Martin Garrix, Troye sivan - There For You. (Lyric)
בכל נקודה או בזמן מסויים, אני עשויה להיתפוצץ או להיתרסק כמו איזה כוכב שחור.
• • •
יסמין
22:45
"אולי נשים את מיכה אצל ההורים שלך ו...נקבל לעצמנו מחר יומיים לבד?
אני אקח חופש, ניהיה ביחד ונשכב כל הלילה ונדבר על חתונה ודברים כאלה"
הוא ליטף את זרועי בתנועה מתמדת שגרמה לי לחיוך. שפתיו נשקו לכתפי מספר פעמים לפני שקבר את ראשו בצווארי והסניף אותו, הקרם אשכוליות עושה את העבודה.חייכתי אליו ונישקתי את שפתיו, מעמיקה את הנשיקה כל פעם שידו יורדת למטה ולמטה לכיוון ביטני התחתונה.
עליתי על גופו הרחב והשרירי, מנשקת כל חלק בפניו ומעבירה את ידי על זיפיו השחורים שלא טרח לגלח ובעיניי זה מושך.
עיניו הכחולות סקרו בי כל חלק, משיערי הבלונדיני על ליריכיי השזופות שליטף באיטיות והמשיך לישבני שהיה חשוף מהשורט משי שלי בצבע תכלת.זה מרגיש שמיום ליום אני מתאהבת בו יותר, בצעדים קטנים אבל אני מתקדמת יותר.
אני מתחילה לשים לב לדברים שאומר לי, שעושה לי וגורם לי בגוף וזה מפיל אותי לאט לאט לקירבו.
אחרי הכל אנחנו עומדים להיתחתן, להביא עוד ילדים ביחד וכנראה לגור באושר ועושר בפרברים בצפון הארץ כשהוא הולך בבוקר לעבודה שלו שמכניסה בוחטות ואני נשארת בבית עם הילדים.ואני מתחילה לחשוב...זה מה שאני רוצה?
יכל ליהיות לי עתיד שונה עם סהר?הנשיקה מתלהטת וכך גם נגמר לי האוויר, מיהרתי להיתנתק משפתיו ושנינו היתנשפנו כאילו רצנו מרתון. הוא עדיין מחבק אותי ואני נשענת על חזו, מתנשפת בחוזקה, אולי מהלחץ אולי מהנשיקה אבל העתיד שלי ייראה כמו שדימיינתי אלא אם אפתח את הפה.
"תבטיח לי דין..."
"להבטיח מה?"
"תבטיח לי שלא נגור בפרברים, עם שני ילדים, כלב וחתול. ו-ו-ואתה תלך לעבודה בכל בוקר! תחזור מאוחר בזמן שאשן אחריי יום עם הילדים! ואני אהיה לבד! דין לבד! אני לא רוצה חיים כאלה אני ל-"
"יסמין! יסמין! לא יהיו לך חיים כאלה! כל עוד את תרצי אני אלך לאן שתגידי לי ואעשה מה שאת רוצה בכדיי שיהיו לך את החיים שאת תיהיי מאושרת בהם, אני בחיים לא אעשה משהו כדי שתישארי לבד ולא מרוצה. אני אוהב אותך יותר מדיי" אמר וגיחוך מריר ברח מפיו תוך כדי שהוא מעיף שערות סהרוריות מפניי.
YOU ARE READING
רגשות כמו פרחים - 2&1
Romance**מקום 1 בתאריך 17.4.17** מכירים את ההרגשה הזאת? ההרגשה שכולם מאשימים אתכם במשהו... יסמין אושריה ,בת 17 גרה עם אחותה ואביה...חייה לא הכי טובים שיש . אמה מתה בלידתה ומאז כולם מאשימים את יסמין בכך...מתביישים בה ומנסים לא לשייך אותה מהמקום היחיד שנשאר...