עונה 2 - גיהנום - פרק 25

1.5K 76 5
                                    

Kygo, selena gomez - it aint me (audio)

היא הייתה הגיהנום היפה ביותר שראיתי;
ממש לא היה אכפת לי להישרף בו.

• • •

סהר

"אני לא מאמין שאתה מבקש ממני דבר כזה, אחרי הכל אבא, אחרי הכל?
אתה באמת רוצה שאני אחזור לזה?"

"אני לא עושה לך בכוונה או עושה זאת לרעתך סהר, אני רק צריך את העזרה של הבן שלי, של הבן הכי חכם שלי!"

"אני לא יודע...אני רציתי לצאת מזה. להיסתנן לבית של וורד, זה מסוכן מדיי"

"סהר הוא חייב לי 5,000,000 ביורו! הוא מסרב להביא לי אותו ואני יודע טוב מאוד שהכל מסתתר בכספת השמנה שלו. ורק אתה סהר, רק אתה תוכל לעזור לי"

אבא שלח לי הודעה. אמר לי שרצה לדבר איתי בדחיפות לגביי "עיניינים מסוכנים", ידעתי שאם הייתי אומר ליסמין מה המטרה שאליה אני הולך היא בחיים לא תיתן לי, היא אך פעם לא אהבה ליהיות בנוכחות של 'פושע'. לא יודע למה אבל התירוץ היחיד שעלה לי לראש זה המשפט הדפוק ביותר שיכל לצאת לי מהפה, שלא היתכוונתי לשום מילה בו.

"בסדר, אני אעשה את זה וזהו! בלי יותר בקשות" אמרתי לו בבירור והוא שיפשף את אצבעותיו על זיפיו, כאילו חושב על דבר שאני קבעתי. הוא הינהו בראשו והלך להביא תיקייה מסוימת מכוננית הספרים הענקית שלו.
הייתי כל כך עייף, הייתי צריך לנסוע בחזרה את כל הדרך לחיפה ואני מנסה כמה שיותר לא להירדם לו עכשיו על השולחן בחלום מתוק על יסמין.

הוא הטיח את התיקייה מולי וגרם לי מעט להיתפקס בגלל הרעש המפתיע וגם בגלל הגבר השני שנכנס כרגע למשרד הביתי של אבא. הוא חייך אליו בקטנה ואבא גם אליו, סימן לו לשבת בכיסא לידי.

"זה מנו, הוא הולך לעזור לך במשימה הזו. תסתדרו ביניכם ותקראו את התיקייה יחד אני אלך לארגן דברים לקראת המבצע" הוא עקף את שולחנו ועבר לידי, אחז בכתפי והיתכופף בכדי ללחוש באוזני משהו. "אני מאמין בך בן שלי, אני אוהב אותך" חייכתי אליו חיוך אמיתי וכנה והוא איחל לנו בהצלחה לפני שיצא.

מנו התחיל לפענח דברים בתיקייה שבה מוצגים לנו כל הדברים אבל המוח שלי היה במקום אחר לגמריי, לא נתן לי לעבוד ואפילו לא מעט וזה שיגע אותי לגמרי עד כדי כך שהייתי צריך להחזיק את עצמי בכדיי לא להיתפוצץ על מנו שיסתום תפה שלו, אבל כמובן שאין לי משהו נגדו.

הוצאתי את הטלפון מכיס הטרנינג שלי ורואה שאין לי הודעות או שיחות. פתחתי את השיחה שלי ושל יסמין ושלחתי לה הודעה אחת מהירה בלי שהוא ייראה,

רגשות כמו פרחים - 2&1Where stories live. Discover now