פרק 28 - משיכה

4K 211 7
                                    

אני מוצאת את זה כל כך מושך כשמישהו באמת מדבר בתשוקה על דבר שאוהב. יש לך אובססיה עם זוחלים ? וואו. אתה בשלן ממש מקצועי ? מצויין לך. לא אכפת לי אם תדבר איתי על פיזיקת קוונטים במשך שעה. אם אראה את התשוקה הזאת בנקודה מסויימת בשעה הזו אני אחשוב,
"וואו, הוא כזה חתיך".

●●●●●●●●

אני מחזיקה בידו השרירית ומעיפה אותה ממני מחזירה לעצמי את הנשימה הבסיסית. אני רצה במהירות האור לעבר הרחבה לא רואה לא את אסף ולא את סיוון. בזמן שאני מחפשת אותם אני גם רואה את הגבר שניסה לגעת בי מחפש אותי במבטו אני מסתובבת בין האנשים ולבסוף יוצאת החוצה בבהלה כשאני מרגישה שהנעל נפלה מרגלי ואותו אחד השיג אותי ותפס במרפקי,

"תעזוב אותי!" אני צועקת לו ומביאה לו בעיטה למשפעה, האחיזה שלו ממני נרפת, אני מלבישה את הנעל על רגלי וממשיכה לרוץ בכל הכוח עד שאני ניתקלת בגוף קשיח.
"עומרי עומרי אתה חייב לעזור לי!" אני אומרת לו ומבטו מיד נהפך לרציני, "מה קרה יסמין ?!" "יש שם איזה אחד שרודף אחר-" דיבורי נקטע על ידיי כוח ענקי שמושך אותי אחורה ואני נופלת לרצפה מביטה מלמעלה באותו אדם שפל.

עומרי הולך במהירות ומרביץ לו, מפיל אותו לרצפה ונותן לו עוד כמה "ליטופים" שיגרמו לו לא לקום לכמה שעות, "את בסדר ?" הוא שואל ועוזר לי לקום מהרצפה. אני מהנהנת בחוסר ביטחון ומחבקת את גופו חזק, "הכל בסדר..." הוא ממלמל לאוזני מכניס לי להיגיון שעכשיו הכל עוד מעולה למרות שעמוק בפנים אני יודעת שהוא לא.

"רוצה להיכנס לשתות ?" הוא שואל, אני באמת לא יודעת מה לעשות! להיכנס ולהיסתכן שוב ? או עוד פעם לחוות את השיעמום שבלשבת בבית לשחק בנסיכות?
אני מהנהנת בפחד בראשי ועומרי כורך את ידו בידי ומוביל אותי בשנית בין המולת האנשים.

הוא הולך לבר ומבקש ארבע שוטים של וודקה ומגיש לי שניים, הוא שותה את הראשון ואני אחריו "10...9...8..." אנחנו שומעים את הספירה לאחור וממהרים לשתות את ההבא, "7...6...5..." הם ממשיכים וכל אחד מתמקם ליד בן זוגו, כמה שרציתי שסהר יהיה איתי עכשיו שינשק אותי הוא בחצות.

"4...3...2...1!!" כולם צועקים ומיד לאחר מכן המוזיקה מופעלת בפול ווליום וכולם ממזמזים את כולם. הרגשה חמימה עטפה את שפתי ואני רק אחרי כמה דקות של נשיקה אני מבינה שזה עומרי, הוא מנשק מדהים!. העמקתי את הנשיקה והחדרתי את לשוני לפיו ומהר מאוד החצי דקה נשיקה הזו הפכה לשלוש, ארבע, חמש ולבסוף היתנתקנו.

"עומרי ?" קול נשי וקטן נשמע מאחוריי, הוא מביט מעבר לכתפי וניהיה חיוור כמו סיד שאת זה אפילו היה אפשר לראות מבעד לאורות. אני נעמדת לידו ורואה את הבחורה - שיערה בלונדיני לא אמיתי, שפתייה נפוחות וורודות ועיניה חומות ואמיתיות. היא יפה בסך הכל וממש לא נראית כמו שאר הבנות המזוייפות, "בייב מה הולך ?" אני רואה גבר שרירי ומפותח כורך את ידו סביב כתפה של הנערה ועומרי עוד שנייה קורס, "למען השם נועה!" הוא צועק והיא ממהרת לטוס מהמקום כמו טיל.

