ZANE,Taylor swift - i dont wanna live for ever.
את יודעת שנידפקת ברגע שאת מבינה שרק הקול שלו מדליק לך הכל...
●●●●●●●●
"תוריד את האקדח סהר!" עומרי אומר לו. אני יודעת שסהר שפוי כרגע, הוא עדיין לא יצא מדעתו זה ברור. אך אני יודעת שהוא עצבני ורכושני, הוא עדיין מוכן להגן עליי אחרי כל מה שעשיתי לו.
"תתנצל בפניה וכל מה שתקבל זה רק בירייה ברגל, ואני עוד מרחם עלייך פה" הוא אומר ושם את המבט שאף בן אדם לא היה רוצה.
עומרי מסתובב אליי ומביט בי, אני בטוחה שהוא לא יודע מה אנחנו רוצים ממנו ובצדק הרי לא הסברתי לו שקראתי את ההודעה שלו ועכשיו זה כנראה זמן מתאים ביותר."קראתי את ההודעה שלך לנועה שבה רשמת שהייתי רק הס...הסטוץ שלך" אני אומרת ולא יכולתי להיתאפק הדמעות זרמו ולפתע הרגשתי חיבוק עליי. הרמתי את ראשי וזרועותיו השריריות של סהר עטפו אותי כשאקדחו עדיין מכוון על עומרי. "זה לא נכון! אני נשבע לך בחיי שזה לא נכון! היא התחילה להעיק עליי ושיקרתי לה, אני לא היתכוונתי לזה בבקשה תאמיני לי" הוא מתחנן והבטתי בעיניו. עומרי לא ישקר לי, אני בטוחה בזה אני מכירה אותו כבן אדם אמיתי וטוב, עובדה שעד עכשיו לא דיבר איתה והפעם היחידה הייתה בכדי להוריד אותה ממנו ככה הוא טוען אבל אני מאמינה לו.
"אני מאמינה" אמרתי וחייכתי אליו. לפתע קול הודעה נשמע וסהר הציץ בטלפון שלו ועזב אותי מהחיבוק שלו. הוא מתקדם בצעדים חלשים לעומרי והאקדח שהיה עליו נתלה על כיסו. "אני מציע לך להירגע. לא רק שלקחת לי אותה, אתה גם מעיז לשקר לגביה, תשלוט ברגשות שלך" הוא אומר לעומרי ובחיוך תככני יוצא מהחדר. הוא מיתקרב אליי וידו אחזה במותניי, "את כל כך הרבה מסתם סטוץ בשבילי, עובדה שנשארתי כאן עד עכשיו, ואני לא מתכוון לעזוב בזמן הקרוב" הוא אומר ונושק לשפתיי ארוכות...
●●●●●●●
נ.מ סהר -
"בן זונה!!" אני צועק בכל כוחי ומכה בשק פעם אחר פעם. הרגליים שורפות מהכאב אבל אני ממשיך ומעמיד פנים שהשק הוא עומרי והוא נופל מכה אחרי מכה. "סהר אנחנו סוגרים" אומרת רוני, מנהלת המקום שהיא גם ידידה טובה שלי. "אז תלכי אני אסגור" אני אומר לה ומוציא אנקות קטנות מחביטות רבות בשק.
קול דלת נשמעת כנסגרת ורעש תקתוקיי העקב נשמע ברחבי החדר. אני ממשיך להכות בכל כוחי והיא באה מולי. אישה כל כך עדינה מנהלת מקום כזה מפוקפק ורע, טיפוסים שכמוני מסתובבים פה וזה לא טוב ויפה. היא לבשה שמלה צמודה שאם היה לה אלוהים הוא לא היה מרחם עליה ככה, נעלי עקב שגרמו לרגליה השזופות לסחרר כל גבר."אתה מספיק חזק, שמח ?" היא אומרת ומשלבת את ידייה, "אולי, אני רוצה אפילו יותר" אני אומר ומסתכל בתאווה חולנית על השק, שיואו תמות עומרי!!
YOU ARE READING
רגשות כמו פרחים - 2&1
Romance**מקום 1 בתאריך 17.4.17** מכירים את ההרגשה הזאת? ההרגשה שכולם מאשימים אתכם במשהו... יסמין אושריה ,בת 17 גרה עם אחותה ואביה...חייה לא הכי טובים שיש . אמה מתה בלידתה ומאז כולם מאשימים את יסמין בכך...מתביישים בה ומנסים לא לשייך אותה מהמקום היחיד שנשאר...