עונה 2 - אמרו - פרק 41

1.3K 91 15
                                    

**תקראו את ההודעה בסוף!**

Charlotte cardin - like it doesnt hurt. Ft. Husser.

פעם אמרו לי שאני מסוכן.. ?
שאלתי אותם למה?
והם אמרו לי "בגלל שאתה לא צריך אף אחד"
ורק אז חייכתי...

• • •

יסמין

כל משרדו של דין היה הפוך, מערמת העטים שעמדה על שולחן הזכוכית עד ספת העור היוקרתית שלוותה בכריות מבד משי.
כל דבריי הזכוכית היו מנופצים, הישתרעו על הרצפה, חדים ומדממים. הלכתי באיטיות אל עבר פנים המשרד, שומעת את העקבים שלי מנפצים את הרסיסים התכולים. ברגע שאנחות כבדות נשמעו מסוף המקום רצתי לכיוונם ועיניי התחילו להיתמלא דמעות ואימה כשראיתי את דין מרוח על הרצפה וגופו מלא דם.

זרקתי את התיק שלי לצד, מעיפה את משקפיי מפניי ומתעלמת מחתכיי הזכוכית שנכנסים לברכיי כשאני נופלת לגופו של דין.
"יס-סמין?" קולו היה חלש, וכל מה שחשבתי עליו באותו הרגע זה להוציא את חתיכת הזכוכית שהייתה שקועה לו בלב. הדמעות שלי נהפכו לכואבות, ונשימותיי הכבידו על ליבי. "דין, מה קרה?!"

"אין לי זמן להסבי.. להסביר לך כי ככל שאני נושם החתך בחזה שלי מתרחב והזכוכית נכנסת לי ללב וחותכת לי את פנים הגוף. אז...פאק! קחי את מ-מיכאלה איתך ותצאי מכאן, לכי מפה למקום הכי רחוק שאת יכולה בבקשה ממך! תעברי לעיר אחרת שבה הוא לא יימצא אותך ואת -"

"דין תפסיק! אתה מדבר שטויות! אני אוהבת אותך אני לא הולכת! אני אני אקרא למישהו בבקשה אל תדבר!"

"לא יסמין! בבקשה ממך תקשיבי לי! את את את...תסמכי עליי! תעשי מה שאמרתי לך! קחי את הבן אדם שישמור עלייך, בלב שלך את יודעת מי זה ותעופי מהעיר הזו. כל עוד את פה הוא ינסה לקחת אותך ויהרוג את מ-מיכאלה"

"מי דין מי?! מי זה שאתה מדבר עליו! אני אתמודד איתו, בשבילנו! אני לא מוכנה לעזוב אותך!"

"תמסכי עליי. קחי את מיכאלה, את הבן אדם שאת הכי סומכת עליו שייגן עליכן ותסעו מפה לעיר אחרת. את יודעת שאני לא אומר דברים סתם. אני אוהב אותך יסמין ואני רוצה שהדבר האחרון שאני יזכור ממך זה את הפנים שלך. תודה על הכל"

הדמעות שלי עצרו. חזו הפסיק לזוז מעלה ומטה ואז השקט היתפרש לכל מקום, הלב שלי הפסיק לדפוק בדיוק כמו של דין וגופו נרפה משנייה לשנייה ונפל על הריצפה, ואז...רק אז...הוא חייך חיוך קטן ונעלם מהאדמה הזו לנצח.
"לאא!!!" צרחתי בפחד, הדמעות והשיגעון ביחד עם המחשבה שהוא ימות הפחידו עד מוות ודחפתי את ידיי לכיוון פניו מקרבת את גופו אליי שניהיה קר לפתע ונאנחתי כל כך הרבה פעמים, גנחתי מגועל מכל הדם שהיה על גופו.

רגשות כמו פרחים - 2&1Where stories live. Discover now