חבל שאף אחד לא אמר לי פעם את מה שאני יודע היום..."תסתכל סביבך, תעריך את מה שיש לך. שום דבר לא יהיה אותו דבר בעוד שנה".
• • •
יסמין
הבטתי בעיניה של סיוון. היא הייתה כל דבר, כל תיאור שבעולם חוץ מזונה, מגעילה, גסת רוח, וכל הכינויים הרעים כולל שקרנית. היא יודעת האמת, גם אם לך היא לא ברורה, וזה היופי שבדבר אצלה. היא ידעה לקחת את המעט אופטימיות שיש לי ולרסק אותה לאלפיי חתיכות, רק מכוונה טובה.
נשקתי ללחייה והיא חזרה לשבת בחיוך ניצחון וברגע שהנייד שלה צילצל מיהרה לענות.הלכתי לבמה הקטנה שהייתה בין הספות. כולם הביטו בי ללא רבב והמוכרת הייתה מסופקת לחלוטין. כולם חיבקו אותי וחייכו אליי, אמרו לי שזו ללא ספק השמלה שאני חייבת להיתחתן בה.
מבטי היצטלב עם של יותם וכל מה שיכולתי לראות זה אחת חיוכה שלא סר מפניה ואת נשיכת שפתיה, יותם...תודה. תודה על הכל.• • •
יום למחרת
10:23
היסתובבתי בקניון הגדול ומועשר החנויות. מביטה בידיי שמלאות בשקיות מחנויות יוקרה ומודעת טוב מאוד לכרטיס האשראי שלי שגוסס מחנות לחנות. מתפקידי כאישה, פעם בחודש עליי למלא את ארוני בבגדים ודברים מתקתקים ולקנות משהו לגבר של חייך, תחתון יוקרתי או גחמה פרטית שהייתה רוצה שילבש או שעון יקר, רק בכדיי לרכך את המכה כשייראה את החשבון בסוף החודש. שהוא יוכל לדלג עליו כי מי יודע כמונו כמה הוא מרוויח.
המשכתי לטייל בין החנויות, כל פעם נוסף לזרועותיי עוד שקית קטנה. נכנסתי לחנות תכשיטים לגברים, כן כן תכשיטים לגברים.
המוכרת הצעירה פתחה את עיניה לראות השקיות וחיוך צבוע הופיעה על פניה כשהציעה לי להניח את השקיות בצד ולהביט בחנות. "אני מחפשת שעון יוקרתי, גס כזה לגבר צעיר. את ההכי יקרים שלכם" הרגשתי לפנק את דין, אבל הוא כנראה יעריך את זה פחות לידיעה שזה מהכסף שלו.השעון הכי יוקרתי שלהם היה בעלות 6,5000 שקל, והיה נראה מושלם! הוא היה שחור מאט, על מסגרת השעון היה פס כסוף ועל כל הרצועה היו מילים שחורות ומבריקות של החברה. הייתי בטוחה שדין יאהב אותו, לא היה לי ספק. "אותו, ותארזי אותו כמתנה"
• • •
16:30
"יסמין מה יש לך לא היית צריכה!"
YOU ARE READING
רגשות כמו פרחים - 2&1
Romance**מקום 1 בתאריך 17.4.17** מכירים את ההרגשה הזאת? ההרגשה שכולם מאשימים אתכם במשהו... יסמין אושריה ,בת 17 גרה עם אחותה ואביה...חייה לא הכי טובים שיש . אמה מתה בלידתה ומאז כולם מאשימים את יסמין בכך...מתביישים בה ומנסים לא לשייך אותה מהמקום היחיד שנשאר...