" הוא אמר לה בקול תינוקי וחיכך את אפה באפו כשהיא לא מפסיקה לצחקק.
הוא עירסל אותה בין ידיו והביט בי בנואשות, באותו מבט מאוהב הוא מסתכל גם עליי.
היתקרבתי אליו והנחתי נשיקה על שפתיו, נשיקה שלא הפסיקה לרגע וכל גופי כמעט היתמוטט כשליטף את בטני וקירב אותי אליו יותר, גורם לי לצחקק ממהלכו החלק כשהכניס את לשונו לפי, משכיח ממני כל צרה שחשבתי עליה או מחשבה רעה.

רגשות כמו פרחים - 2&1Where stories live. Discover now