ביום הראשון ידעתי מי אתה.
ביום השני כבר שבית אותי.
ביום השלישי כבר שכבתי איתך.
ביום הרביעי רבתי איתך.
ביום החמישי סלחת לי.
ביום השישי עזבת איתי.
וביום השביעי שכחתי אותי.• • •
יסמין
סהר הגיע, מצויין. הבטתי במהירות על דין, יכולתי לראות שכל רגע עיניו נתלשות ממקומו והוא הולך לעשות משהו שיתחרט עליו. הוא רצה לקום ממקומו וללכת לכיוון סהק אבל במהירות משכתי אותו לשבת לידי והטבעתי על שפתיו נשיקה חודרנית. הוא לא זרם כל כך, הוא היה נורא נוקשה עד ששמתי את ידי על בטנו המפוסלת והוא נרגע מעט וזרם בנשיקה איתי.
ניתקתי את שפתיו משלי אחר דקה כנראה והבטתי בסיוון וברפאל שחיבקו אותו בחום ואהבה ואת שאר האנשים שהביטו בו בעין לא נעימה, זה סהר בין אם תאהבו אותו או לא.
עיניו נקלעו לשלי, הבטתי בשקית שהייתה בידו, שקית של קרטרס. עוד פעם כנראה הפגין במתנות רבות מדיי שעלו הרבה.הוא ניגש אלינו בחיוך ומגיש את השקית לדין שנראה אדיש אליו, הסוודר הלבן והדק שלבש הדגיש את שריריו וראו שניסה להבליט אותם.
"יש שם גם מתנה למיכאלה, וגם מתנה לשניכם" הוא אמר וקריצה נשלחה לעברנו אחרי שהלך לראות את מיכה בעגלה.
עיניו נצצו מאושר והוא לא הפסיק לדגדג אותה בבטנה, היא לא הפסיקה לומר אבא כי זו המילה היחידה שאמרה כל הזמן ומזה הרבה זמן, חיוך אמיתי וכנה הופיע על פניו.חייכתי לעצמי, הבטתי בתוך השקית. הרבה בגדים למיכאלה, נעליים, צעצועים ומעטפה שהרגישה קלה.
אספתי אותה בין אצבעותיי הארוכות בזמן שדין הלך לדבר עם אחותו ואחיו.
'ליסמין, דין ומיכאלה הקטנה...מקווה שתחוו הרבה שנים של אושר ועושר ביחד. מאחל לכם הרבה שמחה בחיים ושיהיה לכם רק כיף עם מיכה הקטנה, ממני, סהר אגם.'לא, זה לא יכול ליהיות. סהר בחיים לא היה כותב דבר כזה, הוא לא היה מאחל לא לי ולא לדין חיים מאושרים ושמחים. לא יודעת למה ולא יודעת איך אבל הברכה הזו לא נכתבה על ידו. הבטתי בו, עדיין משחק עם מיכאלה שמצחקקת בין ידיו ותופסת בעניבתו.
גם אחרי כל השנים האלה הוא שמר על התואר של המתלבש הסקסי ביותר, גם כשהיינו נערים הוא יכל להפוך תחתונים וגרביים לסמל סקס בעצמו.
הוא נראה כל כך טוב, כל דבר גורם לו להיראות כך, בין אם יחזיק את מיכה ובין אם יחזיק שקית זבל.
YOU ARE READING
רגשות כמו פרחים - 2&1
Storie d'amore**מקום 1 בתאריך 17.4.17** מכירים את ההרגשה הזאת? ההרגשה שכולם מאשימים אתכם במשהו... יסמין אושריה ,בת 17 גרה עם אחותה ואביה...חייה לא הכי טובים שיש . אמה מתה בלידתה ומאז כולם מאשימים את יסמין בכך...מתביישים בה ומנסים לא לשייך אותה מהמקום היחיד שנשאר...