שני אנשים שבוגדים אחד בשני כזו קומדיה טרגית לא מקבלים אפילו בטלוויזיה, "אני חושבת שאני אלך...." אני אומרת והוא מניד בראשו ומביט בי, שולח עיניים קוטלות לנערה ושמה נועה, "חכה שנייה עומרי!" היא קוראת לו אבל אנחנו כבר מחוץ למועדון.
"אתה בסדר ?" אני שואלת והוא מהנהן בראשו ומחייך חיוך מזויף, "כן, אני הולך הביתה רוצה שאני אקח אותך ?" אני מהנהנת לדבריו והוא מוביל אותי לאוטו שלו.

●●●●●

"תודה" אני אומרת לו ומחבקת אותו, "ו...אני בטוחה שמה שקרה עם נועה ייפתר וכבר מחר אתם תשלימו" אני אומרת ומביטה לעיניו, חמלה ואהבה, כעס ואכזבה עברו בהן ולא יכולתי להבין את הרגשות שלו באותה שנייה, "אני מקווה. אני כל כך אוהב אותה אני לא מסוגל בלעדיה" הוא אומר ודמעה אחת יורדת מעיניו ואני ממהרת למחות אותה ולחבק אותו שוב ולבסוף להיפרד ממנו.

אני נכנסת הביתה ובחוסר כוחות מתרסקת על הספה, אני מביטה בטלפון מגלה שהוא לגמרי מנופץ אך עדיין עובד,

שלוש שיחות שלא נענו - סבתא

שיחה שלא נענתה - אסף ,סיוון

23 הודעות חדשות מסיוון

14 הודעות חדשות מאסף

סיננתי את הכל לעכשיו והמשכתי לדפדף בטלפון ובסוף זרקתי אותו לספה והלכתי למטבח להוריד עוד כמה בקבוקים של אלכוהול כי באמת, אם ליהיות שיכורה זה כבר עד הסוף!
אני הולכת למטבח ומוצאת בארון מתחת לכיור ; ג'ק דניאלס , דון חוליו וגרפה. מין הסתם כולם שייכים לירדן ולמסיבות שהיא עורכת כאן נון סטופ כשאנחנו לא בבית.
אני עולה לחדרי ופושטת את הבגדים ממני נשארת רק בהלבשה תחתונה כי אני לבד בבית ואם ליהיות אמיתית, לא לא אני לא מתביישת בגוף שלי!

אני יורדת שוב מתחילה עם הג'ק ורוקדת בפול ווליום לשירים של MTV בשלב מסויים של הלילה איבדתי את עצמי לגמרי ונזרקתי לתוך הייאוש והדיכאון שהאלכוהול מחפה עליו.

ההרגשה המדהימה הזו, המשחררת הזו, נותנת לי כל כך הרבה יותר כיף והנאה מאשר ליהיות תחת ההשפעה הרגילה של הצחוק מהחברים שלי שכביכול אמור ליהיות גם סוג של הנאה אבל פחות.
אני זוכרת את הפעם הראשונה ששתיתי, הלכתי למועדון עם יהב וסיוון הזמנו וודקה נקייה והזכוכית הקרה נגעה בשפתיי. כל כך פחתדי באותה שנייה ואת האמת אני לא יודעת ממה, אולי מזה שאני אאכזב מישהו ? שאני אפגע במישהו ? אתה לא אתה כשאתה שותה וזה הפחיד אותי ממש! זה המשיך לרדוף אותי כל הזמן שהכוסית הייתה בפי ובסוף יהב קטע את ההירהורים שלי ודחף את השוט לפי ובשנייה הנוזל החריף עשה את דרכו מורד גרוני התחלתי לאבד את זה - הישתעלתי כמו משוגעת, עיניי שרפו וכאבו והלשון שלי בערה! אבל מיד לאחר עוד כמה שוטים התחושה הזאת הפכה למעקצצת ומהנה וזה מה שאהבתי, תחושה מדהימה ואופוריה ?! לגמרי שווה את זה! .....

●●●●●●●

אני קמה מוקדם בבוקר עם כאב ראש עצום. הרגליים שלי רועדות מבעד לשמיכה ואני מרגישה את גופי שמוט על המיטה הלא מחממת הזו לפתע, אני מרגישה יד אחרת נוגעת בידי ואני מזיזה את ראשי רואה את "סהר ?!"

רגשות כמו פרחים - 2&1Where stories live. Discover now