עונה 2 - עזרה עצמית - פרק 13

1.7K 99 4
                                    

תפעילו את השיר הזה עד הסוף מהרגע שיש את המילים תקראו את המילים עם השיר ואל תפסיקו אותו כשהן ייגמרו תקראו עד הסוף עם השיר.

Enrique iglesias and whitney huston - could i have this kiss forever.

המדריך לנולד - עזרה עצמית :
בכל בית חולים בארץ הדימיון נולד ילד.
לפעמים בכל יום אפילו מאות, תלוי מה אתה מדמיין.
כל פעם שאחד נולד הוא מקבל חוברת להדרכה, ואז כשמגיע לגיל מבוגר מספיק, מצוותים לו דימיון - הנה החוברת :

1. איך לעצור את הזמן : להיתנשק

2. איך לטייל בזמן : לקרוא

3. איך לברוח מהזמן : מוזיקה

4. איך לחוש זמן : לכתוב

5. איך לשחרר זמן ?...לנשום

• • •

18:44

יסמין

ישבתי מכורבלת בפינת החדר, ידיי חיבקו את ברכיי והצמידו אותן קרוב אליי. ישבנו רחוק אחד מהשנייה, אף אחד לא הוציא מילה וזו הבעיה ביותר מדיי גאווה באדם.
גופו היה חיוור ונשאר שרירי, עיניו היו סגולות ונפוחות ופצעים אחדים עיטרו את שפתיו הוורודות ועיניו השחורות היו עצומות בעוד הוא מתח את ראשו מעט אחורנית וגמע את רוקו.

"אני לא היתכ-" "תשתקי! אני לא רוצה לשמוע אותך בכלל !"

"אבל סהר רק -"

"דיי! דיי תפסיקי תסתמי!" הוא צרח עליי את כל הלב שלו. לא ראיתי אותו כועס עליי ככה כבר הרבה זמן, וזה נשמע נורא כשאני לא אומרת שהוא לא כועס עליי ככה אך פעם.
הוא שונא אותי, הוא שונא אותי, יופי!
הוא הבן אדם היחיד שאני צריכה, שאני חייבת, שאני משתוקקת לו והוא שונא אותי.
והוא אפילו לא נותן לי להסביר שזה היה לטובתו, שהייתי חייבת לזרום עם טים אחרת היו הורגים אותו, אבל אם הייתי הוא הייתי עושה בדיוק אותו דבר.

"אני כבר לא יכול לסבול את הפרצוף שלך, רק מלראות אותך אני עכשיו אומר לבריון הזה שייתקע לי כדור בראש" המילים שלו...הם כל כך...אכזריות! למה זה מגיע לי ? למה אני צריכה לשמוע אותו אומר את זה ? לעזאזל זה לא אשמתי שניסיתי להציל את התחת שלו! אני לא צריכה להרגיש רע ואני לא צריכה לשבת כאן ולשמוע אותו אומר את החרא הזה כלפיי.

"אתה כפוי טובה, זה מה שאתה! אחרי -"

"אני ?! כפוי טובה ?! איך את מעזה לומר את הדבר הזה עליי חתיכת זונה!
כבר שלוש שנים יסמין! כבר פאקינג שלוש שנים שאת מסתובבת עם גברים מאחוריי הגב שלי ותמיד יוצאת מזה נקי כי אני אוהב אותך ואת כפויה טובה שאת לוקחת את זה תמיד כמובן מאליו!"

רגשות כמו פרחים - 2&1Where stories live. Discover now