Sam smith - lay me down.
לכולנו יש את הפרק הזה שאף אחד לא מקריא אותו בקול רם...
●●●●●●●
האגרופים מוטחים בביתני אחת אחרי השנייה ואני לא מצליח לנשום כמו שצריך, "בן זונה!" אני שומע את צעקתו של סהר ובבת אחת מטר המכות מפסיק ומישהו מושך אותו אחורה. רועי עוזרת לי לקום ואני בקושי רב נתמך בה, "מי אתה חושב שאתה אה ?! מכניס אותה להריון ואז נפרד ממנה יא הומו פחדן זה מה שאתה!" הוא צועק עליי והמורה הגיעה בדיוק בשנייה שרציתי לענות לו. "תרגעו! שניכם! סהר לסוף עם בראל ורועי לכי את עם עומרי להתחלה, ואני לא רוצה שום קללות או לראות מכות עד סוף הטיול הזה , מובן ?" היא צועקת ושנינו מהנהנים בראש, למה היא דיברה איתו ?
כעבור חמישה שבועות -
"את רואה פה בצד ?" אומרת הרופאה ומסמלת במסך על התינוק שלי, "זה הוא, וכבר יש דופק" היא אומרת ודמעה זולגת מעיניי, "מתי אוכל לדעת אם זה בן או בת ?" אני שואלת והיא מזיזה את המכשיר מביטני שדי גדלה בזמן האחרון ומגישה לי נייר לנגב את החומר, "עכשיו זה עוד מוקדם. נוכל לדעת את זה לפחות בשבוע ה16 וזה גם לא בטוח. בינתיים תעשי מה שאני אומרת לך בכדי לשמור על הריון תקין והכל יהיה טוב" היא אומרת ומחייכת חיוך מרכך.
לא דיברתי עם עומרי עד עכשיו ונראה לי שאנחנו כבר לא ביחד לעומת זאת סהר, סהר היה מדהים! הוא עזר לי בכל מה שהייתי צריכה ונתן לי את ההרגשה הזאת שוב, ההרגשה שמישהו אוהב אותי.
●●●●●
אני נכנסת לאוטו של סהר שחיכה לי בחוץ והוא נשק למצחי ארוכות, "איך היה ?" הוא שואל ומתחיל בנסיעה.עיניו השחורות שמרוכזות בכביש מזכירות לי כל כך הרבה דברים, בזמן האחרון אני חושבת שאני מפתחת רגשות מחדש לסהר. "היה מדהים! יכולתי לראות חלק קטן מהגוף שלו ושמעתי את הדפיקות לב שלו , אני מאוהבת בדבר שלא נולד" אני אומרת בחולמניות ונושכת את שפתיי. מזווית העין אני רואה את סהר מביט בי בחיוך שובה לב ואני מסתכלת עליו בחזרה, "מה ?" אני שואלת והוא חוזר להביט בכביש.
"סתם, את רק הדבר הכי יפייפה עלי אדמות. ואם היית רוצה להקשיב לי הייתי אומר לך שאין לי בעיה שנגדל את הילד הזה" הוא אומר וכעס נשמע בקולו, "סהר אנחנו לא זוג, אנחנו לא נשואים , אנחנו לא גרים באותו הבית ואנחנו צעירים מדיי! איזה חיים יהיו לילד הזה אם נשאיר אותו ?" אני אומרת ואנחה עמוקה יצאה מפיו והוא עשה פנייה חדה לכיוון הקניון. "צודקת, רעבה ?" הוא שואל ואותו חיוך שוב שיחק על פניו, "ברור אני עכשיו אוכלת בשביל שניים"
●●●●●●●
את רוצה וניל או שוקולד ?
אממ.. וניל !
טוב שתיהם
לא סהר רק וניל
אני אביא לך את שתיהם אני יודע שאת רוצה !
YOU ARE READING
רגשות כמו פרחים - 2&1
Romance**מקום 1 בתאריך 17.4.17** מכירים את ההרגשה הזאת? ההרגשה שכולם מאשימים אתכם במשהו... יסמין אושריה ,בת 17 גרה עם אחותה ואביה...חייה לא הכי טובים שיש . אמה מתה בלידתה ומאז כולם מאשימים את יסמין בכך...מתביישים בה ומנסים לא לשייך אותה מהמקום היחיד שנשאר...