לעשות מטרות ?!
אני לא יודעת איך לאהוב בלי לב שלם. אני לא יודעת איך זה לאהוב 'חצי דרך'. אני מתאמנת לתת אהבה באותה הדרך שאני מקבלת אותה.
●●●●●●●●
נ.מ יסמין -
לפתע נשמע קול הודעה מהטלפון שלי ואני קמה מהמיטה ולתיק שלי שנח בצד החדר ולוקחת אותו,
050*******- אל תשאלי שאלות לא תשמעי שקרים, תעזבי אותו! ובלי שום שאלות יותר קומי ותלכי ואם לא יקרו דברים רעים.
את/ה- אני לא מאמינה לך. זה בטח סתם מתיחה של ילד בכיתה ח
050*******- ילד בכיתה ח יודע מה את עושה עכשיו ? כי אני כן. את עכשיו נמצאת בבית של סהר אגם, שעשה תאונה שבעיקבותה את משתמשת בקביים. שאין לך משפחה טובה ואת נמצאת כמעט בדיכאון, אהה ונכון, את עושה עכשיו מה שאני אומרת לך ואני אומרת לך תלכי ותמציאי תירוץ אני אדבר איתך כשארצה משהו.
אני מניחה את הטלפון בחזרה בתיק המומה ממה שקרה כאן הרגע. ילד בכיתה ח בהחלט לא יודע את כל הדברים האלו ובטח שלא יוכל להביא כזה ביטחון אפילו מבעד למסך. אני אוספת את התיק שלי ואת הקביים ממתחת למיטה ורואה את סהר כבר חצי רדום על המיטה ועינייו מאיימות להיעצם אני לוקחת דף מהמחברת וכותבת לו שצץ משהו בבית והייתי חייבת ללכת וכבר השארתי אותו על השידה שלו וירדתי למטה בדרכי הביתה.
"לילה טוב גברת אגם" אני אומרת לאימו שרואה עכשיו דה וויס בטלוויזיה והיא מחייכת אליי ומחזירה לי בלילה טוב ואני יוצאת מהבית.
באמצע הדרך אני שומעת צילצול טלפון ואותו מספר ששלח את ההודעה מתקשר אליי,הלו ?
יסמין, תקשיבי לי טוב כי אגיד את זה רק פעם אחת, סהר לא מתאים לך אתם לא באותה רמה לכן אני ממליצה לך להיפרד ממנו
אני בחיים לא אעשה את זה! אני לא חייבת להקשיב לך
אני חושבת שאת כן. יש לי הרבה כוח יסמין מילה אחת ומעשה אחד לא במקום אני אפילו אוכל להרוג את כל מי שאת אוהבת
את בכלל לא מכירה אותי את לא יודעת מי אני ומי חשוב לי!
יסמין! איפה את ? היא לא נותת לי לדבר!
תעזבי אותה! תעזבי אותה בבקשה אני אעשה כל מה שתירצי
מעולה, יש לך עד סוף השבוע להיפרד מסהר
השיחה מיתנתקת וקולה של יותם מהדהד בראשי. מי זאת ? למה היא עושה את זה? ולמה לי?! כבר נגמרו לי הכוחות לריגושים וסכנות, אני כבר חצי משותקת וידיי כבולות מיכולת והנשימות שלי ניהיות קצרות וקצרות מכל צעד שאני עושה.
אני ממשיכה בצליעה המהירה שלי לכיוון הבית ונכנסת במהירות ורואה את ירדן ויותם רואות טלוויזיה ויותם נסערת לגמרי. שיחררתי נשימה שבכלל לא ידעתי ששמרתי וזה היה טוב להוציא אותה במהירות הלכתי לחבק את יותם וללחוש באוזנה מילים טובות ומרגיעות.
YOU ARE READING
רגשות כמו פרחים - 2&1
Romance**מקום 1 בתאריך 17.4.17** מכירים את ההרגשה הזאת? ההרגשה שכולם מאשימים אתכם במשהו... יסמין אושריה ,בת 17 גרה עם אחותה ואביה...חייה לא הכי טובים שיש . אמה מתה בלידתה ומאז כולם מאשימים את יסמין בכך...מתביישים בה ומנסים לא לשייך אותה מהמקום היחיד שנשאר...