Rihanna- stay ft. Mikky ekko
"ברור שאהבתי אותו" היא אומרת, "את לא נותת לאדם שאת לא אוהבת את הכוח להרוס אותך ככה"...
●●●●●●●●●●
נ.מ יסמין -
אנחנו מתנתקים מהנשיקה ועיניו קודחות לשלי, "יסמין א..אה" הוא רוצה לדבר אך כנראה לא מוצא את המילים כמוני, "אני מצטערת אני לא מסוגלת לעשות את זה" אני אומרת ובורחת מהמקום. בכל הדרך אני שומעת את צעקותיו של אסף אומר שאחכה אבל אני ממשיכה בדרכי לשער בכדי לסיים את היום הזה.
אני מרגישה כוח גדול מושך אותי אחורה וגבי נחבט בגופו של אסף, "די אסף בוא נישכח מזה, אני בכלל אוהבת את סהר!" אני אומרת ודמעה בוגדנית זולגת מעינייה, "את לא יכולה לעשות לי את זה, אני הרגשתי משהו שם! בבקשה! אני מרגיש אלייך משהו" הוא אומר וידו עולה ללחי מנחמת אותה בחום שלה.אני תופסת אותה ומורידה אותה לצידי הגוף של אסף ונושקת ללחיו והולכת הביתה, אני עוברת דרך השער ונעמדת שם בכדי לראות אם יש מוניות עכשיו. אני לפתע שומעת גניחות קולניות מהחלק האחורי של בית ספר וצעקות שמו של סהר יוצאות מקול מוכר ביותר. אני בטח אמורה לחשוב שזה צירוף מקרים ושזה לא סהר שלי והוא בטח לא עושה את זה עם מישהי עכשיו, אבל משהו הדליק לי נורה אדומה אני באמת חושבת שזה הוא!
אני הולכת בשקט שאף אחד לא ישים לב אליי ומגיעה אל מאחוריי קיר הלבנים ומיתחבאת שם.אני מוציאה את ראשי במעט מצד הקיר ורואה את ליפז וסהר שמים את בגדיהם שוב והיא מושכת אותו לנשיקה סוערת בשנית. אני מרגישה את כל הלב שלי מיתנפץ לרסיסים ידעתי פשוט ידעתי! סהר הוא לא גבר של אישה אחת והוא בהחלט לא גבר אם הוא חושב שזה הופך אותו לאחד כזה בכך שהוא שוכב עם כל בת מקובלת וכמעט מזוייפת בבית ספר המזדיין הזה!
"ביי בייבי" היא אומרת לו ורציתי להקיא מהכינוי המזוויע הזה שהיא נתנה לו. במהירות הלכתי בחזרה לשער לפני שייראו אותי ואחרי כמה דקות ראיתי את שניהם באים לכיווני, "את יודעת יסמין , בגידות זה לחלשים" היא אומרת נושקת ללחיו של סהר ועוזבת אותו לטובת חבורת הבנים מהשיכבה שלנו.הוא נעמד מולי בבושת פנים כאשר ידיו בכיסים ושפתיו מכווצות ממבוכה, "איך ?, איך עושים דבר כזה למישהו שאתה אוהב" אני לוחשת ובכלל אתפלא אם הוא שמע אותו, "את נישקת אותו קודם יסמין" הוא אומר באותו טון כמוני והייתי מופתעת שהוא בכלל לא יצא עליי והתחיל לומר לי מילות גנאי.
"אבל הוא לא חשוב לי, אתה חשוב לי! אני אוהבת אותך יותר מכל דבר שאי פעם אהבתי! בבקשה סהר!" אולי באיזשהו מקום אני מבינה אותו, גם אם אני לא אוהבת את אסף לא הייתי צריכה לנשק אותו, גם אם נישקתי אותו ואין לי רגשית כלפיו זה לא אומר שזו לא בגידה, כי זו כן!ואני יודעת שזה לא מגיע לסהר וכל החלטה עתידית שיקבע לעצמו אקבל אותה עם כמה שזה קשה..,
"אני צריך זמן לעצמי, ואני מצטער באמת. זה היה רגע של חולשה, אני גם אוהב אותך אבל אני מרגיש שבזמן האחרון משהו לא עובד. אני חושב שכדאי שניקח הפסקה" הוא מטיל את הפצצה ואני מחזיקה את הדמעות בפנים שלא יתפרצו. כל מה שבא לי לעשות עכשיו זה לחזור לאותה נקודה שבה ישבנו בחדר שלי, כשהוא ניגן ושר לי והרגיש את הסביבה הבטוחה עוטפת אותו.
YOU ARE READING
רגשות כמו פרחים - 2&1
Romance**מקום 1 בתאריך 17.4.17** מכירים את ההרגשה הזאת? ההרגשה שכולם מאשימים אתכם במשהו... יסמין אושריה ,בת 17 גרה עם אחותה ואביה...חייה לא הכי טובים שיש . אמה מתה בלידתה ומאז כולם מאשימים את יסמין בכך...מתביישים בה ומנסים לא לשייך אותה מהמקום היחיד שנשאר...