פרק 43 - והכל

3.2K 150 32
                                    

Gotye - somebody that I use to know ft. Kimbra

והכל כיף ומצחיק ,
והכל שווה ומרגש ,
וזה מגניב בהתחלה ,
וכולם זורמים,
אבל עד שמישהו נפגע ,
עד שמישהו מיתאהב...

●●●●●●●●●

"רום ??!" אני צורחת ולפתע שומעת קולות חזקים מהתהום ואני זורקת את ערימת הקרשים לצד ולעזאזל מה יקרה איתה!
אני נאחזת בקצוות התהום ורואה את את רום שכוב על האדמה כאשר בחזו נעוצה האבן החדה ביותר. הוא מת ללא ספק! אני פשוט שוכבת שם מביטה בגוף שלו שלא זז ורק מדמם מאותה אבן,

הוא לא משמיע קול וגופי רועד. לפתע אני מרגישה יד על כתפי ומסובבת את ראשי במהירות רואה את פניה של סיוון, "הם קוראים ל- אהה!" היא מתחילה לדבר אך היא נקטעת בצעקה שגורמת לציפורים להיתעופף מהעצים, ה-וא מ..מת ?" היא מגמגמת את משפטה ואני מביטה בגופתו ואז בה ובצער רב מסמנת עם ראשי כן, אפילו לא הספקתי להגיד לו כמה שאני אוהבת אותו, אהבה אמיתית....

הווה -

"רום אני כל כך מצטערת, כל כך כל כך כל כך מצטערת, אני אוהבת אותך" אני ממלמלת לעצמי, הכרית שלי נרטבה מהדמעות שזולגות בקצב והרעידות הבלתי פוסקות מתהלכות בגופי. "יסמין ?" אני שומעת קול מוכר ורואה את סבתא מיריים עומדת בפתח הדלת כשבידה כוס מים.
"היי יסמיני" היא אומרת ומתקרבת אליי, היא מיתיישבת על קצה המיטה ואני מושכת אותה לחיבוק חזק, "זה באשמתי סבתא. כולם מתים סביבי, אמא , יהב , רום. כל מי שאני אוהבת" אני מיתייפחת לכתפה וידה המנוסה בליטופים מנחמים מלטפת את גבי.

"שום דבר הוא לא אשמתך יסמין. אנשים תמיד אומרים לילדים קטנים שמפחדים מהחושך או ממפלצות שהכל בראש אבל הילדים האלו לא מאמינים להם והם מכניסים לעצמם לראש שהם פוחדים מזה, את מכניסה לעצמך לראש שאת הרגת אותם. מה אנחנו תמיד אומרות ? את מהווה סיכון לעצמך" אני חוזרת איתה על אותו המשפט שליווה אותי בילדות. סבתא צודקת אני סתם מכניסה לעצמי דברים לראש, הבעיה היא שאני לא יודעת איך להוציא אותם.

●●●●●●●●

השעון המעורר מעיר אותי ואני מביטה בו רואה שהשעה, 8:43, אני מתעוררת אל מחוץ למיטה והולכת למקלחת. לא הצלחתי להירדם בלילה, אין ספור מחשבות קדחו בי, על יהב , רום , יותם על כל מי שאני אוהבת ושואלת אם אני מהווה להם סוג של איום ?
אני מביטה במראה ועורי חיוור. אני אשים איפור זה בטח יסתיר את זה קצת. אני מצחצחת שיניים ושוטפת פנים ויוצאת מהשירותים לכיוון הארון מוציאה משם חולצה בצבע תכלת עם ציורים עליה, שורט ג'ינס ואיתה מגפונים שחורים.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
רגשות כמו פרחים - 2&1Where stories live. Discover now