עונה 2 - מופלאה - פרק 20

1.5K 82 16
                                    

לאהוב אותך הייתה הדרך הכי מופלאה להרס עצמי.

• • •

13:23

"הוא בסדר ?" שאלתי את דין שוצא מחדר הניתוח. הוא הסיר את כפפותיו וזרק אותן בפח מולי. הוא היתיישב על ידי והביט בקיר מולי, "הסיכויים שלו כל כך נמוכים, אנחנו מנסים את כל מה שאנחנו יכולים. בסדר ?" הנהנתי את ראשי וגמעתי את רוקי בפחד.
אני לא יכולה לאבד את סהר, אסור לי. אני אהיה אבודה בלעדיו, באיזשהו מובן הוא כל מה שיש לי! הוא כל מה שאיי פעם הכרתי! הוא היה הדבר בראשון שלי כמעט בהכל.

אני פשוט מצטערת על השש שנים האלה שבהן לא יצא לנו ליהיות ביחד. איזה מפגרת אני! הייתי צריכה להסכים להיתחתן איתו! אולי בעצם אני לא הייתי צריכה ואני אומרת את זה מאשמה ?
קול אחר אומר בראשי וכבר הבנתי שאני משתגעת. העברתי את ראשי הצידה ודין ישב לידי והיסתכל עליי.
"את יפה" הוא אמר משום מקום והניח את ראשו על ידיו.

אם לא הייתי כזו שקופה לא היה אפשר לראות עכשיו את ההסמקה הזו שעל הפנים שלי עכשיו. "אתה לא מבין כמה זמן לא אמרו לי את זה. כבר חשבתי שאני לא" אמרתי בגיחוך ועצמתי את עיניי. הרגשתי יד חמה נוגעת בזרועי ומושכת אותי אליה, ראשי הורכן על של דין ושל דין על שלי. המצב הזה נוח? אני באמת רוצה להטעות אותו? הוא בכלל רוצה אותי ?!

אני חייבת לסדר לעצמי את הראש...

• • •

נו אז מה את אומרת ?

לכי על זה. מגיע לך. בנינו סהר לא מתכוון לקום בזמן הקרוב ועם כל האהבה שלי אליו את יודעת שאני רוצה בשבילך את הטוב ביותר.

אני יודעת אבל...זה קשה. עדיין יש לי משהו כלפיי סהר, את מכולן צריכה לדעת את זה

ונראה לך שאני לא?! אני מרחמת עלייך יסמין שיש לך רגשות כאלה כלפיו אבל מכאן את חייבת להמשיך.

טוב, בסדר. זה הולך ליהיות הדייט המשעמם ביותר בהיסטוריה של הדייטים.

יש לי רעיון! אולי אני ושליו גם נבוא, הוא רוצה לצאת כבר מיליון שנה

מושלם! אבל את בסדר לנסוע עד באר שבע בשביל זה?

כן ברור נעשה את זה כמו חופשה כזו ואני אבוא גם לבקר את סהר, על הדרך...

• • •

יום למחרת

14:20

"אז אני אבוא לאסוף אותך ?"

רגשות כמו פרחים - 2&1Where stories live. Discover now